Maar ze praten allemaal zo boers.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga geen pics van mijn ex posten.
Sowieso, vrouwen met een zachte g.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Na zoveel jaren hier te wonnen verstaan ik ze nog steeds niet
Quoted for truth.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
De gozers die ik uit Limburg ken zijn inderdaad wel allemaal kneusjes.
Ja dat is gewoon niet te verstaan.quote:
Triestheid alom ben import maar word echt soms gek van dat volk/quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
De gozers die ik uit Limburg ken zijn inderdaad wel allemaal kneusjes.
Waarom zit je daar eigenlijk? En niet richting randstad?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon niet te verstaan.
[..]
Triestheid alom ben import maar word echt soms gek van dat volk/
Is beter voor mijn gezondheid zeiden ze.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom zit je daar eigenlijk? En niet richting randstad?
Wegens frisse lucht?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is beter voor mijn gezondheid zeiden ze.
Zelfs roffa wint het van limburg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:27 schreef Typisch het volgende:
Echt, er ging een wereld voor haar open toen die Limburgse dame hier met mijn vrienden om ging.Ze zit tegenwoordig ook op kamers in Rotterdam omdat ze om was door mij.
![]()
Randstad>Limburg, sowieso.
quote:
Inderdaad, ik weiger. Mediterraanse meisjesquote:
Oja. Daar had ik ooit geloof ik iets van meegekregen. sorry.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Omdat soms het leven niet gaat zoals je wilt...
Prima, meer Hollandse voor mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, ik weiger. Mediterraanse meisjes![]()
En uiteraard nog wel wat meer wat niemand hoeft te wetenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja. Daar had ik ooit geloof ik iets van meegekregen. sorry.
Maar je klaagt er wel veel overquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En uiteraard nog wel wat meer wat niemand hoeft te weten
Ik heb nooit geklaagd over dat soort dingen waar ik lekker me bekje over dicht houdtquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je klaagt er wel veel over
Dat mag, ik val niet op (Nederlandse) mannen.quote:
Twents accentquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt een boerin, ik praat met een Twents accent, ben dol op alles met een motor en ik bagger graag door de modder.
Zou je niet zeggen als je me ziet lopen.
Ben je ook te vernederen als een boerin?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt een boerin, ik praat met een Twents accent, ben dol op alles met een motor en ik bagger graag door de modder.
Zou je niet zeggen als je me ziet lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |