quote:
Laat maarquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:10 schreef BobW het volgende:
Hmm, Mayer laat ik maar gaan, beetje gokken.
5: Monaco
Ik had nog geswitched naar Rosolquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:14 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Aaaah, godverdegodver. Is mijn pick niet geplaatst gisteren? Kut internet in de trein.
Ik had Roddick.
Dan gaan we wel met zijn allenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:36 schreef luckass het volgende:
Had gewoon bij Istomin moeten blijven, dit zal wel fout gaan
2-1 nu. Op zich niks aan de hand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verdeomme, 1-1 alweer bij Mayer... Dit gaat fout.
Nu 2-1 achter. Iets meer reden tot zorgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
2-1 nu. Op zich niks aan de hand.
quote:
Dat scheelt alvast.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Switch naar Mayer. Ik ook dan maar...
Dan pick jij toch Nishikoriquote:
6: Cilicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat weer veranderd?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vergeet niet dat het vanaf maandag één pick per speelronde is!
Wimbledon is de uitzondering.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Is dat weer veranderd?
Geloof toch echt dat RG twee picks voor de 4de ronde had...
omdat ze morgen niet spelen toch?quote:
denk het welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:13 schreef Salamando het volgende:
Alle 4e ronde partijen worden er maandag gespeeld he?
Er zijn zondag geen wedstrijden, dan moet je het wel heel erg begaaienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:31 schreef XL het volgende:
Ik zet hem ook alvast neer... het kon morgen wel eens een heftige kater worden en dan vergeet ik het in ieder geval niet.
Pick 7: G(r)asquet
Zelfde als bij mij zo ongeveer.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef luckass het volgende:
Pff, al mijn picks nog in het toernooi.
7 Murray
Die heb ik ook niet meerquote:Op zondag 1 juli 2012 14:04 schreef Mykonos het volgende:
Mensen die Gasquet nog hebben, hebben het wel goed voor elkaar.
7 Youzhny
Ik duim voor Der Florianquote:Op zondag 1 juli 2012 18:20 schreef Anonymousz het volgende:
stel dat gasquet eruit ligt morgen dan ligt bijna iedereen eruit
Ja, echt klote dat ik niet gewoon met Mayer mee ging.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:47 schreef mitt het volgende:
Het dreigt wel erg voorspelbaar te worden als de verrassingen uitblijven
Tsonga
Murray
Federer/Djokovic
Net als US open 2011quote:Op zondag 1 juli 2012 23:47 schreef mitt het volgende:
Het dreigt wel erg voorspelbaar te worden als de verrassingen uitblijven
Tsonga
Murray
Federer/Djokovic
Ik dacht al dat er iets niet klopte.... Mijn pick 5 was Gasquet, die van Boezelaar was Mayer. Mijn pick 7 wordt nu Kohlschreiber.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
Afhaalchinees: Verdasco, Roddick, Youzhny, Kohlschreiber, F. Mayer
Alovenac: Mahut, Karlovic, Youzhny, Roddick
Ambrosius: Verdasco, Roddick, Almagro, Kohlschreiber, F. Mayer
Anonymousz: Verdasco, Roddick, Almagro, Fish, F. Mayer
APK: Chardy, Roddick, Youzhny, Kohlschreiber, F. Mayer
BeamofLight: Verdasco, Querrey, Youzhny, Kohlschreiber, Gasquet
BobW: Chardy, B. Baker, Youzhny, Kohlschreiber, F. Mayer
borisz: Mahut, Roddick, Youzhny, Kohlschreiber, F. Mayer
Bruce117: Verdasco, Roddick, Almagro, Kohlschreiber, F. Mayer
danusz1986: Mahut, B. Baker, Youzhny, Nishikori
de_boswachter: Youzhny, Del Potro, Tipsarevic, Kohlschreiber, Gasquet
detennismaster: Mahut, B. Baker, Youzhny, Kohlschreiber, Verdasco
FedExpress: Russell, Baghdatis, Youzhny, Kohlschreiber, F. Mayer
Gremen: Youzhny, Roddick, Benneteau, Kohlschreiber, Tipsarevic
intel: Verdasco, Querrey, Youzhny, Roddick, Tipsarevic
kleinzusje: Youzhny, Roddick, Gasquet, Tsonga, Verdasco
luckass: Youzhny, Roddick, Gasquet, Nishikori, F. Mayer
Michelangelo2: Mahut, B. Baker, Youzhny, Roddick, F. Mayer
mitt: Monaco, Baghdatis, Verdasco, Kohlschreiber
Mykonos: Andreev, Soeda, Gasquet, Nishikori
Reya: Youzhny, Cilic, Gasquet, Kohlschreiber, Monaco
rhubarb: Youzhny, B. Baker, Troicki, Kohlschreiber, F. Mayer
Salamando: Verdasco, Ferrer, Youzhny, Cilic, F. Mayer
sporttv: Verdasco, B. Baker, Youzhny, Kohlschreiber, F. Mayer
Szura: Verdasco, Fish, Almagro, Roddick, F. Mayer
tennisboy: Mahut, Roddick, Almagro, Kohlschreiber, F. Mayer
The_Boezelaar: Russell, Lacko, Youzhny, Kohlschreiber, Gasquet
Tim86: Mahut, B. Baker, Youzhny, Roddick, F. Mayer
VerdwaasdeVogel: Youzhny, Roddick, Benneteau, Kohlschreiber, F. Mayer
wimderon: Youzhny, B. Baker, Tipsarevic, Roddick
XL: Mahut, Nishikori, Youzhny, Roddick, Istomin
* OUT
Pick 1:
Snakehead85: Berlocq
TheVulture: Isner
Pick 2:
franklop: Russell, Roger-Vasselin
mickael79: Mahut, Andujar
Sunshineboy: Mahut, ---
Vaduz: Andreev, F. Lopez
Pick 3:
Crocmaz: Verdasco, Baghdatis, Gulbis
Karrel_Laaglawaai: Mahut, Soeda, Gulbis
norich: Andreev, Querrey, Simon
Pick 4:
TheGeneral: Mahut, Roddick, Youzhny, ---
Timm-E: Gasquet, Cilic, Verdasco, ---
Vierkante_Ogen: Russell, Querrey, Youzhny, ---
Printen en naar de papierbak brengenquote:
Dat kan dan ook weer niet, want:quote:Op maandag 2 juli 2012 11:23 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er iets niet klopte.... Mijn pick 5 was Gasquet, die van Boezelaar was Mayer. Mijn pick 7 wordt nu Kohlschreiber.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:38 schreef rhubarb het volgende:
Rhubarb 4: Kohlschreiber
Boez 4: Kohlschreiber
Geef jij rhubarb even een seintje dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zolang het bij mij nog klopt vind ik het prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:33 schreef XL het volgende:
Dat hij maar een flinke vertraging op mag lopen op zijn vlucht naar huis.... die smerige triangeljosti!
Federer vliegt de ronde erna er hard af tegen Djoko, als het al niet tegen Youzhny is...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kijk, ik ben een faler met Gasquet natuurlijk. Maar jullie zijn helemaal falers door Federer nu al in te zetten
Wat is dit danquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kijk, ik ben een faler met Gasquet natuurlijk. Maar jullie zijn helemaal falers door Federer nu al in te zetten
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
of een fransman kiezen in de 1e pickquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:02 schreef Salamando het volgende:
Ik kies nooit meer een Fransman, tenzij er 2 Fransozen in de finale staan.
Dan moet je ook aan je principes vasthouden en in de finale opgeven door niemand te kiezen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:02 schreef Salamando het volgende:
Ik kies nooit meer een Fransman, tenzij er 2 Fransozen in de finale staan.
Had gewoon in de kwartfinale voor Tsonga moeten gaan, dan had ik in de finale zowel Fed als Djoko nog kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:44 schreef luckass het volgende:
En niemand gaat 'm uitspelen. Wie had dat gedacht tot pick 7.
Als ik nooit een Fransman kies kan ik ook nooit tot de finale komen waarin twee Fransen staan bedenk ik me zojuistquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dan moet je ook aan je principes vasthouden en in de finale opgeven door niemand te kiezen!
Oh jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als ik nooit een Fransman kies kan ik ook nooit tot de finale komen waarin twee Fransen staan bedenk ik me zojuist.
Er is een reden waarom ik in de onderste regionen hangquote:
Tsja, wie zal het zeggen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat is er eigenlijk met de xl ranking?
of je nou bij pick 5 of 7 eruit ligt...boeit geen hol. Daarna gaat het ff wat rapperquote:Op zondag 8 juli 2012 11:34 schreef Reya het volgende:
Ondanks een slecht Wimbledon toch nog top-tien.
Er zijn nog wel 4 toernooienquote:
Ik ben zelf zelfs in Newport deze week.. maar dat wist ik niet toen ik de agenda maaktequote:
Gewoon een beetje gokken bedoel je, zoals BoWa altijd doet?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zullen we anders een WTA'tje tussendoor gooien voor spek en bonen?
Egal!quote:
Helaas, die doet nergens mee. We gaan voor Stanford, daar beginnen ze pas over tien uur ofzo. En je kan in de finale gewoon Serena Williams inzetten, dan kom je toch mooi in de OP!quote:
Op matchpoint tegen mag dat zelfs nog.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:51 schreef XL het volgende:
Je mag tijdens WTA neem ik aan ook tijdens de wedstrijd je pick aanpassen, intel?
Uit het scoreverloop kun je toch niks afleiden.
Ik ga mn rust pakkenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
En er zijn nog geen spelers die resoluut weigeren mee te doen met deze variant?
Mietjes zijn we ook.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef XL het volgende:
Uit de WTA statistieken kun je toch gewoon afleiden dat die in haar periode zit
Wel Cibulkova!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Of doet Golovin toevallig nog mee?
[ afbeelding ]
Ik zou Radwanska spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:56 schreef Salamando het volgende:
2. Keothavong, omdat ik geen idee heb wie er voor de rest spelen
oef, ik begon er net aan. Gelukkig zie ik dat jij hem nu net postquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Speelschema 10/07
[WC] Nicole GIBBS (USA) vs [Q] Noppawan LERTCHEEWAKARN (THA)
Marina ERAKOVIC (NZL) [8] vs [Q] Jana JURICOVA (SVK)
Eleni DANIILIDOU (GRE) vs Urszula RADWANSKA (POL)
[Q] Erika SEMA (JPN) vs [LL] Alexa GLATCH (USA)
Ayumi MORITA (JPN) vs [LL] Saisai ZHENG (CHN)
[WC] Mallory BURDETTE (USA) vs Anne KEOTHAVONG (GBR)
Vania KING (USA) vs Sorana CIRSTEA (ROU) [9]
Ik zou graag de duim van haar rechterhand zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Pick 2: Maria Kirilenko
[ afbeelding ]
Die steekt ze altijd in haar reet toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou graag de duim van haar rechterhand zijn.
Mijn favorietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Pick 2: Maria Kirilenko
[ afbeelding ]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef franklop het volgende:
mag je bij dit toernooi ook picks plaatsen als je al bent uitgeschakeld?
Leuk!quote:
Lijkt me geen probleem, moet je wel 3 picks doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:09 schreef Timm-E het volgende:
Kun je met dit toernooi ook halverwege instromen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |