quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hier nog zo'n idioot..
Afschuw in België om pestfilmpje op internet
en die andere is het er nog meer eens ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:13 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Waarom?
Je mag toch verwachten dat die griet voor zichzelf opkomt.
Het zijn leeftijdsgenoten dus zo zielig is ze niet.
Pesten en gepest worden is allebei een gebrek aan je opvoeding.
Kennelijk hebben je ouders je niet meegegeven om voor je zelf op te komen waardoor je gepest wordt.
Iemand anders pesten op deze manier is een gebrek aan respect voor je omgeving = ook gekrekkige opvoeding.
quote:
Hebben we goed voor elkaar. Iets wat ze in haar jeugd gedaan heeft, gaat nog haar hele leven achterna. Bravo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:21 schreef TLC het volgende:
http://badoo.com/nl-be/0178466642/
wil kennismaken met een man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Kacey staat nu wereldwijd op het internet en daar komt ze ook nooit meer vanaf, veel succes met later solliciteren meid
Tja, hopenlijk een afschrikwekkend voorbeeld voor andere kinderen die zoiets van plan zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hebben we goed voor elkaar. Iets wat ze in haar jeugd gedaan heeft, gaat nog haar hele leven achterna. Bravo.
'autismespectrum-stoornissen' worden steeds breder gediagnosticeerd en steeds vaker bij mensen die wél eena ctief sociaal leven en een hoge mate van zelfstandigheid hebben,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op het Belgische journaal zeiden ze dat het meisje aan autismespectrumstoornis lijdt. Meest kenmerkende eigenschap daar van is de sociale stoornis. Jouw post gaat dus niet op voor dit specifieke meisje.
[..]
Er zijn pestslachtoffers die de gevolgen ook hun hele leven meedragen. Bravo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hebben we goed voor elkaar. Iets wat ze in haar jeugd gedaan heeft, gaat nog haar hele leven achterna. Bravo.
Nu heb je beide partijen ermee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef Viajero het volgende:
[..]
Er zijn pestslachtoffers die de gevolgen ook hun hele leven meedragen. Bravo.
Of dat kind nou autistisch is of niet het blijft eenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'autismespectrum-stoornissen' worden steeds breder gediagnosticeerd en steeds vaker bij mensen die wél eena ctief sociaal leven en een hoge mate van zelfstandigheid hebben,
ook dan, sterker nog juist dàn kan een assertiviteitstraining die mensen helpen béter in sociale omgevingen zichzelf staande te houden....
Sterker nog, veel autisme-stichtingen en -organisaties bieden zulke cursussen juist aan omdat specifiek autisten er veel aan hebben
Dat zondermeer, maar het verklaart wel waarom ze niets terug deed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of dat kind nou autistisch is of niet het blijft eenactie.
Hadden ze dat maar van tevoren moeten bedenken alvorens een filmpje op internet te zetten, ik kan er geen medelijden mee hebben. Het blijft toch tuig van de richel, zo'n meisje zie ik later echt geen advocate of zo worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt medelijden voelen met de pesterquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zondermeer, maar het verklaart wel waarom ze niets terug deed.
Daarbij vind ik het des te triester als de pester dit wist. Bewust een autistisch kind gaan pesten, omdat die niet in staat is iets terug te doen!
Maar goed, pesten is altijd fout. En ik heb geen medelijden met deze pester vanwege de consequenties die ze nu moet dragen.
Ach dat zal ook allemaal wel meevallen. Over een jaar is iedereen dit vergeten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Slachtoffer en dader. Normaal is het alleen het slachtoffer dat er last van heeft, dus dat lijkt me een goede ontwikkeling.quote:
Want advococaten zijn geen tuig van de richel? Wordt eens wakker aub.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar van tevoren moeten bedenken alvorens een filmpje op internet te zetten, ik kan er geen medelijden mee hebben. Het blijft toch tuig van de richel, zo'n meisje zie ik later echt geen advocate of zo worden.
natuurlijk is die pesterij een klote-actie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of dat kind nou autistisch is of niet het blijft eenactie.
Er plegen heel wat kinderen zelfmoord om dit soort stoere pesterijtjes.
advococaat ? was dat ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
Want advococaten zijn geen tuig van de richel? Wordt eens wakker aub.
First think, then act.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
oh jeetjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:27 schreef Bonzai. het volgende:
Reacties tegen de pester zijn idd niet bepaald mals. Beetje een strijd der tokkies die uitgebroken is in België. De pot verwijt de ketel.
Hoe weet jij dat precies? Je kind Kacey noemen is iig geen al te beste openingszet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:56 schreef Gia het volgende:
[..]
De ouders van de pesters kunnen er niets aan doen. De schuld aan hen geven, slaat nergens op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |