Als een supercell het concert even extra pit wil geven geen overbodige uitrustingquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:25 schreef Poeke het volgende:
Vervelend dat Vodafone eruit ligt; ik wil de CAPE weten!
@Jor_Dii Een helm is ook handig voor rondvliegende trussconstructies en hagestenen zo groot als tennisballen.
Nou hopen dat d'r nog wat leuks overblijft voor Nederland.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:30 schreef DemonRage het volgende:
Dat daar in Frankrijk ziet er al leuk uit idd.
* tomaat52 bindt matras vast boven op de autoquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:44 schreef Nwana-Zeist het volgende:
In de UK hagelstenen tot wel 7cm!
Pic van Twitter via @weermanreinier:
[ afbeelding ]
Volgens mij begint de boel niet eerder dan 18u. Gelderland staat voor 20u op de planning.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:46 schreef andreas612 het volgende:
wanneer gaat het op z'n vroegst regenen in Breda? 'k moet m'n plankaart nog droog overbrengen voor morgen (belangrijkste presentatie in jaren)
Doen ze goed daar!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:44 schreef Nwana-Zeist het volgende:
In de UK hagelstenen tot wel 7cm!
Pic van Twitter via @weermanreinier:
[ afbeelding ]
Was ook in het filmpje dat ik hier ergens gepost had.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:52 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Doen ze goed daar!
Die hagelgrootte was hier toch in juni 2008 in Arnhem?
Laatst nog filmpjes van bekeken, sick
Rij ff naar Frankrijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |