SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Leuk leukquote:
Eten hoeft niet per sequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leuk leukZal ik nog wat te eten halen
Wat wil je alles
Ben een goede gastheer
wtf wat baasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:47 schreef Henkie94 het volgende:
http://willcady.com/2011/(...)ssy-in-3-easy-steps/
jatok
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eten hoeft niet per seChipjes eet wel makkelijk weg.
[..]
wtf wat baas
Je doet iets verkeerdquote:
18 uur lang aan chips?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eten hoeft niet per seChipjes eet wel makkelijk weg.
ga weg gekke poolquote:
Met Crocky Bolognese kun je dagen vooruit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
18 uur lang aan chips?of wil je de marathon in delen splitsen?
das arabischquote:
toch moet je wegquote:
Splitsen denk ik maar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
18 uur lang aan chips?of wil je de marathon in delen splitsen?
Verstandigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Splitsen denk ik maar.En 18 uur chips is niet zo strak plan denk ik.
Tevens hallo mensen.
dat is altijd zo engquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vet veel zin in die introweek![]()
![]()
Samen met Jan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is ook eng, maar ik ben niet alleen dus dat is fijn
Weekendquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:09 schreef JanPiraat het volgende:
Wie kent het weekend het weekend het weekend wie kent het niet![]()
Ik wil onder je zitten en me ook 2 dagen niet verplaatsen oefffquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heerlijk was ik echt aan toe, ik ga me twee dagen niet verplaatsen.
12, 8 met mijn handen, 3 met mijn voeten en 1 met mijn mond.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je nog kogels opgevangen in de 2e kamer onlangs of is het rustig daar ?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil onder je zitten en me ook 2 dagen niet verplaatsen oefffgeniet ervan bebe
Vieze praat, er zitten hier minderjarigenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil onder je zitten en me ook 2 dagen niet verplaatsen oefffgeniet ervan bebe
Ooww maar lelll had je weggejaagd toch ?! Dus het kan welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vieze praat, er zitten hier minderjarigen
Ohja is waar ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww maar lelll had je weggejaagd toch ?! Dus het kan wel
En mooie reddingen helaas wordt dat er altijd uitgeknipt bij de debatten
heb je dat manneke ook weerquote:
ik denk dat hij zijn rijinstructrice zo noemtquote:
ik wil jou wel gevenquote:
dat interesseert mij niet, start bending overquote:
Je heb een kop als een grindtegelquote:
Totaal niet; ik heb bijna nooit last gehad van puistjes gedurende mijn tienerjaren.quote:
omg jaaa, waar kan ik dat vinden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:14 schreef Beach het volgende:
kb schat jij keek toch ook Awkward? Se4izoen 2 is gister begonnen
hierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg jaaa, waar kan ik dat vinden?
Maar wel je hele leven een puistje tussen je benen :$ :$ laffjoequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Totaal niet; ik heb bijna nooit last gehad van puistjes gedurende mijn tienerjaren.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar wel je hele leven een puistje tussen je benen :$ :$ laffjoe
barbecuequote:
jij hebt tenminste nog een moederquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
Honger
Luie moeder
Zo maar naar Albert heijn
Jawel, maar er zijn zat mensen die dat niet meer hebben.quote:
Ooww ik schrok al.. ze heeft 3 maanden geleden 60 euro van me geleend voor jaarabbo Xbox live en dacht ff dat ik kon fluiten daarnaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn zat mensen die dat niet meer hebben.
Trekdrop is lekkerder.quote:
Ik ga ook een gaming PC halen. 1000 euro budget, kan ik wel een mooie van halen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
Kokindjes of harlekijntjes
Tevens nieuwe videokaart gekauft, yeah baby voor PS2
Terecht gezeur, alhoewel ik hier wel lekker met mijn raam open zit en het hier lekker waait.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:29 schreef Snowbells het volgende:
Hoi dit is weer mijn nachtelijke gezeur over de hitte
Jaloers.quote:
"soon"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jaloers.
Weet jij trouwens wanneer de beta begint van PS2? Niet echt opgelet de laatste tijd.
'jaaaa goed wel eigenlijkquote:
haiquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:29 schreef Snowbells het volgende:
Hoi dit is weer mijn nachtelijke gezeur over de hitte
Bleghquote:
Mooooiiiquote:
Ah lekker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Blegh
[..]
Mooooiii![]()
Ook wel, net 2 barbecues gehad, ben moe
Neemt niet weg dat ik pas om 4 uur ga slapen waarschijnlijk
Volgende week laatste examen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah lekker.Was het goed weer voor!
Haha, ik ga wel zo slapen. Heel het weekend leren. Ik had vanavond geen zin meer dus nu mijn weekend maar grotendeels opofferen.
Ik moet er nog 4quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgende week laatste examen?Veel geluk
![]()
Gewoon verwijderen, allemaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En 39 nieuwe mails..
/einde zeikmodus nu
hai henkerdquote:
Zo veel nog?quote:
Nog helemaal niets. Heb er net 5 gehad. Alleen voor 2 van die 4 van aankomende week moet ik niet zo heel veel leren. Dus valt wel meequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo veel nog?Allemaal in de komende week? Wel goed geleerd hoop ik
Ah okéquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog helemaal niets. Heb er net 5 gehad. Alleen voor 2 van die 4 van aankomende week moet ik niet zo heel veel leren. Dus valt wel mee
Taalbeheersing (soort Nederlands), Bedrijfseconomie, Commerciele Economie en Belastingrecht.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah okéWel slagen heh
Welke vakken zijn het trouwens?
Oh god die laatste 3.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Taalbeheersing (soort Nederlands), Bedrijfseconomie, Commerciele Economie en Belastingrecht.
Klinkt spannendquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Taalbeheersing (soort Nederlands), Bedrijfseconomie, Commerciele Economie en Belastingrecht.
Bedrijfseconomie is easy als je goed oefent en niet op het tentamen in paniek raaktquote:
Is het ook wel hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt spannendIk hoop dat het je gaat lukken
Ik weet niet wat het allemaal precies inhoud dusjaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het ook wel hoorVind ik dan.
Thanks
Van wat ik van bedrijsfseconomie heb gehad, no thank you.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie is easy als je goed oefent en niet op het tentamen in paniek raakt
Commerciële Economie is te doen. SWOT leren, theorieën en hoe een marketingplanning er uit ziet.
Belastingrecht is kut. Er doen in totaal 120 mensen de herkansing Belastingrecht. Dus dat zegt genoeg over het vak
[..]
Is het ook wel hoorVind ik dan.
Thanks
Haha ja je zit wel een beetje in de goede richtingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het allemaal precies inhoud dusjaVoor mij is het 3 verschillende soorten 'economie' vakken
Bedrijfseconomiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Van wat ik van bedrijsfseconomie heb gehad, no thank you.. En dan had ik nog maar een afgezwakte versie.
SWOT en marktingetc is gewoon leren en toepassen, maar wel veeeeeeel.
En tsja belastingrecht..
Flipjenn!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:00 schreef Flippiee het volgende:
CCREEEEG WTF IK MOEST NOG AAN JE DENKEN AFGELOPEN WEEK![]()
Dat ik je al superlang niet gespot hadquote:
quote:
quote:
quote:
Ja idd. Veel users zijn er niet meer. Is niet meer leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ik je al superlang niet gespot hadEn toen moest ik aan andere users denken die ik ook lang niet gezien had
quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:08 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja idd. Veel users zijn er niet meer. Is niet meer leuk
Klopt! Euhm ja nog steeds primaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt.Franneh ook bijv. niet meer.
Hoe is het met jou?
quote:
quote:
Ja ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt! Euhm ja nog steeds primaMet jou dan?
Mooi. En met je school? Je ging toch afkicken van FOK! etc ?quote:
Flips en afkicken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Creeg het volgende:
[..]
Mooi. En met je school? Je ging toch afkicken van FOK! etc ?
Ja afkicken lukt soms erg goed, soms nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Creeg het volgende:
[..]
Mooi. En met je school? Je ging toch afkicken van FOK! etc ?
Je gunt ze gewoon niet de kans om de andere kant te proberen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry ik kan toch niet de mannen op FOK! aandachtloos laten.
Haha oke dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja afkicken lukt soms erg goed, soms nietIk kan met gemak paar dagen niet posten, maar ook met gemak weer best veel posten.
En school gaat wel goed! Nu tentamenweek, dus even even spannend!
Ja maar jij bent een uitzonderingquote:
Klopt. #egoistquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je gunt ze gewoon niet de kans om de andere kant te proberen.
Nope.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef Creeg het volgende:
[..]
Haha oke dan.
Zitten jullie trouwens alweer op tinychat?
hm ja is ook weer zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een uitzondering
[..]
Klopt. #egoist
[..]
Nope.
DM's posten, gerapporteerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef leeell het volgende:
[..]
hm ja is ook weer zo
die DM's van cosmo wordt ik ook een beetje zat anders
`leeell ik wil je penis, bla bla bla`
ga weg man
Jij hebt liever DM's van andere FOK!kers?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef leeell het volgende:
[..]
hm ja is ook weer zo
die DM's van cosmo wordt ik ook een beetje zat anders
`leeell ik wil je penis, bla bla bla`
ga weg man
dit is tegen de wet, dan mag het jaquote:
nee flips, ik ga niet zeggen " van jou ja "quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt liever DM's van andere FOK!kers?
Dat bedoelde ik heul niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef leeell het volgende:
[..]
nee flips, ik ga niet zeggen " van jou ja "
vastquote:
gewoon random een DM sturen met zijn naam erin, leest ie het vanzelf welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat is echt iemand die ik nog nooit gesproken heb..
Kloptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:24 schreef leeell het volgende:
ik heb tenminste met flips gecommuniceerd, die klapte niet dicht,
Wauw je bent een stapje verder gekomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:24 schreef leeell het volgende:
ik heb tenminste met flips gecommuniceerd, die klapte niet dicht,
Je klinkt een beetje boos, waarom?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:26 schreef leeell het volgende:
jaja cosmo, zo makkelijk kom je er niet onderuit, jij mensschuwe autist, beetje verwilderd antwoorden als ik je doodnormale vragen stel
moe, gisternacht 4 uur naar bed, 9 uur wakker, nu weer half 3 en morgen half 9 wakkerquote:
Ok, beetje hetzelfde alleen gingen mijn wekkers om 4 en 5 uur.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef leeell het volgende:
[..]
moe, gisternacht 4 uur naar bed, 9 uur wakker, nu weer half 3 en morgen half 9 wakker
maarja, het vlees is zwak
maar nu ga ik echt,
trusten cosmo en flips
bij die AH ?quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed geslapen fuckyeahhh.
Hoi allemaal
welke dagen werk je om welke tijden grquote:
woensdag, donderdag van 7 tot 10quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:35 schreef leeell het volgende:
[..]
welke dagen werk je om welke tijden gr
voorbestemdquote:
6 uurtjesquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee bloodje filet amelican, glaag met bluin bloodje.
moet toch doekoe hebbenquote:
quote:
Wat een lulquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag niet naar het feestje, Jan heeft me die dag/avond geclaimd.
Huh? Waarom mag je niet dan? Gaat hij wel?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
oke, er werd in ieder geval van uitgegaan zoals ik het verstond,quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Afzeggen? Ik heb nooit gezegd dat ik zou komenkomen, op Facebook staat nota bene misschien.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vertel dan gewoon normaal en draai er niet om heen ?quote:
Ze gingen wel die kant op ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Al wordt dat in Den Haag uitgebreid gevierd..
Meer posten.quote:
ze klinken allemaal hetzelfde met hun auto-tunequote:
ja dat is best wel ernstig verder vind ik het wel leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ze klinken allemaal hetzelfde met hun auto-tune
Lean back, leuk nummer was dat vroegerquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Lean back, leuk nummer was dat vroeger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |