close call, ik zag hem nogquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:34 schreef Happel het volgende:
En dan wel die pic in de OP.
edit: Nice safe
Filmpjes?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
Kom op zeg. Als er dergelijke filmpjes van je online komen te staan weet je gewoon dat je alle geloofwaardigheid hebt verloren. Helemaal als je dan ook nog eens zo'n sneu persoon bent.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:32 schreef napoleonfour het volgende:
BrandX even heeul iets anders,
wat is Neeltje Jans3?
Wat?quote:
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind dat Strootman in de OP moet.
Wromquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik voorspel ook het einde van de vbl-sc
Ik vond het gezellig met jullie gasten
Tot in het psv topic
Ik snap het ook.. Ik voel me serieus nu klote hoor. Ik weet heus wel dat ik niet de enige ben hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Yvonne had wel gelijk over Stijn trouwens
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
BrandX is wel een mooie vrouwelijke aanvulling in deze SC.
De stormvloedkering die gebouwd is na de watersnoodramp in 1953 en nog dagelijks onze kust (en daarmee ong. 1/5 van NL) beschermdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:32 schreef napoleonfour het volgende:
BrandX even heeul iets anders,
wat is Neeltje Jans3?
Accoord, maar in de noten kicken als dat zo is is laf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef Caland het volgende:
Als je een beetje down bent is dat toch geen vrijbrief om je als een mongool te gedragen. Iets met een bal en kaatsen.
Vergeet PizzaGeit nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wrom
Er is een FA weg, om welke reden dan ook, en dat vinden wij als collega's die al jaren samenwerken behoorlijk kut, dat er over geluld word is des FOK!s, maar kicken als iemand om welke erden dan ook down is zal ik toch echt niet pikken Stief, doe ik nooit. Niet voor users, en al helemaal niet voor crew. In tegenstelling toch ajaciedje zitten we hier nog steeds met volwassenen waar ik toch hoop en reken op een fatsoenlijke afhandeling van eea.
Oke duidelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wrom
Er is een FA weg, om welke reden dan ook, en dat vinden wij als collega's die al jaren samenwerken behoorlijk kut, dat er over geluld word is des FOK!s, maar kicken als iemand om welke erden dan ook down is zal ik toch echt niet pikken Stief, doe ik nooit. Niet voor users, en al helemaal niet voor crew. In tegenstelling toch ajaciedje zitten we hier nog steeds met volwassenen waar ik toch hoop en reken op een fatsoenlijke afhandeling van eea.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef Caland het volgende:
Als je een beetje down bent is dat toch geen vrijbrief om je als een mongool te gedragen. Iets met een bal en kaatsen.
Hoe moet iemand dat ruiken dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Accoord, maar in de noten kicken als dat zo is is laf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nu bij de opdrukken fotos, waarom heb je die goos er niet gewoon eentje gegeven op zijn bril? win je gelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
De stormvloedkering die gebouwd is na de watersnoodramp in 1953 en nog dagelijks onze kust (en daarmee ong. 1/5 van NL) beschermd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |