Even serieus, het is toch gewoon écht een lelijke vlag? Rood, geel en zwartquote:
Wat is er lelijk aan die kleuren?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even serieus, het is toch gewoon écht een lelijke vlag? Rood, geel en zwart
Ik vind de combinatie gewoon niet mooi, lijkt net een ongestelde wesp ofzoquote:
Deze smileys zijn ook rood, geel en zwart:quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even serieus, het is toch gewoon écht een lelijke vlag? Rood, geel en zwart
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met jou kan ik tenminste praten
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met jou kan ik tenminste praten
Donders kontneukn ookquote:
Heel goedquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En heerschen \m/ en bier drinken \m/ en lomp ouwehoeren \m/
Bilseksen?quote:
NEE! kontneukn?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Hmmmm, ben jij een beetje van de mannenliefde?
Klootzakquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meteen boos als er 10 min niemand iets zegt. Trut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klootzak![]()
De onzekerheid he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onzekerheid is een echte bitch.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klootzak![]()
De onzekerheid he.hmm, das wel klote, dat wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Wat lees ik nou 2 topics terug?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wachten is in principe tijdverspilling. Maar hopelijk doe ik er wel goed aan met wachten op de S.O.
Ik hou jullie op de hoogte
Heyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat lees ik nou 2 topics terug?![]()
Ik hoop dat het meevalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met jou? Lang niet gezien.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Wel goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoe gaat het met jou? Lang niet gezien.
's Nachts?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel goedIk begon jullie te missen, dus ik kwam weer kijken
Ik lees vrijwel nooit terug. Geen beginnen aan, snappie?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, overdag. Kijk maar in het vorige topic
Ik ook niet hoor, maar in jouw geval moest ik even teruglezenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik lees vrijwel nooit terug. Geen beginnen aan, snappie?
Flinke shit ja, maar omdat zowat iedereen (op jou naquote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar in jouw geval moest ik even teruglezen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Flinke shit ja, maar omdat zowat iedereen (op jou na) me IRL hebben meerdere keren hebben ontmoet is het logisch dat jullie op de hoogte zijn.
Er zijn er meer die dit weten maar ToF'ers zijn toch numero 1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik niet kan op de ToF-meet in augustus doen we een mini-meet voor die tijd.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Fijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gaat gebeurenAls ik niet kan op de ToF-meet in augustus doen we een mini-meet voor die tijd.
Goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hai nachtbraker![]()
Hoe is 't met u?
Hopen op wat goed nieuws, heb jij verdiendquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed.Ik duik zodalijk mn bed in, lezen in een spannend boek en straks naar beneden checken of er post is van het ziekenhuis.
Thnxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hopen op wat goed nieuws, heb jij verdiend
Logischquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Thnx
ik kan er gewoon niet van slapen ookal voel ik me nu kk(!)verrot.
Maar daar moet je bij zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gaat gebeurenAls ik niet kan op de ToF-meet in augustus doen we een mini-meet voor die tijd.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Henrike.Ik leefde gisteren met je mee...
Inderdaad. Heb kameraden in Duitsland wonen. Had ik daar een feestje gevierdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Seriously, waarom de haat tegen Duitsland?![]()
Vond het echt kut dat ze verloren hadden. Had het leuk gevonden over de grens de finale te kijken.
Nja, ik heb ook niets tegen Italië, maar Duitsland wordt hier door sommige mensen zo overdreven gehaat. Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb kameraden in Duitsland wonen. Had ik daar een feestje gevierd![]()
Deslalwelniettemin vind ik het ook mooi voor Italië en mijn neefje die pro-Italië is
Over iets van 70 jaar geleden denk ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Seriously, waarom de haat tegen Duitsland?![]()
Alsof die Duitsers van nu daar iets aan kunnen doen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Over iets van 70 jaar geleden denk ik.
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: 100% Tukker, TheGirlNextDoor, Daywalk3r, Norich
Volgens mij is het gewoon meer het voetbalverleden. Niet de 2e wereld oorlog.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof die Duitsers van nu daar iets aan kunnen doen?
Niet echt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof die Duitsers van nu daar iets aan kunnen doen?
Hoi meisje, wat is dat nu voor nieuwsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Thnx
ik kan er gewoon niet van slapen ookal voel ik me nu kk(!)verrot.
Wat is er mis met het voetbalverleden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon meer het voetbalverleden. Niet de 2e wereld oorlog.
Het wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, dat er ook eindelijk eens uitgegooid.
Tja geen idee. Het zit DIEP bij sommigen. Mij maakt 't allemaal niet uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is er mis met het voetbalverleden?
Nederland was officieel sterker maar verloor toch altijd van Duitsland. That's it? Daarom ga je toch niet gelijk Duitsland haten? Haat dan je eigen land, die horen zich beter te laten zien.
Die grote bek heeft ieder land als ze winnen..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:36 schreef Redbaron het volgende:
geen haat tegen duitsland hoor.. zolang ze maar niet winnen.
Die grote bek van ze kan ik gewoon totaal niet waarderen.
Uhu, dr Duitsers alleen al ruim vóór de eerste wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die grote bek heeft ieder land als ze winnen..
Durf je haar dan nu wel aan te spreken?quote:
En wij niet wou je zeggen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, dr Duitsers alleen al ruim vóór de eerste wedstrijd.
Waddan?quote:
Ach ik ben een verbodsbod ingereden (bord C1) volgens de bon. Maar dat bord staat niet eens aan het begin van de straat (en ook niet aan de andere kant)quote:
Als ik niet in een auto vol met lallende en vervelende matties zit wel ja...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Durf je haar dan nu wel aan te spreken?
Oooh danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ach ik ben een verbodsbod ingereden (bord C1) volgens de bon. Maar dat bord staat niet eens aan het begin van de straat (en ook niet aan de andere kant)
Dus ja, ik sta wel sterk.
Net gelijk een paar foto's gemaakt
Je kan ook alleen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik niet in een auto vol met lallende en vervelende matties zit wel ja...
Goh, die rechter lijkt op een oud-collega van mij die hier in Nederland werktequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Over iets van 70 jaar geleden denk ik.
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: 100% Tukker, TheGirlNextDoor, Daywalk3r, Norich
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Under_Score op 29-06-2012 17:30:21 ]Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Wat moet je daar dan doen?quote:
Dondersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Meet in Augustus?
Welke datum?
Dopen we het dam gelijk tot de ToF Meat 2012 ?
Oftewel een dikke vette BBQ met ongezonde hoeveelheden VLEESCHHH?![]()
Ben net terug van werk. Morgen werk ik van 3 tot 11. Zondag vrijquote:
25 augustus is de vastgeprikte datum, jij komt dus ook?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Meet in Augustus?
Welke datum?
Dopen we het dam gelijk tot de ToF Meat 2012 ?
Oftewel een dikke vette BBQ met ongezonde hoeveelheden VLEESCHHH?![]()
Je mag ook bij mij komenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn ouders zijn thuis
quote:
nou, heb 2 uur gespeeld en volgens mij nog nooit zo hard gezweetquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gister zaalvoetbal gedaan, ventilatoren op hoogste stand en de deuren op, en nog was het niet te doen.
Wat ga je 23 augustus doen dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond23 augustus voor de zekerheid maar even in de agenda gezet...
[..]
[..]
nou, heb 2 uur gespeeld en volgens mij nog nooit zo hard gezweetmaar wel heer-lijk gespeeld
![]()
aangepast, ik las te snelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ga je 23 augustus doen dan?
Ik hoop dat je 25 augustus in de agenda zet
Zeg maar waar en hoe laat, dan kom ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Meer mensen morgen zin in een voetbalmeet?
Samzzquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar waar en hoe laat, dan kom ik niet.
goed bezigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man toolsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
morgen ga ik kijken voor een lasapparaat
Wel zin in, maar moet werkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
jup, een echtequote:
Wel zin maar geen tijd denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik KOM eraan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zin heb ik sowieso wel
Maar dat gaat vooral over iets anders
Ben ik weerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij heeft Justin z'n pc naar de klote.
hij viel net ineens weg en is nog steeds niet weer terug online
quote:
Doe er dan wat aan joh lammequote:
Ze bunt aant pokeren, ik kan dat niet. Vermoeid enzo..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan joh lamme[ Volgende week kaarten voor Keane bestellen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, een echte
lorch TIG 180 Ampere AC/DC
Je hebt 2 handen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga me maar even afreageren met een joint
Scherp! En iddquote:
quote:
Die dingen waren ZO tof he!?quote:
Die had ik. Kleine Jeffrey die een weerbericht maakt op bandje. Superrrr.quote:
Kleine Jeffrey kan idd een kletterend regengeluid maken ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die had ik. Kleine Jeffrey die een weerbericht maakt op bandje. Superrrr.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kleine Jeffrey kan idd een kletterend regengeluid maken ja.
Ja hoor. Als ik goed mik is het net een paard.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kleine Jeffrey kan idd een kletterend regengeluid maken ja.
Screenshots please.quote:
niks anders dan de versie op tv laatst, dus met blote borsten mooie vrouwen etc.quote:
Wij deden het niet vaak, opnemenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Er zijn hier een paar bandleden hč..? (jimmy, david) Kunnen jullie eens vertellen hoe jullie de muziek opnemen?
Oh. Hoe wist je dan hoe het klonk? Of hadden jullie geen podium ambities?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij deden het niet vaak, opnemenAnders gewoon met een telefoon
Neu, muziek maken om de lolquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh. Hoe wist je dan hoe het klonk? Of hadden jullie geen podium ambities?
Hehe ok. Nouja kort verhaal. Rene heeft met een paar lui een band. Onder andere Michel (die punker uit nijverdal) en hun nemen alles op via een 2 kanaals mixer. Dus alles komt in 2 binnen en gaat door audiacity. Soms klinkt het leuk maar meestal kloppen volumes enzo niet en hoor je een hond blaffen. Ik ben aangeprezen als geluidsman maar zou niet weten hoe het beter moet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, muziek maken om de lol
Wel eens in een of ander guur cafeetje gespeeldMaar dat was ook niet wat
5 man publiek ofzo
Sowieso meer kanalen nemen en bijvoorbeeld gitaren direct door het opnameapparaat sturen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hehe ok. Nouja kort verhaal. Rene heeft met een paar lui een band. Onder andere Michel (die punker uit nijverdal) en hun nemen alles op via een 2 kanaals mixer. Dus alles komt in 2 binnen en gaat door audiacity. Soms klinkt het leuk maar meestal kloppen volumes enzo niet en hoor je een hond blaffen. Ik ben aangeprezen als geluidsman maar zou niet weten hoe het beter moet.
How u doin?quote:
quote:
Argh! Waarschijnlijk niet..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
25 augustus is de vastgeprikte datum, jij komt dus ook?
Hoogbezoek!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf is dat met al die sirenes in nijverdal?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoogbezoek!
Prinses sirene is in de stad
Zal wel open dag zijn bij de brandweer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf is dat met al die sirenes in nijverdal?
Ah dat is het dus. Ik dacht al dat er iets dik ernstigs aan de hand was ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zal wel open dag zijn bij de brandweer.
Edit: Brandweer Nijverdal neemt afscheid van een collega! [ afbeelding ]
En dat moet blijkbaar iedereen weten
Ik dus ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:41 schreef norich het volgende:
[..]
Ah dat is het dus. Ik dacht al dat er iets dik ernstigs aan de hand was ofzo
focus? die is leuk om mee te zingenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:54 schreef Daywalk3r het volgende:
LOEIHARD Hocus Pocus door de speakers \m/\m/
Ik jodelde er ook vrolijk op losquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:41 schreef Under_Score het volgende:
[..]
focus? die is leuk om mee te zingen
ik gebruik een line 6 guitarport met riffworks software. maar je kan ook zonder riffworks met de line6 opnemen. werkt prima voor bijna alles wat ik er op aangesloten heb ( elec gitaar, bass, keyboard en elec drum )quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Er zijn hier een paar bandleden hč..? (jimmy, david) Kunnen jullie eens vertellen hoe jullie de muziek opnemen?
Ik denk dat de josti band nog wel een plek vrij heeft!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:15 schreef Under_Score het volgende:
altijd heerlijk
[..]
ik gebruik een line 6 guitarport met riffworks software. maar je kan ook zonder riffworks met de line6 opnemen. werkt prima voor bijna alles wat ik er op aangesloten heb ( elec gitaar, bass, keyboard en elec drum )
ben nog op zoek naar een band BTW, weet iemand nog een band die een (slag)gitarist zoekt?
De band BTW ken ik nietquote:
Die ken ik welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk dat de josti band nog wel een plek vrij heeft!
Top en toooooooopquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:33 schreef Redbaron het volgende:
Weer 2 dvd's voor in de auto gekauft
Kiteman en Queen
Schoonheidquote:
Mooi manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een lawaai van motormuizen hier. Ik bedenk me net dat er een motorcross is in Markelo.
Heyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een lawaai van motormuizen hier. Ik bedenk me net dat er een motorcross is in Markelo.
zonder kan ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wou ook naar dat feest maar zonder jeweetwel (niet verstandig nu) is het eigenlijk niks aan. Het mist iets.
Uit pure afgunst hoop ik dat het zodadelijk flink gaat regenen en onweren.
Met de helft van de regen die er vorig jaar viel hebben ze al wel genoeg denk ik, wat een klote weer was het toenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wou ook naar dat feest maar zonder jeweetwel (niet verstandig nu) is het eigenlijk niks aan. Het mist iets.
Uit pure afgunst hoop ik dat het zodadelijk flink gaat regenen en onweren.
Zal best.quote:
Ik snap wat je bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zal best.
Ik ga me groen en geel ergeren. Weet ik nu al.
Geschreeuw, gewapper met armen en in de weg lopen, tegen me aan botsen..allemaal dingen waar ik met dinges op geen notie van heb en ook zou doen want flying high. Van feeling met muziek en nuchter go with the flow en dansruimte is al helemaal geen sprake want irritante leipo's.
Ja ik ben jaloers.
Neeee het gaat niet om drank.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor.
Het is zo irritant, al die zatte koppen, dat dronken gelul, zit je daar nuchter...
Waar gaat het dan wel over?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neeee het gaat niet om drank.
Lonaa doelt ook op de anderen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neeee het gaat niet om drank.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zal best.
Ik ga me groen en geel ergeren. Weet ik nu al.
Geschreeuw, gewapper met armen en in de weg lopen, tegen me aan botsen..allemaal dingen waar ik met dinges op geen notie van heb en ook zou doen want flying high. Van feeling met muziek en nuchter go with the flow en dansruimte is al helemaal geen sprake want irritante leipo's.
Ja ik ben jaloers.
Wat ik bedoelde, is dat als ik op een feestje ben, of in de kroeg, of waar dan ook, en iedereen is onder invloed (wat in "mijn kringen" meestal drank is en soms wat wiet of hasj) en IK niet, dat ik me dan onwijs ga zitten ergeren aan iedereen.quote:
Ozo. Maar ratel bedoelt niet de witte wijn ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde, is dat als ik op een feestje ben, of in de kroeg, of waar dan ook, en iedereen is onder invloed (wat in "mijn kringen" meestal drank is en soms wat wiet of hasj) en IK niet, dat ik me dan onwijs ga zitten ergeren aan iedereen.
Ik had al zo een idee.quote:
Nee, dat idee had ik al.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ozo. Maar ratel bedoelt niet de witte wijn ofzo
Ik hoor eigenlijk helemaal niets.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij zult wel meegenieten van de muziek daar he.
PILLEUH SLIKKEUH!!! BAMBAMBAMBABAM!quote:
Of juist wel. Geen agressie, iedereen is lief en geen kater de volgende dag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had al zo een idee.
Ik doe dat niet. Gaat geheid niet goed komen met mij dan.
Wel eens gedaan? Zoniet, bek dicht.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
PILLEUH SLIKKEUH!!! BAMBAMBAMBABAM!
Oh, dus ik mag geen mening hebben over pillenslikkers als ik het zelf nooit gedaan heb?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel eens gedaan? Zoniet, bek dicht.
Dat valt jou ook meteen op he?quote:
Ja ik zag t gelijk iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat valt jou ook meteen op he?
1 McChicken, 1 BigMac en een gewone hamburger aub!
+ jouw vorige reactie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag geen mening hebben over pillenslikkers als ik het zelf nooit gedaan heb?Genoeg leip pillenslikkend volk gezien in het gabbertijdperk hoor
Gooi het eruit! Ik scheld ook alles verrot als die klote ijscowagen met dat onmeunige kutdeuntje hier weer eens in de straat staatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Of de wind staat deze kant op of ik heb ultra oren want ik hoor hier de muziek van daar.
Godver de godver. ja ik vloek! godver!
Ik ben behoorlijk verslavingsgevoelig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of juist wel. Geen agressie, iedereen is lief en geen kater de volgende dag.
Geen kater? Ik zoop als een mofo danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of juist wel. Geen agressie, iedereen is lief en geen kater de volgende dag.
Ja want dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gooi het eruit! Ik scheld ook alles verrot als die klote ijscowagen met dat onmeunige kutdeuntje hier weer eens in de straat staat
De frustratie wel, de reden niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja want dat is hetzelfde____!!!!!!!!!
Van feestsnoepjes raak je niet verslaafd hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk verslavingsgevoelig.
Alcohol zuipen he, jaaa logisch.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen kater? Ik zoop als een mofo dandus was altijd flink ral
En de welbekende dinsdagmiddag Door het ontbreken van serotine.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alcohol zuipen he, jaaa logisch.
Jij last van kutmuziek, ik last van kutherrie. Komt toch aardig overeen dacht ik zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja want dat is hetzelfde____!!!!!!!!!
Nee ze wou er juist graag heen. Dus ze baalt gigantischquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij last van kutmuziek, ik last van kutherrie. Komt toch aardig overeen dacht ik zo
Howww... daar heb ik dan dus overheen gelezenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ze wou er juist graag heen. Dus ze baalt gigantisch
Ik weet niet wat jij voor rotzooi hebt gebruikt maar ik heb daar nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En de welbekende dinsdagmiddag Door het ontbreken van serotine.
Hier ook niet maar genoeg lui hebben dat. Omdat je serotine niveau dus helemaal laag is en dat aanmaken lang duurt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor rotzooi hebt gebruikt maar ik heb daar nooit last van gehad.
Juustem en hoewel flink balen had ik er vrede mee tot ik zonet de muziek hoor en blijf horen ookal zitten alle ramen nu dicht.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ze wou er juist graag heen. Dus ze baalt gigantisch
Nogmaals: nooit last van gehad. Maar ik gebruik(te) geen rotzooi.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hier ook niet maar genoeg lui hebben dat. Omdat je serotine niveau dus helemaal laag is en dat aanmaken lang duurt.
*knuf*quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juustem en hoewel flink balen had ik er vrede mee tot ik zonet de muziek hoor en blijf horen ookal zitten alle ramen nu dicht.
Jawel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Van feestsnoepjes raak je niet verslaafd hoor.
quote:
Als je eenmaal het genot van een goeie pil hebt ondervonden (dus niet die overal verkrijgbare rommel) heb je niets anders nodig. Dit is alles in één. Je kunt het sturen of over je heen laten gaan, wat jij wilt. Geen verslaving en geen kater.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel.
jekentmeniet
Het is voor mij beter om het bij alcohol, wiet en af en toe wat hasj te houden. En dan nog met restricties.
En dat is precies het probleem. Dan wil ik dat. Te vaak, altijd. Na het verslaan van 4 verslavingen, waag ik me er niet meer aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Als je eenmaal het genot van een goeie pil hebt ondervonden (dus niet die overal verkrijgbare rommel) heb je niets anders nodig. Dit is alles in één. Je kunt het sturen of over je heen laten gaan, wat jij wilt. Geen verslaving en geen kater.
He, hoor ik nu regen?
Oengaboenga oengaboenga hey! *danst*quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Als je eenmaal het genot van een goeie pil hebt ondervonden (dus niet die overal verkrijgbare rommel) heb je niets anders nodig. Dit is alles in één. Je kunt het sturen of over je heen laten gaan, wat jij wilt. Geen verslaving en geen kater.
He, hoor ik nu regen?
Okequote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dat is precies het probleem. Dan wil ik dat. Te vaak, altijd. Na het verslaan van 4 verslavingen, waag ik me er niet meer aan.
Dans ff wat harder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oengaboenga oengaboenga hey! *danst*
Ingeschakeld op het verkeerde moment want piep prrrt geluid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:07 schreef ACT-F het volgende:
Keiharde beukwerk nu op Radio 49
[Radio 49] #2767 Saturday night fever met Monopoly!
Je moet even weer inbellen. Je 56k modem is uitgevallen. Oh de nostalgie!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ingeschakeld op het verkeerde moment want piep prrrt geluid.
Zoals ik al zei, op het verkeerde moment ingeschakeld. Dus wat lul je?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet even weer inbellen. Je 56k modem is uitgevallen. Oh de nostalgie!
Wat doe je toch kattig tegen onsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, op het verkeerde moment ingeschakeld. Dus wat lul je?
Nerd-talk. Was maar gein hoor. Easy.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, op het verkeerde moment ingeschakeld. Dus wat lul je?
Pas je daar nog in ja?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, net personeelsfeest gehad. was gezellig.
mooi in een buggy gereden. was wel gaaf.
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat doe je toch kattig tegen ons
Ik vat 'm niet maar oke.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nerd-talk. Was maar gein hoor. Easy.
Hoiquote:
Een inbelmodem maakte van die prrrtt-pieeeep geluidjesquote:
Zo'n oude modem piept en kraakt altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Helemaal niet.
[..]
Ik vat 'm niet maar oke.
[..]
Hoi
joah, die van tegenwoordig zijn veel mooier, daar kun je zelf gas gevenquote:
Zo ging het hier iig in 2000 nog, denk dat we even later kabel kregenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Justin en Jeff: toen had ik nog geen internet. En zo te lezen maar beter ook.
Toen ik hier net bij Merlijn naar binnen liep moest ik even aan je denken. Lifes not fair!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga slapen. Zodalijk begint de afterparty in de Sham en ik wil absoluut niks horen van feestende mensen die langslopen of hun auto hier parkeren. Lekker gek doen op de parkeerplaats![]()
Kanker kanker en fuck iedereen die nu wel geniet.
Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |