Okay okay, rustig maar, je bent geen eikelquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:04 schreef mschol het volgende:
waarom ontdek ik pas net dat de taskbar iconen rechts gerangschikt kunnen worden in windows 7?
Leuk hè, eigen terrein? Kortzichtig ventje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan ben je echt een fucking eikel, dan heb je dus onverzekerd rondgereden met het risico dat jij en andere mensen een ongeluk krijgen, en die ziekhuis kosten nooit vergoed kunnen worden door de verzekering. Oftewel, je bent een fucking eikel.
Aangezien je dus niet onverzekerd hebt rondgereden? Ben je ook geen eikelquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef TJV het volgende:
[..]
Leuk hè, eigen terrein? Kortzichtig ventje.
Ik vind jou wel een eikel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aangezien je dus niet onverzekerd hebt rondgereden? Ben je ook geen eikel
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verzin even een nieuw topicmeidje
Geen probleem, ben ik ook.quote:
justin bieber goed?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja hup, bij OP heb je rechten en plichten. Dit is daar één van.
Dan ben je echt een fucking eikel, dan heb je dus onverzekerd de OP geopend met het risico dat andere mensen een hartaanval krijgen, en die ziekhuis kosten nooit vergoed kunnen worden door de verzekering. Oftewel, je bent een fucking eikel.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan ben je echt een fucking eikel, dan heb je dus onverzekerd de OP geopend met het risico dat andere mensen een hartaanval krijgen, en die ziekhuis kosten nooit vergoed kunnen worden door de verzekering. Oftewel, je bent een fucking eikel.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef delano.888 het volgende:
Okay![]()
Zomerhit 2012 volgens delano.888
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |