Even serieus, het is toch gewoon écht een lelijke vlag? Rood, geel en zwartquote:
Wat is er lelijk aan die kleuren?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even serieus, het is toch gewoon écht een lelijke vlag? Rood, geel en zwart
Ik vind de combinatie gewoon niet mooi, lijkt net een ongestelde wesp ofzoquote:
Deze smileys zijn ook rood, geel en zwart:quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even serieus, het is toch gewoon écht een lelijke vlag? Rood, geel en zwart
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met jou kan ik tenminste praten
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met jou kan ik tenminste praten
Donders kontneukn ookquote:
Heel goedquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En heerschen \m/ en bier drinken \m/ en lomp ouwehoeren \m/
Bilseksen?quote:
NEE! kontneukn?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Hmmmm, ben jij een beetje van de mannenliefde?
Klootzakquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meteen boos als er 10 min niemand iets zegt. Trut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klootzak![]()
De onzekerheid he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onzekerheid is een echte bitch.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klootzak![]()
De onzekerheid he.hmm, das wel klote, dat wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Wat lees ik nou 2 topics terug?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wachten is in principe tijdverspilling. Maar hopelijk doe ik er wel goed aan met wachten op de S.O.
Ik hou jullie op de hoogte
Heyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat lees ik nou 2 topics terug?![]()
Ik hoop dat het meevalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met jou? Lang niet gezien.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Wel goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoe gaat het met jou? Lang niet gezien.
's Nachts?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel goedIk begon jullie te missen, dus ik kwam weer kijken
Ik lees vrijwel nooit terug. Geen beginnen aan, snappie?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, overdag. Kijk maar in het vorige topic
Ik ook niet hoor, maar in jouw geval moest ik even teruglezenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik lees vrijwel nooit terug. Geen beginnen aan, snappie?
Flinke shit ja, maar omdat zowat iedereen (op jou naquote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar in jouw geval moest ik even teruglezen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Flinke shit ja, maar omdat zowat iedereen (op jou na) me IRL hebben meerdere keren hebben ontmoet is het logisch dat jullie op de hoogte zijn.
Er zijn er meer die dit weten maar ToF'ers zijn toch numero 1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik niet kan op de ToF-meet in augustus doen we een mini-meet voor die tijd.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Fijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gaat gebeurenAls ik niet kan op de ToF-meet in augustus doen we een mini-meet voor die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |