Ik doelde op NL vrouwenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag, ik val niet op (Nederlandse) mannen.
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je ook te vernederen als een boerin?
Oh. Eerlijk delen misschien?quote:
Inderdaad. Het is dat ik weet dat er onweer voorspeld wordt en ik tentamens heb, anders was een terrasje erg lekker.quote:
Dat heb ik wel. Ik wilde je nog whatsappen maar door nieuwe simkaart ben ik blijkbaar jouw nummer kwijtgeraakt. Had jij mij al een berichtje gestuurd dan? DM eens je 06 nummer.quote:
Oke doe ik zo, heb iets grappigs voor jequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik wel. Ik wilde je nog whatsappen maar door nieuwe simkaart ben ik blijkbaar jouw nummer kwijtgeraakt. Had jij mij al een berichtje gestuurd dan? DM eens je 06 nummer.
Whehehe. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke doe ik zo, heb iets grappigs voor je
Verstuurdquote:
Neequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je gaat voor me squatten terwijl ik je niet aan kan raken?
Ik draai je ballen in een houtgreep en ga ondertussen een lekker ijsje eten.quote:
quote:Dus ik zat net in de bioscoop. Op rij 3 (ja dat is achterin) te kijken naar een echte chickflick. The Lucky One.
De zaal was zo goed als leeg, geloof dat er in totaal 15 vrouwen aanwezig waren en 1 man.
Zoals bij elke chickflick hoort kwam er seks in de film voor. Hierdoor werd het stelletje dat voor mij zat behoorlijk hitsig en binnen no time was zijn broek open en kwam zijn SOA-stok tevoorschijn.
Zijn vriendin schroomde niet en begon te stokslobberen alsof haar leven er vanaf hing.
Ik vond het nogal onsmakelijk om te zien en horen dus als een echte brave burger heb ik even gevraagd of ze het een leuke film vonden.
Het meisje schrok haar eigen half dood, die kerel moest lachen en ze wisten niet hoe snel ze de zaal uit moesten. Jammer hoor, hebben ze wel de tweede en derde seksscene's gemist!
Mooi kut, wij betalen zijn inkomen voor de komende jaren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment dat je eindelijk nieuws hoort van Steven![]()
En dat het dan ook nog goed nieuws is ook
Pardon?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi kut, wij betalen zijn inkomen voor de komende jaren.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi kut, wij betalen zijn inkomen voor de komende jaren.
Een ijslollie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik draai je ballen in een houtgreep en ga ondertussen een lekker ijsje eten.
Zit ik in januari op Curaçao met die mongool op het zelfde eiland, tis wat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pardon?
Jij vindt het mooi kut dat hij dus GEEN kanker heeft?
Dan kan ik je nu alvast garanderen dat je een topvakantie zal hebben danquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit ik in januari op Curaçao met die mongool op het zelfde eiland, tis wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |