Dat wordt interessant dan!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze verwachten zoveel regen dit weekend dat ze zelfs mensen afraden om te gaanAlthans met de auto te gaan, ivm het parkeren in weien moerassen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja, want wie houdt er nou rekening met regen in Engeland?Wat is dat toch iedere keer een aanfluiting, het meest racegekke land kan zoiets niet in behoorlijke banen leiden, jammer voor het publiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de racefans daar het er wel voor over hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is dat toch iedere keer een aanfluiting, het meest racegekke land kan zoiets niet in behoorlijke banen leiden, jammer voor het publiek
Begreep ook dat ze vanwege de vraag naar tickets extra tribunes hadden geplaatst, maar geen extra parkeermogelijkheden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is dat toch iedere keer een aanfluiting, het meest racegekke land kan zoiets niet in behoorlijke banen leiden, jammer voor het publiek
Hopen dat ze het dan wat beter voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik 't gisteren goed gehoord heb tijdens de VT's dan gaan ze £1.000.000 investeren aan de faciliteiten buiten het circuit. Dwz toegangswegen en parkings.
Die is dus bang om natte slofjes te krijgen in het grasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:55 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wat is die Pic aan het doen? Je kunt hem toch aan de kant zetten ipv op het circuit?
Tweede keer al.
Een miljoen pond kan je misschien net een extra (geasfalteerd) parkeerplaats aanleggen. Lijkt me een beetje weinig om alles op te knappen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik 't gisteren goed gehoord heb tijdens de VT's dan gaan ze £1.000.000 investeren aan de faciliteiten buiten het circuit. Dwz toegangswegen en parkings.
Ik dacht eerst dat het een herhaling was.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:55 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wat is die Pic aan het doen? Je kunt hem toch aan de kant zetten ipv op het circuit?
Tweede keer al.
Misschien in dat wat het circuit zelf investeert, BRDC misschien ook nog voor het een en ander, en Silverstone-stad legt misschien ook nog wat bij..... Misschiens zeiden ze ook wel ''a couple of million pounds''quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Een miljoen pond kan je misschien net een extra (geasfalteerd) parkeerplaats aanleggen. Lijkt me een beetje weinig om alles op te knappen?
Ja hallo, t is geen Rosberg he :-)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die is dus bang om natte slofjes te krijgen in het gras
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |