Joh natte zeurdoosquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:48 schreef minthy het volgende:
Zeg, ontzettende baggerlul dat je er bent!111!!!
Site draait op een SSD VPS, had toch wel verwacht dat 'ie zo'n golf bezoekers aan zou kunnen... maar blijkbaar niet dus.quote:
Muse denk ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:14 schreef minthy het volgende:
Gaslight Anthem![]()
En het is weer vrijdag, ben compleet met de dagen in de war...
Wat zou de nieuwe MH worden?
Ja, vast! Zie, dan ga ik hem vanzelf een keertje horenquote:
Ik was lunchen...quote:
Wist ik, ik vraag gewoon graag naar de bekende wegquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was lunchen...
BOUNCERRRRRRRRRRRRRRR
Ik blijf de tekst "Not to mention knickers" stiekem altijd zingen als "Not to mention niggers"
Dat. Geweldig!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:31 schreef Sersjee het volgende:
Zó, da's een tijd geleden da'k deze gehoord heb!
Net als in Amsterdam is dat plan gedoemd om te falenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:37 schreef minthy het volgende:
Dus ik mag Utrecht niet meer in met m'n autootje. Ook niet erg, pak ik de trein wel, die verdwaalt ook niet onderweg
Ik haat het rijden in grote steden, dus ik gok dat ik het sowieso nooit ga meemakenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net als in Amsterdam is dat plan gedoemd om te falen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
En doe verdomme eens normaal met je hoge puntenaantal, ik kan je niet bijhouden!!
Vele malen beter dan dit gejankquote:
Oi!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vele malen beter dan dit gejank
(Melee en consorten: Snow Patrol, Coldplay, Keane)
Ik snap de vergelijking ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef minthy het volgende:
Eindelijk de nieuwe van Muse gehoord, Freddy zou zich omdraaien in zijn graf van al die vergelijkingen. Tering, wat een takkeplaat, valt me smerig tegen...
Of Nickelbackquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nog even over Coldplay: Toch knap dat ze al jarenlang hetzelfde liedje, zij het met een andere titel, kunnen blijven uitbrengen.
Goed afgekeken van Three Doors Down!![]()
![]()
Wat begrijp ik niet? Zijn post teller staat op 123.251 posts.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, dan is dit de 100.000e reactie en mijn laatste op Fok! Apart. Mensen, bedankt voor de leuke jaren. Veel hoogtepunten en weinig dieptepunten. Het besluit om te stoppen is niet iets van de laatste maanden. 2009 was misschien wel het eerste teken. Nogmaals, het was hartstikke leuk, maar op een gegeven moment moet je ook het besluit durven/kunnen nemen om te stoppen. Ik ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden... (eerste week zal lastig worden).
Hoop mooie reacties hier, maar ik denk dat dit nog steeds het beste is. Dus... Tsja, kan nog wel een hoop typen, maar wat we willen horen is keiharde rock 'n roll op de radio.
The Show Must Go On!
Trusten en het beste voor de toekomstHet gaat jullie goed. Dat weet ik zeker!
Moi !!
Hansquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat begrijp ik niet? Zijn post teller staat op 123.251 posts.
Kom eens uitleggen -Hans-
Mogelijk moet ie nog vallen ja, zou kunnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking ook nietHeeft niks met Queen te maken...
Ze zijn gewoon uniek als Muse... maar ja het moet altijd op de kromste manieren vergeleken worden schijnbaar
En misschien is het een "wenplaat" voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:26 schreef alors het volgende:
Jij luistert niet online zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dus!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef Qunix het volgende:
Ik was degene met veel moeite om een pen en papier te pakken... Nu maak ik het af ook!
Vast wel... Misschien moet je de stream openieuw openen... Loop je weer bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij luistert niet online zeker?
Emoboiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
En toen dit liedje uitkwam was ik verliefd
jawel hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij luistert niet online zeker?
Leuk, nummers met een herinnering! Had ik met Annie you save me, maar die verliefdheid is niet goed afgelopen. Kreeg een teringhekel aan dat nummerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik blijf dit een mooi nummer vinden![]()
Goeie tekst
En toen dit liedje uitkwam was ik verliefd
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh dat heb ik gelukkig nooit gehad...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk, nummers met een herinnering! Had ik met Annie you save me, maar die verliefdheid is niet goed afgelopen. Kreeg een teringhekel aan dat nummer![]()
Wel weer bijgetrokken gelukkig
Komt vast nog wel goed met je!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
oh dat heb ik gelukkig nooit gehad...
Wel dat het slecht afliep (eigenlijk alleen maar), maar dat heeft geen invloed op het nummer voor mij
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee meer. Ik ben oud, m'n geheugen is niet meer wat het geweest is.quote:
Ja dat snap ik dus ook nooit! Zijn ze bang voor de negermoraal politie ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:49 schreef alors het volgende:
3fm altijd met censuursversies in hiphop, bij andere genres is dat nooit zo
Opschrijven. Alles opschrijven. Helpt echtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee meer. Ik ben oud, m'n geheugen is niet meer wat het geweest is.
Ik weet niet meer waar m'n pen ligt...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Opschrijven. Alles opschrijven. Helpt echt
Koop er een en hang hem aan een koordje om je nek. Net als in de 80'squote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar m'n pen ligt...
Is dat al 18jr geleden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Deze baas zou 'm leuk kunnen vertellen hoor
Tering, ik word oudquote:
Laten we het hopen! Eindelijk iets fatsoenlijks!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:18 schreef minthy het volgende:
En een knallende MH? Zal Muse dan idd wel worden
wowquote:
Zeg mop, we doen het helemaal verkeerd nu... Normaal ben ik positief en loop jij te zeiken!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laten we het hopen! Eindelijk iets fatsoenlijks!
Heb je meteen je wentijd aan het nummer
Zaterdagavond familieavond op de buis, bakje chips erbijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
wowik kan me dat ook nog herinneren... en die gast ging later CallTV presenteren
Klopt! Vervolgens weinig meer van vernomen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
wowik kan me dat ook nog herinneren... en die gast ging later CallTV presenteren
Nu drijf je volgens mij een beetje over...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
JAAAAAAAAAAA PLAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE![]()
hartje
![]()
JOEHOE!
Nog eentje en hij staat op gelijke hoogte met KOL.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu drijf je volgens mij een beetje over...
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog eentje en hij staat op gelijke hoogte met KOL.
Ik heb 'em nog wel eens zien presenteren bij een beach soccer toernooi. Eerlijk is eerlijk, dat deed ie hartstikke leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Vervolgens weinig meer van vernomen...
Ja, het drama is voorbij!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:26 schreef shifto het volgende:
is het alweer voorbij? kan het geluid weer aan?
Geloof ik best, hij kan ook lullen als Brugmanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb 'em nog wel eens zien presenteren bij een beach soccer toernooi. Eerlijk is eerlijk, dat deed ie hartstikke leuk.
http://www.jeroensmits.nl/quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb 'em nog wel eens zien presenteren bij een beach soccer toernooi. Eerlijk is eerlijk, dat deed ie hartstikke leuk.
Ik hoorde hem vanmiddag voor het eerst, vond er toen al niks aanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
De hele week vinden jullie die nieuwe van Muse (die ik overigens nog niet gehoord heb) te gek en nu ineens als ie megahit is niet meer?
ik vind 'm gaaf.. en ik vind gaaf vinden ook al is ie megahit..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
De hele week vinden jullie die nieuwe van Muse (die ik overigens nog niet gehoord heb) te gek en nu ineens als ie megahit is niet meer?
Dat hoort erbij hier op vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik vind 'm gaaf.. en ik vind gaaf vinden ook al is ie megahit..![]()
stel zeikers![]()
muse is gaaf..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:34 schreef Sersjee het volgende:
Vooropgesteld, ik hou van Muse (Knights of Cydonia for the modderfokkin' win, holy fuck!). En wat bombast op z'n tijd brengt geen narigheid. Maar het kan te gek ook, mensen.
Ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
muse is gaaf..
wat hadden jullie liever ? ed sheeran ? ()
Ik ben veel vrij komende week en luister dan vaak. Ach, ik overleef het vast welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik bekijk het positief: in het weekend heb ik maar hoogst zelden de radio aan en dinsdag t/m vrijdag ben ik weg, dus heel vaak ga ik 'em niet horen.
Weet ik veel, iets wat niet ten onder gaat aan z'n eigen pompeusheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
muse is gaaf..
wat hadden jullie liever ? ed sheeran ? ()
die nieuwe .. die crazyturbotophit ..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet ik veel, iets wat niet ten onder gaat aan z'n eigen pompeusheid.
Ik zit vlak bij je komende week, ik wil best even langskomen om de radio een gier te geven...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben veel vrij komende week en luister dan vaak. Ach, ik overleef het vast wel
Prachtig woord!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet ik veel, iets wat niet ten onder gaat aan z'n eigen pompeusheid.
Ik zie een leuke "uit het raam" aankomenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zit vlak bij je komende week, ik wil best even langskomen om de radio een gier te geven...
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef CindieY het volgende:
Ah, ik ben er net achter dat ik toch wel 3FM luister
Jep, eventjes. Vanavond buufjes-avondquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:48 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Kom je ook weer eens om de hoek gluren?
Gezellig!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, eventjes. Vanavond buufjes-avond
Ja! Helaas geen EkstraWeekend en Stenders voor mijquote:
EW is er niet vanavond, scheelt weerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja! Helaas geen EkstraWeekend en Stenders voor mij![]()
Toffe megahit trouwens
Iets met Concert at see. Maakt me ook geen zak uit trouwens, EW boeit me de laatste tijd niet meer en ik ben vanavond toch pleitequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:01 schreef 3rdRock het volgende:
whut? geen EW??? m'n hele avondplanning naar de gallemiezen!
maar wel Stenders? dan kom ik tegen die tijd wel weer binnenwippen
Mis ik alleen Stenders dusquote:
Hahaha nee de echte Pinoquote:
Om 10:15-11:00 zijn mijn collega's op het Kerkplein. Ikzelf zit in de D66Karavaan vanaf Beverwijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik bekijk het positief: in het weekend heb ik maar hoogst zelden de radio aan en dinsdag t/m vrijdag ben ik weg, dus heel vaak ga ik 'em niet horen.
Heb jij het even slecht getroffen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Om 10:15-11:00 zijn mijn collega's op het Kerkplein. Ikzelf zit in de D66Karavaan vanaf Beverwijk.
Eens. Heerlijk aanstekelijke bagger die blijft hangen!!quote:
Pfoe. D66. Laten we toch hopen dat die partij het nooit voor het zeggen gaat krijgen in dit land.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Om 10:15-11:00 zijn mijn collega's op het Kerkplein. Ikzelf zit in de D66Karavaan vanaf Beverwijk.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:54 schreef Qunix het volgende:
Oh... Geen EW.
En Stenders wel, vanaf daaro?
Hahahhaa jullie missen natuurlijk de toetertjes en de grapjes van tsjibbe hahahaha die is zo grappig heaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
Het wordt een rustige avond in dit topic tot 22.00 uur
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hahahhaa jullie missen natuurlijk de toetertjes en de grapjes van tsjibbe hahahaha die is zo grappig hea
Na 22u ook hoor, CAS-uitzending is tot 1u... dus geen Stenders of een heel ander soort uitzending neem ik aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
Het wordt een rustige avond in dit topic tot 22.00 uur
Ga lekker 100%NL luisteren daar hoor je ze minstens 1x per uurquote:
Grappig man, ze treden op bij concert at sea. Maar dat snap jij weer nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga lekker 100%NL luisteren daar hoor je ze minstens 1x per uur
quote:Im delighted to announce that Simon and I are expecting our first child together. I wanted you to hear the news direct from me, obviously we’re over the moon and very excited but please respect our privacy at this precious time. Yours always, Adele xx
Snap ik wel maar 3FM is nou niet echt de zender waar je Acda en de Munnik hoort dus ik snap wel dat ze hun niet uitzenden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Grappig man, ze treden op bij concert at sea. Maar dat snap jij weer niet
Ik hoop dat ze vanaf nu alleen nog maar vrolijke nummers kan maken, ipv al dat depressieve gedoequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:42 schreef themauster het volgende:
Adele heeft ook nieuws geen nieuwe plaat maar:
[..]
Wat een onzin, AEDM hebben zovaak opgetreden bij 3fmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Snap ik wel maar 3FM is nou niet echt de zender waar je Acda en de Munnik hoort dus ik snap wel dat ze hun niet uitzenden.
Ken ze daar weer liedjes over schrijvenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Nu niet meer.quote:
het werkt weer inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Webcam gaat via een zogenoemde WMT, via internet dus... en dat is op festivals niet altijd even goed.
Ik durf mij geen voorstelling te maken hoe zij bezwangerd is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:42 schreef themauster het volgende:
[..]
omdat er geen toestemming is gegeven waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:51 schreef Qunix het volgende:
Ik vind het echt stom... Zit je op een live evenement en dan zendt je bijna niets uit?!
Echt de grootste faal van zoiets.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
omdat er geen toestemming is gegeven waarschijnlijk
waarschijnlijk heeft de piemelot van haar vriend enige spermatozoïden in haren vagijn gedeponeerdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik durf mij geen voorstelling te maken hoe zij bezwangerd is.
nederlandstalige sterren.nlrommel produceren en clipjes opnemen....quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 29-06-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik zie vaak dezelfde mensen rondhuppelen, maar vreten niks uit zoals de vriendin van Jelmerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
hoe kleiner de studio, hoe meer mensen Stenders er in lijkt te willen proppen.
zij doet toch productie voor het program?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zie vaak dezelfde mensen rondhuppelen, maar vreten niks uit zoals de vriendin van Jelmer
dat doet jelmer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zij doet toch productie voor het program?
Dit is toch commercie.quote:
Uiteraard... Grappig wel dat in Amsterdam Zuidoost UPC de baas is als kabelexploitantquote:
ik zou bijna 's ochtends pas na 10u gaan werken zodat ik mijn helden kan horen. heb toch 3wk vakantie opgenomen ivm de Tour de France. werken tot een uurtje of 3 en de rest aanvullen met vakantieurentwitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 22:38:39Dit weekend Timur Open Radio, opnames voor de #klusjesmannen en vanaf maandag val ik met Timur voor 2 weken in voor @giel3fm #3fm #bnn #zin reageer retweet
Ja SlamFM blijft toch te veel hophip er tussendoor gooien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:57 schreef Qunix het volgende:
ID&T Radio
Defqon1, Qlimax, Sensation, Trance Energy, Thunderdome, Shockers... Alles live! (ja het is wat ze zelf organiseren, maar gewoon de ether op!)
Jammer dat het weg is...
Om eerlijk te zijn vind ik de muziek niet geweldig meer anno nu.... Vroeger vond ik het leuker.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja SlamFM blijft toch te veel hophip er tussendoor gooien.
De Belgen geven een goed voorbeeld op Op 12 hoe je een festival in beeld brengt. ROck Werchter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt de grootste faal van zoiets.
Zendt dan niet vanaf daar uit
dit was Grunn. Het cassette bandje is vastgelopenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
het publiek zingt lekker mee in deze liveopname van Krystl
What else is new?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:51 schreef Qunix het volgende:
Ik vind het echt stom... Zit je op een live evenement en dan zendt je bijna niets uit?!
Truequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
What else is new?Nu is de line up ook zo extreem suf dat is daar niets van hoef te horen.
Hype, Andy C, Clipz, Die, Chase & Status, Pendulum...quote:
u noemt even een bak DnB namen? C&S en Pendulum ken ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hype, Andy C, Clipz, Die, Chase & Status, Pendulum...
Old school: 2 Bad Mice, A Guy Called Gerald
Ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u noemt even een bak DnB namen? C&S en Pendulum ken ik
Qemists of Quemist vind ik ook wel vet. en Nero. hoewel dat al meer richting het hippere dubstep gaat.quote:
ik wel, ook al is het van ver voor mijn geboorte. heerlijk nummerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nummer is 100 jaar oud zou er ook niet warm of koud van worden
yupquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
Wat zijn die gasten van Golden Earing nog steeds enorm goed![]()
Komende 3 weken niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:11 schreef Paul het volgende:
Wacht ff, geen NACHTEGIEL dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wacht ff, geen NACHTEGIEL dus
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wacht ff, geen NACHTEGIEL dus
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yayquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup
je bent net op tijd voor de quiz!
pas op! zo krijg je hoofdpijn!quote:
hoi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |