En dan heb je een strafblad. Lijkt me handiger even te betalen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef mafkees10 het volgende:
Wat hierboven staat dusals je het niet doet word je gedagvaard en heb je kans dat je moet zitten..
Daar gaat je vakantiegeldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef Svyatagor het volgende:
Schikking. Je krijgt een boete van 960 euro wegens plantjes. Dat andere bedrag is wat ze schatten dat je er mee hebt verdiend, en wat je dus ook even mag afstaan. Je wordt geplukt ouwe!
Hij zeurt niet, hij vraagt wat er met de brief wordt bedoeld.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef Rode_banaan het volgende:
Ach ja hoor. Een boete krijgen door je eigen schuld, en dan hier ook nog gaan zeuren. Gewoon betalen lamlul.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:22 schreef Wokkel het volgende:
Ik vind 80% trouwens erg laag, als je met normaal hard werken en veel verdienen al in de 52% schaal valt.
Meh. Ik kan persoonlijk niet zo erg boos worden op iemand die wiet kweekt. Het getuigt in ieder geval wel van ondernemerschapquote:
Nee, het getuigt van ondernemerschap als iemand legaal een business begint en daarmee centjes verdient. Dit getuigt van strafbare feiten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Meh. Ik kan persoonlijk niet zo erg boos worden op iemand die wiet kweekt. Het getuigt in ieder geval wel van ondernemerschap
Weet je al wat je bezoekuren worden? Komen we gezellig eens een keertje langsquote:
Met een cake met een vijl erin.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:33 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Weet je al wat je bezoekuren worden? Komen we gezellig eens een keertje langs
Gezelligquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met een cake met een vijl erin.
Mwah valt mee als je het goed doetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:47 schreef DonJames het volgende:
Verdien je (op die schaal) met één plantje 109 euro? Wow, da's best veel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |