Dit dus. Jezelf kunnen redden als het nodig is in ieder geval.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:34 schreef ThaTim het volgende:
Je hoeft geen topkok te zijn, maar aantal gerechten moet je toch kunnen maken.
leer het maar eten of verhongerquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:45 schreef Argo het volgende:
Ik lust geen sla en hekel aardappelen. Ik haal wel chinees of snackbroodjes van Mora. Zo ongezond als wat maar wat zou het.
Het is allemaal de schuld van mijn ouders.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:45 schreef Argo het volgende:
Ik lust geen sla en hekel aardappelen. Ik haal wel chinees of snackbroodjes van Mora. Zo ongezond als wat maar wat zou het.
quote:
Nee hoor ze kunnen wel koken, maar ik proef het nooit, en vind het allemaal maar goor. Omdat ze me vroeger nooit forceerde het te eten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
leer het maar eten of verhonger
fyi: 99% van de dingen die je "niet lust" komt omdat je ouders niet kunnen koken
heb een jaar een chef als huisgenoot gehad
Oh de -toen ik 3 was was het vies en nu ben ik volwassen maar wil ik het nog niet eten-instellingquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ze kunnen wel koken, maar ik proef het nooit, en vind het allemaal maar goor. Omdat ze me vroeger nooit forceerde het te eten.
Pro-tip:quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:22 schreef Argo het volgende:
Trouwens wat zal ik morgen eten? Zonder flauwekul morgen en overmorgen zijn ze weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |