Dat had ik niet gezien. Die halbtax karte heeft dan als ik er wederom niet langs kijk geen beperkingen kwa spitsreizen zoals de ns met hun kortingskaart wel hebben. En dan als supplement nog de tussen 19.00 en 5.00 gratis reizen voor 100 euro per jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:19 schreef Igen het volgende:
[..]
De prijs die je daar voor Zwitserland noemt, is de Halbtax-prijs, dus met 50% korting, slimbo. Dus nog even keer twee doen.
En dan klopt mijn stelling wel degelijk.
Inderdaad, totaal geen zitplaatsen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Anno2012 het volgende:
De treinreizigers in 40-45 hadden pas recht om te klagen.
wel gratis, geen belasting en zelfs geen 100 cameras die ze bespioneerden en in databanken plaatsten.quote:
Halbtagsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:19 schreef Igen het volgende:
[..]
De prijs die je daar voor Zwitserland noemt, is de Halbtax-prijs, dus met 50% korting, slimbo. Dus nog even keer twee doen.
En dan klopt mijn stelling wel degelijk.
LOLquote:
Een duur grapje inderdaad dan dat reizen daar. Dan kan de auto vrij snel uit.quote:
Toch heeft de trein daar qua passagiersvervoer een marktaandeel van 16% (het hoogste van heel Europa), tegenover 9% hier in Nederland.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een duur grapje inderdaad dan dat reizen daar. Dan kan de auto vrij snel uit.
Moet je er dan ook bij vertellen wat autorijden kost in Zwitserlandquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Toch heeft de trein daar qua passagiersvervoer een marktaandeel van 16% (het hoogste van heel Europa), tegenover 9% hier in Nederland.
Ach, voor de gemiddelde Zwitser is dat prima te betalen. Uiteraard is alles duurder in een land met een veel hoger gemiddeld inkomen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet je er dan ook bij vertellen wat autorijden kost in Zwitserland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |