Reactie:quote:Twee jochies in een open dakraam in mijn wijk hebben mij vandaag ''het dikste wezen ter wereld'' genoemd, herhaaldelijk inclusief ''hee mevrouw dikste lelijkste wezen in dat blauwe t-shirt'' dus het ging echt over mij. Nou wil ik best toegeven dat ik dik ben, maar ik vond niet dat ik dit hoefde te accepteren.
Dus heb ik aangebeld en aan de moeder doorgegeven dat de heren voorbijgangers aan het uitschelden waren, en toen mochten ze hun excuses aan me aanbieden en nu hebben ze straf. Ik ben blij dat ik geen kind ben in de klas van die ettertjes..
En mijn laatste post in het topic:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes van die moeder en rot voor jou.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ach, toen ik aangebeld had piepten ze wel anders![]()
En ik weet ook wel dat ik het dikste wezen ter wereld bepaald niet ben, die bezorgt echt geen post
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat moet het dan worden, dikste postbezorger ter wereld?
Ja.. en van de lijst in de OP werkt waarschijnlijk de helft er al niet meer..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:31 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Of ''waar we weer nieuwe werknemers leren kennen''. Want volgens mij zijn er aardig wat nieuwe mensen hier in dit topic.
ook dat nog eens.quote:
Ik heb nu net mijn in maart bestelde jas gekregenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook dat nog eens.
En nieuwe kleding kan er ook al niet van af. Heb begin mei een bestelling gedaan en die staat nog steeds open
Ok dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:33 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja.. en van de lijst in de OP werkt waarschijnlijk de helft er al niet meer..
quote:NOS programma-informatie
‹ Terug naar het overzicht
Nederlandse Veteranendag 2012 live bij de NOS
19 juni 2012 - Den Haag staat zaterdag 30 juni voor de achtste keer in het teken van de Nederlandse Veteranendag. De NOS doet ook dit jaar live verslag van het evenement (Nederland 1, 12.45-14.30 uur). De rechtstreekse uitzending geeft een impressie van het dagprogramma met de jaarlijks terugkerende plechtigheid in de Ridderzaal, de ‘fly-past’ boven de Hofvijver en de manifestatie op het Malieveld. Als speciale gast ontvangt presentator Astrid Kersseboom militair-historicus Christ Klep. Aan het begin van de avond (19.00-19.25 uur, Nederland 2) volgt bovendien nog een samenvatting van de gebeurtenissen in Den Haag.
Ridderzaal
Dit jaar houdt, behalve demissionair minister-president Mark Rutte, Hare Koninklijke Hoogheid prinses Margriet een toespraak in de Ridderzaal.
Defilé
Het hoogtepunt van de Nederlandse Veteranendag is het jaarlijks terugkerende defilé door het centrum van Den Haag. Bijna vierduizend militairen en oud-militairen marcheren in honderd detachementen door de stad, gevolgd door historische legervoertuigen. Prins Willem-Alexander neemt het defilé af. Astrid Kersseboom en militair-historicus Christ Klep zorgen voor commentaar bij de beelden. Speciale aandacht is er dit jaar voor de afgesloten missie in Afghanistan en toekomstige missies van de Nederlandse krijgsmachtsonderdelen.
Veteranen top 50
De NOS maakt verder een reportage over de ‘Veteranen top 50’, waarvoor aan veteranen uit alle leeftijdsgroepen is gevraagd naar welke muziek zij luisterden tijdens hun missie(s).
NOS Veteranendag 2012
Zaterdag 30 juni
12.45-14.35 uur, Nederland 1
19.00-19.25 uur, Nederland 2
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat moet het dan worden, dikste postbezorger ter wereld?
Inderdaad, de eerste beste die dat tegen mij zou zeggen, zal het weten ook.quote:
hier in de wijde omtrek geen c1000 (bezorg in een wijk vlakbij een winkelcentrum, de c1000 zit in een dorp 5 km verder) maar toch iedere zaterdag die rottige folder, soms zelfs 2 stuks van c1000. Iedereen gooit m volgens mij meteen weg. Maargoed!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef Deezertje het volgende:
Ohja en waarom de C1000 er sowieso bijzit op zaterdag snap ik nog steeds niet.
Wat een flut 'extra' aanbiedingen zijn dat zeg.
Lijkt me weggegooid geld... maar goed de klant (C1000) betaald
Vorige week was het vrij rustig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef Deezertje het volgende:
Wordt 't morgen een beetje druk?
Vorige week was ik vrij en toen was het dus super rustig hoorde ik... (en de weken daarvoor toen ik geen vrij had, was het natuurlijk super druk...)
Is de AH tegenwoordig vast naar de zaterdag?
Hij zat hier al weer enkele jaren bij het VSP folderpakket, maar sinds kort weer elke zaterdag als HAH erbij. Ik dacht dat het tijdelijk was voor het EK ofzo, zoals het AH wel vaker de folder laat bezorgen met Pasen ofzo, maar nu lijkt 't erop dat ie er elke zaterdag bijzit, naast de C1000.
Jep probeer het na 8 uur, want zie het pakket dus wel staan in mijnpakket.nlquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef Nezhi het volgende:
Wordt toch na 20:00 geüpdate? En volgens mij lag track&trace er sowieso een tijdje uit
Veel plezier op de veteranendag meneer Rommel!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Weekend
Morgen naar Den Haag voor Veteranen Dag. Dan loop ik mee met mijn Garde Regiment Grenadiers en Jagers Luchtmobiel/Air-Assault 11de Infanterie Bataljon waar ik vroegah in diende.
Ik moet als veteraan toch wel promoten dat veel mensen gaan kijken
Dus bij deze
[..]
Officieel is officieel, maar op het Malieveld daarna is alles lekker informeelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:24 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Veel plezier op de veteranendag meneer Rommel!Ziet er officieel en plechtig uit allemaal!
Prins van Oranje die zich klemzuipt? Wordt vast lollig!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Officieel is officieel, maar op het Malieveld daarna is alles lekker informeel
Prins van Oranje die zichzelf ook klemzuipt en verhalen wil horen van veteranen
Vorig jaar was hij er ook weer bij, en dronk menig militair het bier uit z'n schenenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:21 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Prins van Oranje die zich klemzuipt? Wordt vast lollig!
ja de opmerking bent u van de post heb ik ook weleens gehoord,quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ergeren jullie je ook wel eens dood aan domme vragen van klanten? Een overzichtje van de afgelopen weken:
1) "Heeft u ook post voor nummer 91?" (En dat terwijl je net 1 seconde geleden gestopt bent bij een bussenfront dat loopt van 1 tot 199). Wat denken ze nou? Dat ik uit mijn hoofd weet voor welke nummers ik allemaal post heb, of verwachten ze dat ik ter plekke mijn tas ga omkeren voor hun?
2) Nog net iets dommer dan nr 1 is "Heeft u ook post voor mij?" Als ze nou in de deuropening voor hun huis zouden staan kan ik de vraag nog begrijpen, maar als ze bij het bussenfront van een flat staan is het echt oerstom.
3) "Bent u de postbode?" Sta je daar met een met post afgeladen fiets, met je PostNL jas aan. Nee, ik ben de schoorsteenveger, nou goed!
4) "Heeft u ook echte post bij u?" Nee, dit is allemaal namaak. Ik heb gewoon een stapeltje lege enveloppen gekocht bij V&D en die loop ik nu te bezorgen.
5) "Ik heb een brief gestuurd naar mijn oom in Canada, en die is nog niet aangekomen. Weet u waar die gebleven zou kunnen zijn?" Verrek, toch niet toevallig ome Gerrit, hè? Die vond ik toevallig vanmorgen onderin een lege postzak.
5) Ja die foldertjes hoef ik niet hoor, hou die maar. ''Als u geen folders meer wilt kunt u een ja/nee of nee/nee sticker halen bij het stadhuis mevrouw''. ''nee, teveel moeite, en dat onthou jij toch wel??''quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ergeren jullie je ook wel eens dood aan domme vragen van klanten? Een overzichtje van de afgelopen weken:
1) "Heeft u ook post voor nummer 91?" (En dat terwijl je net 1 seconde geleden gestopt bent bij een bussenfront dat loopt van 1 tot 199). Wat denken ze nou? Dat ik uit mijn hoofd weet voor welke nummers ik allemaal post heb, of verwachten ze dat ik ter plekke mijn tas ga omkeren voor hun?
2) Nog net iets dommer dan nr 1 is "Heeft u ook post voor mij?" Als ze nou in de deuropening voor hun huis zouden staan kan ik de vraag nog begrijpen, maar als ze bij het bussenfront van een flat staan is het echt oerstom.
3) "Bent u de postbode?" Sta je daar met een met post afgeladen fiets, met je PostNL jas aan. Nee, ik ben de schoorsteenveger, nou goed!
4) "Heeft u ook echte post bij u?" Nee, dit is allemaal namaak. Ik heb gewoon een stapeltje lege enveloppen gekocht bij V&D en die loop ik nu te bezorgen.
5) "Ik heb een brief gestuurd naar mijn oom in Canada, en die is nog niet aangekomen. Weet u waar die gebleven zou kunnen zijn?" Verrek, toch niet toevallig ome Gerrit, hè? Die vond ik toevallig vanmorgen onderin een lege postzak.
Ik kwam dat jochie vandaag weer tegen en hij deed héél erg zijn best om niet op te vallen achter een struik, dus hij heeft zijn lesje wel geleerd denk ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:36 schreef ophaling10 het volgende:
@Selestha
De hedendaagse jeugd heeft niet al te veel respect meer voor de ouderen.
Als straf moeten ze maar een paar maanden nageoroutewijk meelopen,dan
kunnen ze beleven dat het allemaal geen rozegeur en maneschijn voor ons is.
Ja die laatste twee krijg ik ook vaak! Of de vraag ''is het goed nieuws of slecht nieuws? Neem het maar weer mee als het slecht is, haha'' of ''die blauwe enveloppen horen in Den Haag hoor haha!''quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:22 schreef Herfstblad het volgende:
Hier viel het ook mee.
Ik krijg wel vaak de vraag in straat 1 of ik post voor straat 2 heb, voor nummer 56. Ja, geen idee als ik in straat 1 loop
En ik krijg wel vaak de opmerking dat ik de rekeningen mee mag nemen, net als blauwe enveloppen. Of dat ik ze er bij de buren in mag doen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
moet je gewoon dreigen mee te nemen en als ze toestemmen dan moet je afstickeren met geweigerd. Zal ze leren
Gewoon bezorgen. Geen sticker = folders. Heb geen zin in gedoe. Want diezelfde mensen zeggen dan bij een huis aan huis controle wel doodleuk "nee, geen folders gehad" zonder erbij te vermelden dat ze zelf gezegd hebben dat ze geen folders meer willen. En ik kan dan natuurlijk niet aantonen dat ze dat wel gezegd hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:49 schreef Selestha het volgende:
[..]
5) Ja die foldertjes hoef ik niet hoor, hou die maar. ''Als u geen folders meer wilt kunt u een ja/nee of nee/nee sticker halen bij het stadhuis mevrouw''. ''nee, teveel moeite, en dat onthou jij toch wel??''![]()
Alsof ik van alle adressen in mijn wijk uit mijn hoofd weet dat ze géén HaH willen als ze geen sticker hebben. Hoe gaan jullie daarmee om trouwens? Toch bezorgen of aan de TC voorleggen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |