SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee, de touring motor. Die bedoel ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
een bmw touring is een stationwagen, been there done that
Over het algemeen vind ik de BMW motors niet zo heel erg mooiquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de touring motor. Die bedoel ik.
Mijn oom heeft er een, wat een bazending is dat. Mijn pa ging dood van binnen toen ik erop zat
.
Het gaat toch niet alleen om mooi?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik de BMW motors niet zo heel erg mooi
kwa motoren ben ik niet zo van de BMW maar als ik er dan 1 neem is dat de S1000RRquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de touring motor. Die bedoel ik.
Mijn oom heeft er een, wat een bazending is dat. Mijn pa ging dood van binnen toen ik erop zat
.
Ik niet perse... Al vind ik BMW motoren wel mooi.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik koop een voertuig alleen als ik die mooi vind!
Behalve wat ie kan moet het er ook mooi uitzien vind ik. De designs die BMW heeft vind ik niet zo heel erg aantrekkelijk. De Hayabusa van Suzuki daarentegen vind ik dan een prachtig ding.quote:
Dus deze Lamborghini is wel een optiequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet perse... Al vind ik BMW motoren wel mooi.
Een Lamborghini zal er bij mij nooit in komen. En hiermee bedoel ik de auto
.
die vind ik lelijk, vind hem ook niet prettig rijden.... beetje lomp.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
De Hayabusa van Suzuki daarentegen vind ik dan een prachtig ding.
Ja, want dat is gewoon een geil ding. Al heb ik meer met John Deere en Schluter.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus deze Lamborghini is wel een optie?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet perse... Al vind ik BMW motoren wel mooi.
Een Lamborghini zal er bij mij nooit in komen. En hiermee bedoel ik de auto
.
alleen het probleem ermee was dat de benzine al op was voor je in het terrein was ofzo toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HummerLamborghini LM002, baas der terreinwagens.
Wat heeft dat verder met mijn post te maken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HummerLamborghini LM002, baas der terreinwagens.
Hummer niet dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
alleen het probleem ermee was dat de benzine al op was voor je in het terrein was ofzo toch?
Nou, Lamborghini misschien?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft dat verder met mijn post te maken?
Ik zeg net dat er bij mij geen Lambo komt te staanquote:
ja een vliegtuig ook.. maar dat was volgens mij de reden dat dat ding nooit een succes is geworden....quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want dat is gewoon een geil ding. Al heb ik meer met John Deere en Schluter.
Nou sorry hoor, zal het niet meer doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net dat er bij mij geen Lambo komt te staan. Qua auto. Denk je dat ik voor een terreinwagen een uitzondering maak
?
Vooral wanneer er terreinwagens zijn die 300 keer geiler zijn.
Ja, nog een keer horen?quote:
Oh, lekker zeg..quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, nog een keer horen?
Broem broemmm BRRRRRRROEMMMMMMMMMM
Racers zijn vaak viercylinders, choppers e.d. zijn vaak tweecylinders.. Hoe minder cylinders, hoe meer ze klappen maken..quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:42 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat zo'n chopper een heel ander geluid maakt dan zo'n wegracer, ook stationair, bij auto's klinkt dat meestal wel hetzelfde. Is dat puur de uitlaat, of ook iets motorisch? Buiten het feit dat de wegracers veel hogere toeren kunnen halen, toch?
Hmm, ik zou niu heel fout om een foto kunnen vragen van jou(w)(,) autoquote:
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:
Ik heb ze gezienquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm, ik zou niu heel fout om een foto kunnen vragen van jou(w)(,) auto...
Ik kan via mijn iPad de link niet kopierenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm, ik zou niu heel fout om een foto kunnen vragen van jou(w)(,) auto...
Werkt dat niet net als met android, lang je vinger erop houden, en dan in een popupschermpje op kopieren klikken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan via mijn iPad de link niet kopieren
Duidelijk, thanx!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Racers zijn vaak viercylinders, choppers e.d. zijn vaak tweecylinders.. Hoe minder cylinders, hoe meer ze klappen maken..
Picasa boktquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkt dat niet net als met android, lang je vinger erop houden, en dan in een popupschermpje op kopieren klikken?
Vroemmmmmquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:54 schreef Kper_Norci het volgende:
We zullen zaterdag wel eens zien hoe die rijdt
Tel jij het eens..quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoeveel keer is er in dit topic al vandaag al vroeeem gezegd
Niet zo vaak, het was vooral broeeem geloof ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoeveel keer is er in dit topic al vandaag al vroeeem gezegd
Hoevaak zit er in dit topic oooeeem in een woord?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zo vaak, het was vooral broeeem geloof ik.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoevaak zit er in dit topic oooeeem in een woord?
Nou gewoon. Gas geven, schakelen en rijdenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:54 schreef Kper_Norci het volgende:
We zullen zaterdag wel eens zien hoe die rijdt
Als auto rijdt moet ik er een foto van maken. Dan kan ik er later weer een meme van maken. Zo van hier heb je een auto in je auto zodat je auto kan rijden tijdens het autorijden. Of zoietsquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou gewoon. Gas geven, schakelen en rijden
Niet per se in die volgorde
Omg, dat las ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:09 schreef Pien85 het volgende:
Ik lees steeds 'trouwen met een BMW' in de TT
Is dat een hint voor HJ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:09 schreef Pien85 het volgende:
Als je het maar laat!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Als auto rijdt moet ik er een foto van maken. Dan kan ik er later weer een meme van maken. Zo van hier heb je een auto in je auto zodat je auto kan rijden tijdens het autorijden. Of zoiets![]()
Je zou je vereerd moeten voelenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:09 schreef Pien85 het volgende:
Want HJ moet met een BMW gaan trouwen? Lijkt me een beetje vreemd, trouwen met een autoquote:
Ik haaaaat foto's hahaquote:
Of kruipen.quote:
Huppelen dan?quote:
Dan is het goedquote:
Hier schijnt de zon nogquote:
Ik liep net even buiten, het was net alsof de regen al verdampt was voordat het de grond raaktequote:
't Is vies, plakkerig weerquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik liep net even buiten, het was net alsof de regen al verdampt was voordat het de grond raakte
En plakseksquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Is vies, plakkerig weerBen stiekem wel blij dat ik binnen kan blijven vandaag met 't excuus dat ik de foto's van Beekse Bergen moet bewerken
Echt he, ik vind het nu al smerig weer. Van mij mag het eens lekker hard onwerenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Is vies, plakkerig weerBen stiekem wel blij dat ik binnen kan blijven vandaag met 't excuus dat ik de foto's van Beekse Bergen moet bewerken
Toen was het nog enigszins te doen. Maar nu is het gewoon viesquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:51 schreef STING het volgende:
Vies weer vandaag idd, ben blij dat ik m'n sponsorloop gisteren heb gehad, al was het gisteren ook niet bepaald koel
Daar wordt het niet per definitie koeler vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt he, ik vind het nu al smerig weer. Van mij mag het eens lekker hard onweren
Lang leve ventilatorsquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen was het nog enigszins te doen. Maar nu is het gewoon vies
Nee, maar ik vind onweer gewoonquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wordt het niet per definitie koeler van.
Ja, zal de mijne ook eens pakkenquote:
Ik vind het kut. En je wordt zo nat van de regen als je buiten staat.quote:
Nu komt het natuurlijk wel vaak voor samen met regen en dat is vaak wel lekker na zo'n benauwde dag. Valt hier gelukkig thuis reuze mee.quote:
Kinkhoest? Dat klinkt echt als zo'n ouderwetse ziekte die bijna niet meer voorkomt. In ieder geval beterschap voor je zusje dan, net nog ff gekeken, het komt idd nog voor, maar je wordt er wel voor ingeënt.quote:
gisteren was nog op het nieuws dat het juist weer vaker voor komt in nederlandquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kinkhoest? Dat klinkt echt als zo'n ouderwetse ziekte die bijna niet meer voorkomt. In ieder geval beterschap voor je zusje dan, net nog ff gekeken, het komt idd nog voor, maar je wordt er wel voor ingeënt.
Van mij ook, als het dan ook maar gelijk lekker afkoelt. Alhoewel het hier binnen bij mij lekker koel is, vergeleken met buiten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt he, ik vind het nu al smerig weer. Van mij mag het eens lekker hard onweren
Ik las het ook net, het komt omdat de bacterie niet meer geheel identiek is aan die van vroeger.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gisteren was nog op het nieuws dat het juist weer vaker voor komt in nederland
Ga dan naar binnenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het kut. En je wordt zo nat van de regen als je buiten staat.
Pas maar opquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Moeilijk typen trouwens met een kat die rondjes draait voor je toetsenbord
Hier waait een briesje nu wat het enigszins beter maakt. Maar dan nog, die plakkerige zooiquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Van mij ook, als het dan ook maar gelijk lekker afkoelt. Alhoewel het hier binnen bij mij lekker koel is, vergeleken met buiten.
Het heerst momenteel. En thanks.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kinkhoest? Dat klinkt echt als zo'n ouderwetse ziekte die bijna niet meer voorkomt. In ieder geval beterschap voor je zusje dan, net nog ff gekeken, het komt idd nog voor, maar je wordt er wel voor ingeënt.
Oh boy...quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:02 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
quote:There is a 80% chance your cat is plotting to kill you
Ik zie echt heel veel mensen met lange broeken en truien lopen, ik snap er niks van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik hou wel van hitte
lekker liggen, drankje er bij, zomerjurkje
Zomerjurkjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik hou wel van hitte
Dan wel jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik hou wel van hitte
Hier in het zuiden is het nog steeds plakweer, hopen dat die regen. Maar snel komtquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier waait een briesje nu wat het enigszins beter maakt. Maar dan nog, die plakkerige zooi
ik ook nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie echt heel veel mensen met lange broeken en truien lopen, ik snap er niks van.
Ik ga op mijn werk ook niet in korte broek lopen eigenlijk. Mag volgens mij niet eens bij ons, omdat je met klanten in aanraking komt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie echt heel veel mensen met lange broeken en truien lopen, ik snap er niks van.
Ik welquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan wel jaAlhoewel ik niet zo vaak zomerjurkjes draag.
Zit zelf ook in het zuidenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is het nog steeds plakweer, hopen dat die regen. Maar snel komt
ik ook niet, maar binnen is ook airco en zoquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga op mijn werk ook niet in korte broek lopen eigenlijk. Mag volgens mij niet eens bij ons, omdat je met klanten in aanraking komt.
Ja, ik had altijd zo'n broek met van die pijpen die je eraf kon halen, maar die is inmiddels al weer zo oud.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet, maar binnen is ook airco en zo
trek gewoon iets aan waar je de helft van uit kunt schieten zodra je de deur uit loopt
Zondag kwam op het werk een man in een rok binnen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Denk dat het bij een vrouw ook iets beter staat
die vind ik ook niks eerlijk gezegdquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, ik had altijd zo'n broek met van die pijpen die je eraf kon halen, maar die is inmiddels al weer zo oud.
Het dus blijft niet bij contact maar ook echt aanraking ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga op mijn werk ook niet in korte broek lopen eigenlijk. Mag volgens mij niet eens bij ons, omdat je met klanten in aanraking komt.
Binnenkort een paar van die afritsbroeken kopen voor m'n vakantie, wel zo praktisch.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, ik had altijd zo'n broek met van die pijpen die je eraf kon halen, maar die is inmiddels al weer zo oud.
Die moeten verboden worden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een transexueel aan de balie gehad die nog niet de laatste operatie had gehad, maar ik mocht hem al wel mevrouw noemenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zondag kwam op het werk een man in een rok binnen.
Niet zulk contact als in een bordeelquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het dus blijft niet bij contact maar ook echt aanraking ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en g*dver ik zie net dat ze sale hebben
net nu ik verdorie geen inkomen meer heb
bitchesHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
nou dan ga ik ook ff pimpen met mijn zomerjurkje hoorDie ziet er leuk uit, jurkje ook trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en g*dver ik zie net dat ze sale hebben
bitches
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
nou dan ga ik ook ff pimpen met mijn zomerjurkje hoorLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en g*dver ik zie net dat ze sale hebben
bitches!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Alsof dat zo erg isquote:
Terecht. De enige mensen die dat soort kleding mogen dragen zijn natuuronderzoekersquote:
Waar ga je naartoe dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is
Ik moet sowieso wel, mag maar een relatief kleine rugtas meenemen voor 2 weken.
Ik ging toen nog wel eens vissen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht. De enige mensen die dat soort kleding mogen dragen zijn natuuronderzoekers.
boven op een camper?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Rondreis Zweden-Noorwegen, kamperen bovenop een outdoor camper, lekker de ruige natuur in
Zwaar rlxdquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Rondreis Zweden-Noorwegen, kamperen bovenop een outdoor camper, lekker de ruige natuur in
Nicequote:Op donderdag 28 juni 2012 19:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb bij de Dode Zee gekampeerd, zal nooit meer die sterrenhemel vergeten, zoveel lichtvervuiling hier, dat heb je daar totaal niet, dan zie je zelfs de melkweg. Ik heb echt een uur op mijn rug zo naar boven liggen kijken.
serieus?quote:
Er gaan ook 20 personen in, die niet hele Samsonite koffers met zich meedragenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus?
maar daar kan toch zat in?
Het ligt er daar denk ik ook aan hoe dicht je bij de poolcircel zit, daarboven heb je 's zomers de middernachtzon, ja, dan zie je maar 1 ster natuurlijk. Maar ik weet niet hoever je van de poolcircel af moet zitten om dan een perfect donkere nacht te hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:19 schreef STING het volgende:
[..]
NiceHoop dat dat daar ook zo is.
Hoop ook een hoop mooie foto's te kunnen schieten, net een nieuw fototoestel gekocht. Geen D-SLR weliswaar, maar close
Betreft Zuidelijk Zweden & Noorwegen, dus daar heb ik hopelijk geen last vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het ligt er daar denk ik ook aan hoe dicht je bij de poolcircel zit, daarboven heb je 's zomers de middernachtzon, ja, dan zie je maar 1 ster natuurlijk. Maar ik weet niet hoever je van de poolcircel af moet zitten om dan een perfect donkere nacht te hebben.
Uit met die kleren.quote:
Moet het dragen voor m'n werk, maar ik ben daar zo geen type voor. Het ziet er niet uit.quote:
Voor je werk?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet het dragen voor m'n werk, maar ik ben daar zo geen type voor. Het ziet er niet uit.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet het dragen voor m'n werk, maar ik ben daar zo geen type voor. Het ziet er niet uit.
quote:
Receptie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Joh
Waarmee ik bedoel, wat doe je nu precies dan?
Ok, veel plezier.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Receptie.
Ik ga chillen met een vriend, bye.
Nee ik pasquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goeienavond Tijn, kwijl je gezellig mee ?
Hier niet meer het regentquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:47 schreef MsMessy het volgende:
Gegroet allen op deze zwoele zomeravond
Best een eindje, in Helsinki kwam het in juli 's nachts al niet heel veel verder dan een schemering.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het ligt er daar denk ik ook aan hoe dicht je bij de poolcircel zit, daarboven heb je 's zomers de middernachtzon, ja, dan zie je maar 1 ster natuurlijk. Maar ik weet niet hoever je van de poolcircel af moet zitten om dan een perfect donkere nacht te hebben.
Op mijn werk draag ik lange broek, polo, vest, en jas. Zomer en winter.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waren toch maar een paar druppels nu weer droogquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Regen, nee sorry daar doen ze hier niet aan blijkbaar en het zou toch zeker heel welkom zijn.
Goeie avondquote:
Hier hetzelfde.quote:
Zit maar een ding op dan terug gaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik kom net uit bad/douche en ik plak al weer
Nou...nee hahaquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zit maar een ding op dan terug gaan
Dan nietquote:
Met dat vooruitzicht ga ik ook maar douchen zometeenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik kom net uit bad/douche en ik plak al weer
Hier heeft het wat gerommeld. Maar mijn maag rommelde veel harder dan wat voor onweer door moest gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Hier ook nog steeds stikbenauwd, beetje regen gehad, maar niks noemenswaardigs. Zometeen de airco boven maar ff aanzetten, ben benieuwd of er nog onweer komt.
Waarom moeten we duimen morgen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef automatic_ het volgende:
Hier beetje regen, maar geen gerommel.
Duimen jullie morgen voor mij?
Duimen, bidden, kaarsje aansteken... wat je maar wiltquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef automatic_ het volgende:
Die zit te kijken nuquote:
Hoe laat moeten we duimen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef automatic_ het volgende:
Die is jarig vandaag,quote:
Oh!quote:
Ik ga duimen (mits ik wakker benquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef automatic_ het volgende:
Vanaf 12.00
Pien; ik heb morgen een hertentamen. Vorige keer op 0,2 niet gehaald en dat is het laatste vak van mijn master
Komt goed, ik duim meequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef automatic_ het volgende:
Vanaf 12.00
Pien; ik heb morgen een hertentamen. Vorige keer op 0,2 niet gehaald en dat is het laatste vak van mijn master
Ik ben voor Duitslandquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik duim mee, en ook voor Italië momenteel.
Ik ga ook duimen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:22 schreef automatic_ het volgende:
En dank jullie alvast voor het duimen
Graag gedaan, kan je zaterdag vertellen hoe het gingquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:22 schreef automatic_ het volgende:
En dank jullie alvast voor het duimen
Met een beetje geluk weet ik morgen hoeveel fouten ik heb voor MC en wat ik dan moet halen voor de open vragen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Graag gedaan, kan je zaterdag vertellen hoe het ging
We zullen hard duimenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een beetje geluk weet ik morgen hoeveel fouten ik heb voor MC en wat ik dan moet halen voor de open vragen...
Ik ook, maar ben bang dat het niet meer goed gaat komenquote:
Succesquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet morgen, voor mijn tentamen, nog werken
Als Italië dit wint winnen ze ook van Spanje. Ik vind ze echt leuk spelen, Pirlo is een held, en Balotelli laat eindelijk zijn talent zien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben bang dat het niet meer goed gaat komen
Al zal ik er geen traantje om laten als Italie wint
Ik twijfel nog...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef automatic_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is beter dan Portugal, en gelukkig zijn die er al uit getieft. Ik ben benieuwd wie er in de finale gaat staan en wie zal winnen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als Italië dit wint winnen ze ook van Spanje. Ik vind ze echt leuk spelen, Pirlo is een held, en Balotelli laat eindelijk zijn talent zien.
Idd, Portugalquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles is beter dan Portugal, en gelukkig zijn die er al uit getieft. Ik ben benieuwd wie er in de finale gaat staan en wie zal winnen.
Ik associeer ze teveel met zogenaamd neergaan door de tegenstander. Zal wel door Ronaldo komenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toch vond ik die ook best leuk spelen.
Interessante docu over Ronaldo, hij is wel goed hoor, check ook de andere delen maar eens.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik associeer ze teveel met zogenaamd neergaan door de tegenstander. Zal wel door Ronaldo komen
LA Noire is anders verdomd verslavend. Was er net nog mee bezig. Flink gefaald overigens, want moe.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Beter, Midweek Madness op Steam, LA Noir + DLC en guide voor 15 Euro net aangeschaft. Das mooi voor de donkere dagen.
Ik ben beniewd, maar voor die prijs kon ik het niet laten liggen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
LA Noire is anders verdomd verslavend. Was er net nog mee bezig. Flink gefaald overigens, want moe.
't Heeft iets weg van voetbal, geloof ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Snap er geen klote van, waar zijn ze mee bezig???
Snap ik. Ga zondag zelf weer eens kijken voor wat fraais.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben beniewd, maar voor die prijs kon ik het niet laten liggen.
Nou, die duitsers zijn met heel iets anders bezig geloof ik... :-squote:Op donderdag 28 juni 2012 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Heeft iets weg van voetbal, geloof ik
Das hab ich mir auch verwundert...quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Snap er geen klote van, waar zijn ze mee bezig???
Ik moest onder het kijken steeds denken aan een scene uit Inglorious basterds, als ze zich als Italianen voordoen in de bioscoopquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mein Gott, die scheiss-Italiener..
Volgens mij zijn ze gewoon umgekauft..
Das niet veel neequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Beter, Midweek Madness op Steam, LA Noir + DLC en guide voor 15 Euro net aangeschaft. Das mooi voor de donkere dagen.
Heb je iets op het oog?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Snap ik. Ga zondag zelf weer eens kijken voor wat fraais.
Die film heb ik nooit gezien.. Heeft me nooit getrokken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moest onder het kijken steeds denken aan een scene uit Inglorious basterds, als ze zich als Italianen voordoen in de bioscoop
Ach, verder is er volgens mij ook niet veel bijzonders.. Misschien zo de XBOX nog maar even aanslingeren, effe ouderwetsch zombies knallenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
O, is er voetbal?
Ik ben weer ouderwets anti sinds dat mafiabaasje uit het magazijn die over de pool-puntentelling gaat mij ergens onderaan heeft gezet. Meneer hanteerde een ietwat andere telling dan ik.
Ich glaub es schon...quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mein Gott, die scheiss-Italiener..
Volgens mij zijn ze gewoon umgekauft..
Quentin Tarantino, je moet er van houdenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die film heb ik nooit gezien.. Heeft me nooit getrokken eerlijk gezegd
Ik koop niet via Steam want ik heb het nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:35 schreef STING het volgende:
[..]
Steam is evil, heb al teveel gekocht, wat ik nog niet echt serieus gespeeld heb
Brad Pitt met dat moddervette Texaanse accent; arrivederci.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moest onder het kijken steeds denken aan een scene uit Inglorious basterds, als ze zich als Italianen voordoen in de bioscoop
Niets specifieks nog, even bij de Game Mania rondneuzen.quote:
Hehequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Brad Pitt met dat moddervette Texaanse accent; arrivederci.Wat een geniale film was me dat.
Open world was jouw ding toch? Als je Prototype 1 kunt vinden zou ik die eens een kansje geven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niets specifieks nog, even bij de Game Mania rondneuzen.
Ik vind Steam heel rlxd met aanbiedingen, nu ook, 75% korting. Ik kan het ook downloaden, maar voor een eerlijke prijs wil ik er best voor betalen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:35 schreef STING het volgende:
[..]
Steam is evil, heb al teveel gekocht, wat ik nog niet echt serieus gespeeld heb
Hoogste tijd dat ik hem weer eens ga kijken. IB staat sowieso aardig bol van de briljante scenes imho.quote:
Ken de naam wel, en ik heb jou er vaker over gehoord/gelezen. Zal eens rondkijken of ik 'm toevallig ergens tegenkom.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Open world was jouw ding toch? Als je Prototype 1 kunt vinden zou ik die eens een kansje geven.
Heb hem op de 360 en heb bijna alle achievements. Het is een heerlijke game om even uit te kunnen kurenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ken de naam wel, en ik heb jou er vaker over gehoord/gelezen. Zal eens rondkijken of ik 'm toevallig ergens tegenkom.
Dat dus.. Nouja, afgelopen, klaar..quote:
Of dit, over een jaar of wat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Open world was jouw ding toch? Als je Prototype 1 kunt vinden zou ik die eens een kansje geven.
Oh, ik wel hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dus.. Nouja, afgelopen, klaar..
Finale hoef ik niet persé te zien, juist weer die knoflooklanden.. Laat ze eerst hun rekeningen eens gaan betalen..
Die lijkt me ook briljant.quote:
Dachten wij gewoon hetzelfde??quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:51 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, die associatie had ik ook al.
Knoflookquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dus.. Nouja, afgelopen, klaar..
Finale hoef ik niet persé te zien, juist weer die knoflooklanden.. Laat ze eerst hun rekeningen eens gaan betalen..
Geen ideequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:53 schreef STING het volgende:
[..]
Verschillen wij zo vaak van mening dan?
Ik heb serieus nog geen flauw idee.. heb me daar totaal nog niet in verdieptquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor
Parkeer jij zaterdag ook bij P+R Walraven?
P+R is ¤ 4,50quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:01 schreef JK1982 het volgende:
Vorige keer stond ik gewoon ergens in de stad en was ik 15 euro kwijt voor een avondje ofzo...
Plus parkeerkaart is ook dagkaart bus en tram voor 5 pers.quote:
Nooit problemen gehad. Parkeer altijd daar met meetings.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, maar staat m'n auto er 's avonds dan nog?
Misschien eerst allemaal daar afspreken en dan allemaal tegelijk gaan misschien? Diegene die met de auto komen danquote:
Ik vind het best..quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien eerst allemaal daar afspreken en dan allemaal tegelijk gaan misschien? Diegene die met de auto komen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik in ieder geval niet de enige met een accent.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi allemaal. Heb net voetbal gekekenOud nieuws..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij zo'n accent dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben ik in ieder geval niet de enige met een accent.
hahahaquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi allemaal. Heb net voetbal gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn best gedaan het eruit te slopen, maar Weissman wreef het me nog subtiel in onlangs.quote:
Maarwatis dat voor iets dan? Ben wel brnieuwd!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan het eruit te slopen, maar Weissman wreef het me nog subtiel in onlangs.
Hoi Mutsiequote:
Wat voor accent heb je dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je weet toch waar mijn huis woont he? Dat dus. Ik moet hier echt weg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maarwatis dat voor iets dan? Ben wel brnieuwd!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou het toch even kwijt. phoe....datte lucht op
Brabants?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Mutsie
[..]
Wat voor accent heb je dan?
Nein, ich. Hab es zusammen mit ein Freund angesehen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Du, oder deine Freunde... Beide, vielleicht?
zou het helpen buurmanquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je weet toch waar mijn huis woont he? Dat dus. Ik moet hier echt weg.
quote:
Ja, maar neigt dat meer Brabants of echt een mengeling Brabant/Z-H...?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je weet toch waar mijn huis woont he? Dat dus. Ik moet hier echt weg.
dah gabs nicht viel an zu sehenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nein, ich. Hab es zusammen mit ein Freund angesehen.
Het is Brabants, maar zwaar gelardeerd met streekdialect. Godzijdank is het niet meer zo erg als het eerst was, maar het is goed hoorbaar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar neigt dat meer Brabants of echt een mengeling Brabant/Z-H...?
Ik kan mijzelf er even geen voorstelling van maken
Leuk he, mobielquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Plus parkeerkaart is ook dagkaart bus en tram voor 5 pers.
En een veilige parking imho.
Stimmt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dah gabs nicht viel an zu sehen
Bij NaRRaToR vond ik het eigenlijk best meevallen...maar dat kan ook zijn omdat het misschien bij mij erger is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar neigt dat meer Brabants of echt een mengeling Brabant/Z-H...?
Ik kan mijzelf er even geen voorstelling van maken
Ik heb geen typisch Brabants accent... NaRRa heeft dat "erger"![]()
bij mij is het eruit geslagen hoor........quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is Brabants, maar zwaar gelardeerd met streekdialect. Godzijdank is het niet meer zo erg als het eerst was, maar het is goed hoorbaar.
Ik praat soms ook half Tilburgs, maar dat valt best mee de laatste tijdquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is Brabants, maar zwaar gelardeerd met streekdialect. Godzijdank is het niet meer zo erg als het eerst was, maar het is goed hoorbaar.
Toch niet met de vlakke hand?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
bij mij is het eruit geslagen hoor........
quote:
Jaquote:
Nee man! Ik word er kletsnat vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:32 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, jullie hadden het hier pas toch over Ferrari/Aston Martin etc?
Die nieuw Vanquish is echt wel een kermisding zeg..
Ik vind het niet wat.. de oude zijn mooier..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog altijd 100x beter dan die platgeslagen fiatsquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:32 schreef JK1982 het volgende:
Ik vind het niet wat.. de oudere Astons zijn mooier..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijk is ie zeker nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:32 schreef JK1982 het volgende:
Ik vind het niet wat.. de oudere Astons zijn mooier..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou 'm beslist niet van de oprit duwen, nee.quote:
Ooo, dan valt mijn Brabants niet opquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bij NaRRaToR vond ik het eigenlijk best meevallen...maar dat kan ook zijn omdat het misschien bij mij erger is.
De helft is Brabants, dus maak je niet drukquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo, dan valt mijn Brabants niet op
Nou vooruit.. laten we het nog even over jouw accent hebben dan..quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Oh, auto's.![]()
Tijd om te verkassen dus. Stond me net al in de keuken af te vragen wat ik er eigenlijk kwam doen, zo moe.
Alhoewel, nu heb ik dat wel vaker.
Pijnlijk..quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn nagel gescheurd, in het leven. Klotezooi.
brabantse gezelligheid dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De helft is Brabants, dus maak je niet druk
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:42 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb altijd een zwak gehad voor Lamborghini.. Doe mij deze maar:
[ afbeelding ]
[..]
Nou vooruit.. laten we het nog even over jouw accent hebben dan..
Dan was die Lamborghini R3.95 die ik vanmiddag postte een stuk beter hequote:
Ik haat Lambo's.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nééééé!
Vond het juist leuk, eindelijk een vrouw die auto's interessant vind..
Minpuntje hoor!
Maar nog steeds erg lelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was die Lamborghini R3.95 die ik vanmiddag postte een stuk beter he?
De auto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |