Japanse meisjesquote:
Alles?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
aangezien straks ALLES is vervangen op de koets na, moet het wel gaan werken
snap ik
vertel mij wat......quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:15 schreef Barbusse het volgende:
Alles?Tering, das dan bijna gewoon een nieuwe auto
High five!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat Japanse jongens leuk zijn? Vind ik ook hoor.
Dat kan.quote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
Ben ik de enige die Japanners lelijk vindt?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
neequote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Maar geen homo japanners in Nederland heb ik weer stomme datingsites
Aziatische vrouwen daarentegen kunnen best leuk zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
Brah, werfpop meet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er van de week eens naar kijken.
[..]
Dat is waar, dat scheelt wel.
Maar goed, mijn uitzendbureau stuurt me ook naar Valkenburg.![]()
Is maar 12 km, maar toch.
Mooi. Doe mij maar gewoon een lekkere blanke West-Europeaan of Noord-Amerikaanquote:
Hmm, waarom niet? Ik zie alleen dat ik alleen Pennywise ken van de bands.quote:
Nou tegen sommige andere zeg ik ook geen nee maar een lekkere blonde hollandse meid geniet wel de voorkeurquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Doe mij maar gewoon een lekkere blanke West-Europeaan of Noord-Amerikaan
Dan kan je niet, dan moet je met je homie chillen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, waarom niet? Ik zie alleen dat ik alleen Pennywise ken van de bands.
Denk dat ik wel kan die dag.
EDIT: Krijg echt direct mail dat ik moet werken de 8ste.
Nou ja, ik val gewoon op blankquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nou tegen sommige andere zeg ik ook geen nee maar een lekkere blonde hollandse meid geniet wel de voorkeur
Idemquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik val gewoon op blank. Of dat nu Noors blank of Frans blank is, maakt me dan niet zoveel uit.
maar met die hollandse klets ik wat makkelijkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik val gewoon op blank. Of dat nu Noors blank of Frans blank is, maakt me dan niet zoveel uit.
Daarom ga ik ook gewoon voor de Nederlandse mannenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
maar met die hollandse klets ik wat makkelijker
Ik kan zondag sowieso om 3 uur op centraal staan. Weet niet wanneer het allemaal is enzulks.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan je niet, dan moet je met je homie chillen.
Mediterraanse meisjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nou tegen sommige andere zeg ik ook geen nee maar een lekkere blonde hollandse meid geniet wel de voorkeur
Hey have you seen my kuiten on tinychat?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Engels > Nederlands qua hosselen
Betere woordspeling enzo
Het is calvesquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hey have you seen my kuiten on tinychat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |