abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113594616
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:14 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Een schande idd dat die gepeste meid geen lestafel ter beschikking had aan dat busstation. :')
Ach, er was een stoep. Sinds American History X is gebleken dat je daar ook hele originele finishing moves mee kan doen.
Conscience do cost.
pi_113594713
Nou, ik heb het filmpje gezien hoor. Heel erg allemaal, maar er gebeuren zoveel ergere dingen met mensen. Zelf ben ik ook jarenlang gepest en dat ging echt wel verder dan dit. Ik weet niet wat er buiten dit filmpje om natuurlijk gebeurde met het kind maar terugslaan is echt wel de beste manier om pesters van je af te houden. En dat ze een vorm van autisme heeft, heeft niks te maken met de manier waarop ze hier reageert. Dit is gewoon een houding die alle docenten je meegeven: 'doe maar niks terug, dan houdt het wel een keer op'. Wel goed dat die pester nu de consequenties krijgt van d'r daden.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 15:33:38 #153
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_113594920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Ach, er was een stoep. Sinds American History X is gebleken dat je daar ook hele originele finishing moves mee kan doen.
Kaalkopje uit die film had wel een Colt nodig om de gekleurde medemens op de stoeprand te dwingen. Wapenwet in België kan voor problemen zorgen, zeker bij 13-jarigen ;)
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zaterdag 30 juni 2012 @ 15:38:52 #154
222384 Bonzai.
pi_113595070
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, ik heb het filmpje gezien hoor. Heel erg allemaal, maar er gebeuren zoveel ergere dingen met mensen. Zelf ben ik ook jarenlang gepest en dat ging echt wel verder dan dit. Ik weet niet wat er buiten dit filmpje om natuurlijk gebeurde met het kind maar terugslaan is echt wel de beste manier om pesters van je af te houden. En dat ze een vorm van autisme heeft, heeft niks te maken met de manier waarop ze hier reageert. Dit is gewoon een houding die alle docenten je meegeven: 'doe maar niks terug, dan houdt het wel een keer op'. Wel goed dat die pester nu de consequenties krijgt van d'r daden.
Ze bleef zitten omdat de pester aangaf dat het moeilijk is om iemand die zit lekker te raken. Weet niet in hoeverre dat klopt, maar het kwam iig behoorlijk knullig over inderdaad :')
waarin de stenen rusten,
pi_113597678
De politie gaat die pester verhoren, dont drop the soap in the jail bitch _O_ _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:59:17 #156
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113597796
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:56 schreef TLC het volgende:
De politie gaat die pester verhoren, dont drop the soap in the jail bitch _O_ _O_
Helaasch bestaat onze cultuur voor 30% uit medelijden, dus politie e.d zullen wel vinden dat de 'criminelen' (JE KAN HET PESTEN BLIJVEN NOEMEN, MAAR DIT IS GEWOON MISHANDELING) zwaar genoeg gestraft zijn door alle publiciteit en het feit dat ze van school getrapt zijn.
pi_113601543
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:56 schreef TLC het volgende:
De politie heeft zeker niets beters te doen dan een 13 jarige kind te ondervragen over een pesterij :') .
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:03:51 #158
222384 Bonzai.
pi_113601614
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:01 schreef Devv het volgende:

[..]

De politie heeft zeker niets beters te doen dan een 13 jarige kind te ondervragen over een pesterij :') .
15-jarig ;)
waarin de stenen rusten,
pi_113602044
Pesten is sws niet oke, maar om dan de pester op internet zo voor paal te zetten, door middel van die fotos van de pester met tekst, en zelfs haar adres(!) en nummer, dat slaat gewoon nergens meer op.. die mensen die dat doen verdienen even hard een nekschot, die zijn geen haar beter dan de pester..
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_113602243
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:18 schreef Ramkraker het volgende:
Pesten is sws niet oke, maar om dan de pester op internet zo voor paal te zetten, door middel van die fotos van de pester met tekst, en zelfs haar adres(!) en nummer, dat slaat gewoon nergens meer op.. die mensen die dat doen verdienen even hard een nekschot, die zijn geen haar beter dan de pester..
Het ironische is dat de mensen die het hardst roepen dat pesten slecht is, ook het hardst meedoen aan deze digitale lynchpartij. Kansloos paupervolk.
pi_113602404
Als je echt de pesters wil pakken, moet je je ook afvragen of de directie/leerkrachten er weet van hadden of er gepest werd op hun school.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:44:26 #162
302853 themole
graaft totaal door.
pi_113602993
Die pester is nu ook echt goed de lul, NAW op /b/ op 4chan is niet handig. :')
Niet altijd serieus
pi_113603273
Om het geestelijk welzijn van de jeugd te verhogen zou het goed zijn om op school een vak geestelijk welbevinden te geven.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:51:18 #164
3542 Gia
User under construction
pi_113607452
quote:
Uhm, ze zette eerst zelf het filmpje online. Had ze dat niet gedaan, was het geen nieuws geweest.

Dus, eigen schuld....
pi_113608540
quote:
Moraalriddert :') maar wel mensen doodwensen die opkomen voor een ander met je nekschot.
pi_113609414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:20 schreef TLC het volgende:

[..]

Moraalriddert :') maar wel mensen doodwensen die opkomen voor een ander met je nekschot.
Dit is geen opkomen meer voor een ander, weet niet of je het gelezen hebt, hun wensen haar ook de dood ;) en ik wens niemand de dood, waarom zowiezo 130k man erbij halen om haar te helpen, dan ben je gewoon vies triest bezig. Die pester was ook vies triest bezig, maar om het zo aan te pakken is gewoon schandalig, straf haar persoonlijk, trap haar van school w / e maar ga niet allemaal bullshit op het net versprijden :)
.
.
pi_113609425
Dubbelpost.
.
.
pi_113610988
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:45 schreef Ramkraker het volgende:

[..]

Dit is geen opkomen meer voor een ander, weet niet of je het gelezen hebt, hun wensen haar ook de dood ;) en ik wens niemand de dood, waarom zowiezo 130k man erbij halen om haar te helpen, dan ben je gewoon vies triest bezig. Die pester was ook vies triest bezig, maar om het zo aan te pakken is gewoon schandalig, straf haar persoonlijk, trap haar van school w / e maar ga niet allemaal bullshit op het net versprijden :)
Tsja dat is de prijs dat dat meisje voor haar domheid moet betalen door het te filmen en het online te zetten.
pi_113611887
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Uhm, ze zette eerst zelf het filmpje online. Had ze dat niet gedaan, was het geen nieuws geweest.

Dus, eigen schuld....
Dus doen ze (anderen)het de volgende keer zonder het te filmen, of op internet te zetten, of ze zijn op film totaal onherkenbaar gemaakt..het gaat 'gewoon' verder.. :{ of het wordt nog erger..
pi_113612204
Oh en hou nou eens op met die poging om pesten en mishandeling door elkaar te halen. Je hebt plagen, pesten en mishandeling. Dit is pesten. Daar komt soms inderdaad mishandeling bij kijken. Maar het is vooral de bedoeling om het kind dr leven zo erg mogelijk te maken, en dat willen ze niet alleen doen door dr fysiek te mishandelen.
pi_113612258
Bah. Typisch weer, met z'n allen een buitenbeentje pakken.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:44:57 #172
256666 leeell
I know you're lonely
pi_113612299
tegenpartij is net zo debiel
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_113616985
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jammer dat je dit soort dingen altijd online ziet, en er nooit eens zelf naast zit. :(
Daar dacht ik ook al aan.
  zondag 1 juli 2012 @ 01:44:51 #174
3542 Gia
User under construction
pi_113617583
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef Maron het volgende:

[..]

Dus doen ze (anderen)het de volgende keer zonder het te filmen, of op internet te zetten, of ze zijn op film totaal onherkenbaar gemaakt..het gaat 'gewoon' verder.. :{ of het wordt nog erger..
Hierdoor? Pesten is van alle tijden. Zal ook altijd blijven bestaan. Maar als een pestkop eens terug gepakt wordt, op deze manier, vind ik dat heel prima!
  zondag 1 juli 2012 @ 10:40:00 #175
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_113621730
Met het op internet plaatsen wilden ze haar nog extra vernederen, lijkt me. Prima dat dat een enorme backfire heeft opgeleverd. Inderdaad is het niet goed te praten dat haar adresgegevens en telefoonnummer geplaatst zijn, maar het signaal richting de pester is ondubbelzinnig en dat vind ik een prima signaal. Natuurlijk ban je het pesten hier niet mee uit, maar alle kleine beetjes helpen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 2 juli 2012 @ 20:25:31 #176
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_113686911
The Internets is Serious Business:

quote:
Pestfilmpje leidt tot hetze tegen 'lafste bitch van België'

Van school gestuurd, aangeklaagd en met de dood bedreigd: de Vlaamse pestkop Kacey H. zal vast twee keer nadenken voor ze nog eens iemand treitert. Een filmpje van haar wrede gedrag - online geplaatst als aanklacht tegen pesten - maakte van haar jeugdzonde zowat een zaak van nationaal belang in België.

Honderdduizend Belgen bekeken de afgelopen dagen het 'pestfilmpje'. Daarin is te zien hoe de 13-jarige Kayleigh, leerlinge van een vmbo-school in Roeselare, bijna vijf minuten lang geslagen, geschopt en vernederd wordt door oudere schoolgenoten. Vol in beeld staat de 15-jarige Kacey, die Kayleigh aan de haren trekt en in het gezicht mept. Een jongen en een meisje filmen: een 'herinnering voor later'.

De pesters plaatsten het meedogenloze filmpje op YouTube, waarvan het al snel werd verwijderd. Maar Kayleighs moeder kon de beelden onderscheppen en zette ze donderdag op Facebook. 'Kayleigh wil een actie tegen de pesters (en pesten) starten', schreef ze erbij.

Met duizenden steunbetuigingen leek de actie aanvankelijk een succes. De schooldirectie stuurde Kacey en twee medestanders weg en het OM opende een onderzoek. De pesters riskeren een jaar opsluiting in een jeugdinstelling.

Oncontroleerbaar
Maar de verontwaardiging en de woede op internet werden al gauw oncontroleerbaar. Op Facebook werden vrijdag haatgroepen opgericht met namen als 'Wij haten Kacey H.' en 'Dood aan Kacey H.'. Vooral het feit dat de pesters als slachtoffer Kayleigh uitkozen, een meisje met een lichte vorm van autisme, werd hen kwalijk genomen. Pestkop Kaceyheet nu 'de lafste bitch van België'.

Ook foto's, het huisadres en telefoonnummer van Kacey werden online geplaatst. Na tal van bedreigingen liet ze haar telefoon blokkeren en ontvluchtte ze met haar familie de woning. Online overheerste leedvermaak, maar sociale media-experts veroordeelden de hetze als een publieke terechtstelling op Facebook.

'Ik keur het niet goed wat mijn dochter deed, ze moet daarvoor worden gestraft', reageerde Kacey's moeder zaterdag in De Standaard. 'Maar wat er nu allemaal op het internet gebeurt, sorry, dat begrijp ik toch ook niet.'

De moeder van Kayleigh deed op haar beurt een poging het filmpje van internet te halen. 'Ik ben blij dat Kayleigh er veel steun door krijgt, maar ik heb die pesters en hun familie nooit iets willen aandoen. Dat zij nu worden bedreigd, dat was nooit onze bedoeling.'
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_113687045
Van beide kanten helemaal uit de hand gelopen dus. Een jaar opsluiting, kom nou. Het moet niet veel gekker worden.
  maandag 2 juli 2012 @ 20:32:19 #178
3542 Gia
User under construction
pi_113687287
Ik vind de doodsbedreigingen inderdaad te ver gaan, maar dat ze publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld heeft ze geheel aan zichzelf te danken.
pi_113688534
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Gia het volgende:
Ik vind de doodsbedreigingen inderdaad te ver gaan, maar dat ze publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld heeft ze geheel aan zichzelf te danken.
Goede tijden, de middeleeuwen.
I feel kinda Locrian today
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2012 @ 21:21:06 #180
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113690196
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
The Internets is Serious Business:

[..]

De Volkskrant citeert De Standaard. Wel jammer dat de mensen van de Volkskrant dat artikel niet beter gelezen hebben. Want daarin ontkent de moeder van de pestkop met klem dat ze hun woning ontvlucht zijn. Plus dat ze een jaar oplsuiting riskeert is ook volkomen uit de lucht gegrepen gezien het parket op dit moment nog maar aan het onderzoeken zijn of ze hiervoor voor de jeugdrechter kan verschijnen.
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')