Reactie:quote:Twee jochies in een open dakraam in mijn wijk hebben mij vandaag ''het dikste wezen ter wereld'' genoemd, herhaaldelijk inclusief ''hee mevrouw dikste lelijkste wezen in dat blauwe t-shirt'' dus het ging echt over mij. Nou wil ik best toegeven dat ik dik ben, maar ik vond niet dat ik dit hoefde te accepteren.
Dus heb ik aangebeld en aan de moeder doorgegeven dat de heren voorbijgangers aan het uitschelden waren, en toen mochten ze hun excuses aan me aanbieden en nu hebben ze straf. Ik ben blij dat ik geen kind ben in de klas van die ettertjes..
En mijn laatste post in het topic:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes van die moeder en rot voor jou.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ach, toen ik aangebeld had piepten ze wel anders![]()
En ik weet ook wel dat ik het dikste wezen ter wereld bepaald niet ben, die bezorgt echt geen post
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat moet het dan worden, dikste postbezorger ter wereld?
Ja.. en van de lijst in de OP werkt waarschijnlijk de helft er al niet meer..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:31 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Of ''waar we weer nieuwe werknemers leren kennen''. Want volgens mij zijn er aardig wat nieuwe mensen hier in dit topic.
ook dat nog eens.quote:
Ik heb nu net mijn in maart bestelde jas gekregenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook dat nog eens.
En nieuwe kleding kan er ook al niet van af. Heb begin mei een bestelling gedaan en die staat nog steeds open
Ok dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:33 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja.. en van de lijst in de OP werkt waarschijnlijk de helft er al niet meer..
quote:NOS programma-informatie
‹ Terug naar het overzicht
Nederlandse Veteranendag 2012 live bij de NOS
19 juni 2012 - Den Haag staat zaterdag 30 juni voor de achtste keer in het teken van de Nederlandse Veteranendag. De NOS doet ook dit jaar live verslag van het evenement (Nederland 1, 12.45-14.30 uur). De rechtstreekse uitzending geeft een impressie van het dagprogramma met de jaarlijks terugkerende plechtigheid in de Ridderzaal, de ‘fly-past’ boven de Hofvijver en de manifestatie op het Malieveld. Als speciale gast ontvangt presentator Astrid Kersseboom militair-historicus Christ Klep. Aan het begin van de avond (19.00-19.25 uur, Nederland 2) volgt bovendien nog een samenvatting van de gebeurtenissen in Den Haag.
Ridderzaal
Dit jaar houdt, behalve demissionair minister-president Mark Rutte, Hare Koninklijke Hoogheid prinses Margriet een toespraak in de Ridderzaal.
Defilé
Het hoogtepunt van de Nederlandse Veteranendag is het jaarlijks terugkerende defilé door het centrum van Den Haag. Bijna vierduizend militairen en oud-militairen marcheren in honderd detachementen door de stad, gevolgd door historische legervoertuigen. Prins Willem-Alexander neemt het defilé af. Astrid Kersseboom en militair-historicus Christ Klep zorgen voor commentaar bij de beelden. Speciale aandacht is er dit jaar voor de afgesloten missie in Afghanistan en toekomstige missies van de Nederlandse krijgsmachtsonderdelen.
Veteranen top 50
De NOS maakt verder een reportage over de ‘Veteranen top 50’, waarvoor aan veteranen uit alle leeftijdsgroepen is gevraagd naar welke muziek zij luisterden tijdens hun missie(s).
NOS Veteranendag 2012
Zaterdag 30 juni
12.45-14.35 uur, Nederland 1
19.00-19.25 uur, Nederland 2
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat moet het dan worden, dikste postbezorger ter wereld?
Inderdaad, de eerste beste die dat tegen mij zou zeggen, zal het weten ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |