Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
zelfdequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zou ook rond het miljoen hebben als ik niks had verkocht. Best veel eigenlijk.
ik heb nog nooit actief gehandeldquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef StijnDa het volgende:
Is er nog iemand die al maanden te lui is om te handelen?![]()
Ik zit nog steeds rond de 700/800k denk ik, ruim voldoende.
Ik heb wel een miljoen aan pakjes verneuktquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo'n grote als heb ik nog nooit gezien
Hoe kom je dan aan coins?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb nog nooit actief gehandeld
hele teams goedkoop inkopen en voor iets meer per speler verkopenquote:
Ik 2,2 miljoen. Ach, geld is beter eigenlijk. Maar volgend jaar vol gas met die bronzen pakjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zou ook rond het miljoen hebben als ik niks had verkocht. Best veel eigenlijk.
Nooit bewust spelers gekocht om weer voor meer te verkopen aan het begin?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hele teams goedkoop inkopen en voor iets meer per speler verkopenWil niet weten hoeveel teams ik in totaal heb gehad
Haha, goedkoop inkopen en duurder verkopen is handelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hele teams goedkoop inkopen en voor iets meer per speler verkopenWil niet weten hoeveel teams ik in totaal heb gehad
In het begin verkochten consumables niet volgens DarkSonic, sowieso zitten dan heel veel mensen nog met die bronze zooi die ze willen verkopen denk ik. Later zal het wel werkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik 2,2 miljoen. Ach, geld is beter eigenlijk. Maar volgend jaar vol gas met die bronzen pakjes
Ik weet gewoon niet hoe het moet. Waardes van spelers ken ik niet, items uit bronze packs verkopen erg sloom...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb nog nooit actief gehandeld
Dat is niet hetzelfdequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, goedkoop inkopen en duurder verkopen is handelen
af en toe wel eentje, een paar IFs maar verder echt nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nooit bewust spelers gekocht om weer voor meer te verkopen aan het begin?
ja oke maar het doel van goedkoop kopen was spelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo heb ik de rest van de coins verkregen, bijna alle teams die ik heb gemaakt heb ik voor duurder verkochtquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja man, wedstrijd was vanaf het begin ook al beter dan die onzin van gisterenquote:
Zo praat je niet tegen Klaasquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja man, wedstrijd was de eerste 5 min ook al beter dan die onzin van gisteren
Met Italië - Engeland en Spanje - portugal heb ik dus 4 a 5 uur voor de tv gezeten en allebei 0-0. Dus ben nu maar iets anders gaan doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja man, wedstrijd was de eerste 5 min ook al beter dan die onzin van gisteren
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen KlaasBeetje respect voor die meneer.
Nu heb ik iets minder dan 2.5 miljoen maar ik heb inderdaad al die spelers nog niet meegerekendquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij was het in totaal (dus met teams, maar weet niet zeker)
Dat silver pack wat ik vandaag had was anders ook best wel goed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik altijd lachen om zn bronzen pakjes. Ik schaam me diep
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen KlaasBeetje respect voor die meneer.
Leuke wedstrijd dit, nu alquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Italië - Engeland en Spanje - portugal heb ik dus 4 a 5 uur voor de tv gezeten en allebei 0-0. Dus ben nu maar iets anders gaan doen
nja wordt nog niks verkocht als het spel nog niet uit isquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
Gaan jullie bij FIFA 13 dan al meteen in bronze packs handelen?
Nee, in badeendjes.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
Gaan jullie bij FIFA 13 dan al meteen in bronze packs handelen?
Misschien gaat het heel anders op FIFA 13.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja wordt nog niks verkocht als het spel nog niet uit isMaar zodra het spel er is sowieso
Of niet. Ik denk niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:12 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Misschien gaat het heel anders op FIFA 13.
zou kunnen, maar je vraagt hoe we er nu over denkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:12 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Misschien gaat het heel anders op FIFA 13.
Ik vroeg niks?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou kunnen, maar je vraagt hoe we er nu over denken
ohquote:
In die 2.5k packs had ik o.a. El Shaa (100k) en Marlos (200k+) dus ik denk met 2.5k silver packsquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef marcie216 het volgende:
Darksonic, heb jij nou meer winst gemaakt met bronzepacks, of met de 2500 zilver?
Je moet zo snel mogelijk de klapper zien te vinden zoals El Sha en Marlos dit jaar. Daarop focussen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In die 2.5k packs had ik o.a. El Shaa (100k) en Marlos (200k+) dus ik denk met 2.5k silver packs
Ik denk dat dat Cuenca wordt (5* skills en 5* weak foot) tenzij hij gold wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet zo snel mogelijk de klapper zien te vinden zoals El Sha en Marlos dit jaar. Daarop focussen.
Ja maar als je die uitschieters niet meeneemt? dan nog steeds zilver?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In die 2.5k packs had ik o.a. El Shaa (100k) en Marlos (200k+) dus ik denk met 2.5k silver packs
Inderdaad! Goeie!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Cuenca wordt (5* skills en 5* weak foot) tenzij hij gold wordt.
Sorry zit op iPad maar reageerde je net zo als deze knulquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Németh > iedereen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand een goede bronze spits uit de Eredivisie noemen?
Nemethquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand een goede bronze spits uit de Eredivisie noemen?
Ook wel eens gehad, of snel iets discarden en dan net een seconde te laat zijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:18 schreef Toefjes het volgende:
Godver, TOTY Falcao voor 370K. Ik had 366K. Na wikken en wegen 10K van mn andere account overgeschreven om hem te kunnen kopen. Nu is hij reeds verkochtKut leven.
Toen ik Marlos kreeg zat ik in een party met nog een paar anderen en toen reageerde ik niet zo, toen ik vandaag El Shaa kreeg ook niet maar ik was wel blijquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Sorry zit op iPad maar reageerde je net zo als deze knul
http://m.youtube.com/watch?v=q2kKmGlZO4Y
Snap ik!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik Marlos kreeg zat ik in een party met nog een paar anderen en toen reageerde ik niet zo, toen ik vandaag El Shaa kreeg ook niet maar ik was wel blij
Hulk, Belhanda, Mata.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
EL Shaarawy denk ik minder goed dan dit jaar volgend seizoen, en Marlos? Keert hij terug?
Ik hoop dat de Bruyne een beetje goed wordt en Lukaku zal wel een goede zilver worden.
Wie worden de nieuwe 5* skillers? Zilver geen idee, misschien Zaha?
Goud, Hazard, Hulk?
Hoop op Ganso of zoiets.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
EL Shaarawy denk ik minder goed dan dit jaar volgend seizoen, en Marlos? Keert hij terug?
Ik hoop dat de Bruyne een beetje goed wordt en Lukaku zal wel een goede zilver worden.
Goud, Hazard, Hulk?
Zaha wordt denk ik wel 5* en hij krijgt ook de Engelse nationaliteitquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
Goud, Hazard, Hulk?
Ik vind Mata niet echt een skiller, maar als je het mij vraagt zijn er sowieso te veel 5 skillers (veel spelers te veel skill, RVP 4quote:
Hij krijgt er misschien een nationaliteit bij, maar hij zal toch gewoon zijn 1e houden op het kaartje?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zaha wordt denk ik wel 5* en hij krijgt ook de Engelse nationaliteit
Marlos zal er vrijwel zeker niet in zitten, voor de rest heb ik geen idee welke silvers 5* krijgen.
De IF stijgt ook, die had ik nu moeten verkopen, dikke profitquote:
de witte 1500. die andere nog meerquote:
Ik denk dat hij gewoon Engels wordt net als dat Douglas Nederlander wordt en Holebas een Griek en nog een aantal spelersquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij krijgt er misschien een nationaliteit bij, maar hij zal toch gewoon zijn 1e houden op het kaartje?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind Mata niet echt een skiller, maar als je het mij vraagt zijn er sowieso te veel 5 skillers (veel spelers te veel skill, RVP 4?
Neymarquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
sowieso zijn er maar heel weinig spelers die skills doen in het echt.
Doet hij alleen nooit in een wedstrijdquote:
Serero moet gewoon 5* hebben want hij doet bijna alleen maar skillsquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
sowieso zijn er maar heel weinig spelers die skills doen in het echt.
Ik zou eerder 3 zeggen, maar in fifa zou het best 4 kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
De Bruyne ook 5* skills? Die heeft ook een zieke techniekzal wel een vrij goede goud worden. Chamberlain 4*?
De Bruyne sowieso. Wat ik elke week van hem ziequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
De Bruyne ook 5* skills? Die heeft ook een zieke techniekzal wel een vrij goede goud worden. Chamberlain 4*?
Klopt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
Eriksen staat er ook bij genoemd terwijl ik hem een dribbelaar vind. Ik zie hem sporadisch een Ronaldo chop oid doen en hij heeft 1x de sleep gedaan.
ja die verdient gewoon 4.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
Eriksen staat er ook bij genoemd terwijl ik hem een dribbelaar vind. Ik zie hem sporadisch een Ronaldo chop oid doen en hij heeft 1x de sleep gedaan.
Ja vind ik ook, hij heeft wel skills maar gebruikt ze sporadisch omdat hij een dribbelaar is.quote:
Dankzij hem is Genk zo hoog geeindigd. Hij is echt heel erg goed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
De Bruyne sowieso. Wat ik elke week van hem zieop Alecht toen wij verloren waren werd hij gewisseld en heel ons publiek klapte mee. Die gast is pure klasse!
Tadic, Assaidi, Serero 5* skills etc etcquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
meer skillers nodig in de eredivisie![]()
Assaidi waarschijnlijk naar Galatasarayquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tadic, Assaidi, Serero 5* skills etc etc
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
hee Dark, is de Vitoria FC badge wat waard?
Assaidi gaat wel weg denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tadic, Assaidi, Serero 5* skills etc etc
Idd kan alles. Schieten, passen, skillen,...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dankzij hem is Genk zo hoog geeindigd. Hij is echt heel erg goed.
Assaidi, EL Hamlapquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
meer skillers nodig in de eredivisie![]()
Ebecilioquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Assaidi, EL HamlapMaher? El Hasnaoui, Cabral (oeverloze chops en alles de hele tijd
)
Spelers die in de buurt van 5* skills komen.
quote:De transfer van Marokkaans international Oussama Assaidi van SC Heerenveen naar de Turkse landskampioen Galatasaray is zo goed al rond volgens het betrouwbare Turkse medium Radyospor. Galatasaray zal in totaal vier miljoen euro betalen aan de Friese ploeg.
Wedstrijd tegen CLub Brugge werd 4-3 ofzo? Toen was hij grandioos, schiet met links en rechts ballen in de kruising van afstand, hij scoorde toen 3x ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Idd kan alles. Schieten, passen, skillen,...
Genk is regulier maar 5de geworden denk ik, PO 3de maar hij was toen wel geblesseerd in de PO denk ikmaar is gewoon supergoed.
die verdient 2* nietquote:
wat dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Roy tijdens clubs
Machtig om daar mee te skypen heb ik ontdekt![]()
Jullie spelen nu Fifa?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Roy tijdens clubs
Machtig om daar mee te skypen heb ik ontdekt![]()
Maher moet soberwieszo meer dan 3* krijgenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Assaidi, EL HamlapMaher? El Hasnaoui, Cabral (oeverloze chops en alles de hele tijd
)
Spelers die in de buurt van 5* skills komen.
In december toch? Akkoord, maar Genk werd 5dequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen CLub Brugge werd 4-3 ofzo? Toen was hij grandioos, schiet met links en rechts ballen in de kruising van afstand, hij scoorde toen 3x ofzo.
Ja met die zeehond dribbel en hij faalde bij ajaxquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Kerlon (wie kent hem nog) speelt nu volgens mij in Brazilie dus als hij volgend jaar in FUT zit krijgt hij ook 5*
Moeten ze wel even de zeehondendribbel toevoegenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Kerlon (wie kent hem nog) speelt nu volgens mij in Brazilie dus als hij volgend jaar in FUT zit krijgt hij ook 5*
Kerlonquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga niet meer cm haha, wat een kut positie is dat zegquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee we spelen nu niet fifa.
Maar hoe hij sommige dingen zegt
'Eeeeeeh wat een kankerbal jonguhh'
Zo'n droge stem ook
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Last time I saw Germans crying in Poland was 1945
viel wel mee tochquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee we spelen nu niet fifa.
Maar hoe hij sommige dingen zegt
'Eeeeeeh wat een kankerbal jonguhh'
Zo'n droge stem ook
Die stem van jou doet het hem gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |