done that.quote:
Heeft ze geprobeerd, ze raakt in paniek en die kalmeringspillen zijn dan te zwak...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:23 schreef Kola het volgende:
Mag je geen kalmeringspillen slikken voor zo'n onderzoek?
niet goed genoegquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:23 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
done that.
Bedoelde eigenlijk kleine handigheidjes voor tijdens 't prikken of vlak ervoor
Dit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom moet ze per se over die fobie heen komen?
Omdat ze een bloedonderzoek moet en er dus bloed moet worden gepriktquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom moet ze per se over die fobie heen komen?
Misschien dat ze eens in de 5 jaar daadwerkelijk geprikt moet worden, maar als ze echt fobisch is levert het wel degelijk vaker een probleem op.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Dure therapie voor iets wat nog niet 1 keer in de 5 jaar een probleem geeft.
ja maar je zegt ook: als ze zichzelf knijpt dan valt het wel meequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:27 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Omdat ze een bloedonderzoek moet en er dus bloed moet worden geprikt
Heb je ook gelijk in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar je zegt ook: als ze zichzelf knijpt dan valt het wel mee
doet ze dat toch?
als ik niet wil huilen in een gesprek knijp ik mezelf ook wel eens om mezelf af te leiden
ik leef nog steeds
En voor een narcose moeten ze ook prikken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef RichardDawkins het volgende:
Is er dan niemand die denkt aan een simpele narcose?
Nee want dan moet ze alsnog eerst geprikt worden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef RichardDawkins het volgende:
Is er dan niemand die denkt aan een simpele narcose?
Ik heb ook belonephobia, maar heb er weinig problemen mee. Als mensen het over dat onderwerp hebben loop ik weg, als ik het op tv dreig te zien (ziekenhuis series ed.) zap ik verder, en nouja, als ik het moet dan ga ik gewoon niet naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Misschien dat ze eens in de 5 jaar daadwerkelijk geprikt moet worden, maar als ze echt fobisch is levert het wel degelijk vaker een probleem op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |