abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:21:52 #51
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_113554451
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1462109/2012/06/29/Pesters-van-school-gestuurd-na-opschudding-rond-filmpje.dhtml

en van school gegooid ...

Nu aan de andere kant ... als ik een hamer op mijn teen laat vallen moet ik ook niet gaan zeuren dat ik pijn heb aan mijn teen.
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_113554599
Goed voor die pester, ze verdient ook nog een vuist op haar gezicht.
pi_113554633
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef HaerdenC het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1462109/2012/06/29/Pesters-van-school-gestuurd-na-opschudding-rond-filmpje.dhtml

en van school gegooid ...

Nu aan de andere kant ... als ik een hamer op mijn teen laat vallen moet ik ook niet gaan zeuren dat ik pijn heb aan mijn teen.
Nee ik vind het ook wel eigen schuld hoor, maar vind het wel een erg harde straf voor wat ik haar heb zien doen. En met de dood bedreigen vind ik eigenlijk altijd een beetje lelijk.
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 13:32:55 #54
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_113554990
Ik ben een Belg die daar maar 20Km van woont op facebook word de pester publieklijk aan de schandpaal genageld

hier nog een link:

http://www.hln.be/hln/nl/(...)ng-op-internet.dhtml
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_113555428
Mijn hemel wat een filmpje.

ik snap niet dat mensen die daar duidelijk in de buurt staan niets doen. Het is een puber, daar stap je toch gewoon even op af?

Dat dat meisje zelf niets doet.. snap ik ook niet maar ja. Vroeger werd ik door mijn vader de straat terug opgestuurd om tegen de bullebak van de buurt in opstand te komen :')

Beetje ruzie, beetje duwen, beetje trekken en het was gedaan. :s)

tegenwoordig leren kinderen als er gepest wordt (op school bijv) dat ze stop moeten zeggen en als dat niet werkt een juf ofzo erbij moeten halen... Dan leer je jezelf dus ook niet verweren.

tsjah.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:50:47 #56
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_113555774
Het is natuurlijk goed als er wat aan dat pesten gebeurd. Zulke kutkinderen moeten geconfronteerd worden met hun daden. Maar via een heksenjacht op internet heb ik zo'n vermoeden dat men totaal doorslaat.
pi_113555832
Jammer voor de enkele ontopic reactie, maar ik ga voor het andere topic waar minder bagger in staat, ook al is deze eerder.
Afschuw om pestfilmpje
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')