Want melk voor een baby warm je ook op tot 200 graden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Bij baby flesjes is dat toch ook? Dat je ze tegen je wang houdt of zoiets om te kijken of ze op lichaams temperatuur zijn?
Juist, ik ben vrouw. Ik leef in de keuken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
jij bent vrouw jij weet niks van vakmanschap en gilde, goede tijden
Nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:00 schreef Miousana het volgende:
[..]
Want melk voor een baby warm je ook op tot 200 graden.
Nee het is een pizza funghi en een pizza salamiquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef CrushedTinBox het volgende:
Straks blijkt het de pizza inferno te zijn.
Nee, dat is veel te koud. 500 graden moet goed zijn.quote:
Ooooohquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef Miousana het volgende:
[..]
Nee, dat is veel te koud. 500 graden moet goed zijn.
als je er toch ben, waarom verpieterd mijn peterselie altijd wat ik doe?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:01 schreef Miousana het volgende:
[..]
Juist, ik ben vrouw. Ik leef in de keuken.
Peterselie moet je goed fijnkauwen en dan in je eten stoppen. Zo haal je de smaak echt naar boven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:04 schreef Kroc het volgende:
[..]
als je er toch ben, waarom verpieterd mijn peterselie altijd wat ik doe?
laatst ook gnocchi gemaakt, doe jij ook kartelen met een vork of is dat alleen maar mooiboii shit?
ik bedoel meer, mijn plantje, altijd gaat tie doodquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:08 schreef Miousana het volgende:
[..]
Peterselie moet je goed fijnkauwen en dan in je eten stoppen. Zo haal je de smaak echt naar boven.
Ik ging over mijn nek toen ik dit las.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:17 schreef geevee het volgende:
Wat woestijnvos zegt,gewoon een kookcursus volgen,of vraag je moeder of ze je op de vingers wil kijken terwijl je met een recept aan de slag gaat.
Succes ermee,ik ga nu voor mijn moeder een maaltijd bereiden.
(rode kool met aardappelen even stampen voor opdienen) balletje gehakt erbij en een beetje jus
en dan maar eten.
minder zon gevenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:11 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik bedoel meer, mijn plantje, altijd gaat tie dood
Dit. Het liefst in een doos op je zolder verstoppen.quote:
Maak pasta, dat kan iedere idioot.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:22 schreef Argo het volgende:
Trouwens wat zal ik morgen eten? Zonder flauwekul morgen en overmorgen zijn ze weg.
gekruide aardappelkwartjes met pittige kipfilet + ijsbergsla en komkommer met honingsaus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:22 schreef Argo het volgende:
Trouwens wat zal ik morgen eten? Zonder flauwekul morgen en overmorgen zijn ze weg.
Hey, hoe is het? Ik ben chefkok!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
Mannen die niet kunnen kokenInstant turn off.
[..]
Maak pasta, dat kan iedere idioot.
Dit dus. Jezelf kunnen redden als het nodig is in ieder geval.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:34 schreef ThaTim het volgende:
Je hoeft geen topkok te zijn, maar aantal gerechten moet je toch kunnen maken.
leer het maar eten of verhongerquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:45 schreef Argo het volgende:
Ik lust geen sla en hekel aardappelen. Ik haal wel chinees of snackbroodjes van Mora. Zo ongezond als wat maar wat zou het.
Het is allemaal de schuld van mijn ouders.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:45 schreef Argo het volgende:
Ik lust geen sla en hekel aardappelen. Ik haal wel chinees of snackbroodjes van Mora. Zo ongezond als wat maar wat zou het.
quote:
Nee hoor ze kunnen wel koken, maar ik proef het nooit, en vind het allemaal maar goor. Omdat ze me vroeger nooit forceerde het te eten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
leer het maar eten of verhonger
fyi: 99% van de dingen die je "niet lust" komt omdat je ouders niet kunnen koken
heb een jaar een chef als huisgenoot gehad
Oh de -toen ik 3 was was het vies en nu ben ik volwassen maar wil ik het nog niet eten-instellingquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ze kunnen wel koken, maar ik proef het nooit, en vind het allemaal maar goor. Omdat ze me vroeger nooit forceerde het te eten.
Pro-tip:quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:22 schreef Argo het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |