je hebt een pm!quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:06 schreef Lithia het volgende:
Ik wil:
chobits, vol 1 en 2
DN angel vol 2 en 3
Die bladen zijn ongeveer 0,20 cent per stuk waard, in ieder geval, daar zie ik ze voor gaan.quote:
Ze zijn engels. Nou ik weet niet waar jij ze dan voor 0.20 per stuk koopt, maar dan zou ik dat graag willen weten, dan wil ik ze daar ook wel kopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:43 schreef Blester het volgende:
[..]
Die bladen zijn ongeveer 0,20 cent per stuk waard, in ieder geval, daar zie ik ze voor gaan.
Is het eigenlijk wel Nederlands of Engels?
Hoeveel bladzijden p.s.?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef esmee_vlinder het volgende:
[..]
Ze zijn engels. Nou ik weet niet waar jij ze dan voor 0.20 per stuk koopt, maar dan zou ik dat graag willen weten, dan wil ik ze daar ook wel kopen.
(ze zijn formaat pockets)
Misschien een vreemde vraag, maar zijn die manga's eigenlijk ook voor mannen? Ik ken ze totaal niet en ben eigenlijk wel benieuwd naar de verhalen.quote:
soul rescue vol. 1quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef Blester het volgende:
[..]
Misschien een vreemde vraag, maar zijn die manga's eigenlijk ook voor mannen? Ik ken ze totaal niet en ben eigenlijk wel benieuwd naar de verhalen.
ze zijn 2 euro per stuk, ik weet niet of het verzonden moet worden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef RTB het volgende:
hoeveel voor de pita ten official fanbooks en scrapped princess 1-3 bij elkaar?
dn angel nog niet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:34 schreef Lithia het volgende:
Beck is iig mannelijk genoeg.
oh, ik heb Chobits vanmiddag binnen, bedankt!
Gratis kick en een beetje achtergrondinfo over manga: http://programma.vpro.nl/(...)ring-5-astroboy.htmlquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef Blester het volgende:
[..]
Misschien een vreemde vraag, maar zijn die manga's eigenlijk ook voor mannen? Ik ken ze totaal niet en ben eigenlijk wel benieuwd naar de verhalen.
Nope, komt morgen wel. Of ik heb niet goed gekeken.quote:
het is 22.75 euro incl verzenden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:44 schreef Renzoku het volgende:
Hoeveel voor alle Suzuka's inclusief verzenden? Waarom heb je de missende volumes niet?
oke, hoop dat je ze snel krijgtquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nope, komt morgen wel. Of ik heb niet goed gekeken.
hij is binnen sinds gisterquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:32 schreef esmee_vlinder het volgende:
[..]
oke, hoop dat je ze snel krijgt
Waar blijft je bron?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:43 schreef Blester het volgende:
[..]
Die bladen zijn ongeveer 0,20 cent per stuk waard, in ieder geval, daar zie ik ze voor gaan.
Oke, fijn dat je ze hebt ontvangen!quote:Op zondag 8 juli 2012 15:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
hij is binnen sinds gisterthanks!
[..]
Waar blijft je bron?
Och, ik ben ook benieuwd waar jouw DM blijftquote:Op zondag 8 juli 2012 21:07 schreef esmee_vlinder het volgende:
[..]
Oke, fijn dat je ze hebt ontvangen!
Ik ben ook wel benieuwd waar die bron blijft
alrightquote:Op zondag 8 juli 2012 21:14 schreef Blester het volgende:
0,20 cent is inderdaad overdreven van mijn kant
Tja, eerste link is japans (hoop dat je dat kan lezen)quote:Op zondag 8 juli 2012 21:14 schreef Blester het volgende:
http://link.marktplaats.nl/576002590 euro p.s.
http://link.marktplaats.nl/575662545 complete collectie 1,20 p.s.
En dat was dan de eerste pagina, 0,20 cent is inderdaad overdreven van mijn kant, 1 euro p.s. is beter.
Tja, ik dacht dat mijn 2 DM's van gisteren toch wel duidelijk genoeg waren...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:11 schreef Blester het volgende:
[..]
Och, ik ben ook benieuwd waar jouw DM blijft
innocent w vol. 1 en 2quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:57 schreef esmee_vlinder het volgende:
sorry, ik ben een paar dagen weg geweest, de manga's die je wilde zijn verkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |