Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
zelfdequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zou ook rond het miljoen hebben als ik niks had verkocht. Best veel eigenlijk.
ik heb nog nooit actief gehandeldquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef StijnDa het volgende:
Is er nog iemand die al maanden te lui is om te handelen?![]()
Ik zit nog steeds rond de 700/800k denk ik, ruim voldoende.
Ik heb wel een miljoen aan pakjes verneuktquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo'n grote als heb ik nog nooit gezien
Hoe kom je dan aan coins?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb nog nooit actief gehandeld
hele teams goedkoop inkopen en voor iets meer per speler verkopenquote:
Ik 2,2 miljoen. Ach, geld is beter eigenlijk. Maar volgend jaar vol gas met die bronzen pakjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zou ook rond het miljoen hebben als ik niks had verkocht. Best veel eigenlijk.
Nooit bewust spelers gekocht om weer voor meer te verkopen aan het begin?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hele teams goedkoop inkopen en voor iets meer per speler verkopenWil niet weten hoeveel teams ik in totaal heb gehad
Haha, goedkoop inkopen en duurder verkopen is handelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hele teams goedkoop inkopen en voor iets meer per speler verkopenWil niet weten hoeveel teams ik in totaal heb gehad
In het begin verkochten consumables niet volgens DarkSonic, sowieso zitten dan heel veel mensen nog met die bronze zooi die ze willen verkopen denk ik. Later zal het wel werkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik 2,2 miljoen. Ach, geld is beter eigenlijk. Maar volgend jaar vol gas met die bronzen pakjes
Ik weet gewoon niet hoe het moet. Waardes van spelers ken ik niet, items uit bronze packs verkopen erg sloom...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb nog nooit actief gehandeld
Dat is niet hetzelfdequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, goedkoop inkopen en duurder verkopen is handelen
af en toe wel eentje, een paar IFs maar verder echt nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nooit bewust spelers gekocht om weer voor meer te verkopen aan het begin?
ja oke maar het doel van goedkoop kopen was spelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo heb ik de rest van de coins verkregen, bijna alle teams die ik heb gemaakt heb ik voor duurder verkochtquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja man, wedstrijd was vanaf het begin ook al beter dan die onzin van gisterenquote:
Zo praat je niet tegen Klaasquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja man, wedstrijd was de eerste 5 min ook al beter dan die onzin van gisteren
Met Italië - Engeland en Spanje - portugal heb ik dus 4 a 5 uur voor de tv gezeten en allebei 0-0. Dus ben nu maar iets anders gaan doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja man, wedstrijd was de eerste 5 min ook al beter dan die onzin van gisteren
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen KlaasBeetje respect voor die meneer.
Nu heb ik iets minder dan 2.5 miljoen maar ik heb inderdaad al die spelers nog niet meegerekendquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij was het in totaal (dus met teams, maar weet niet zeker)
Dat silver pack wat ik vandaag had was anders ook best wel goed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik altijd lachen om zn bronzen pakjes. Ik schaam me diep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |