Niet alles, maar wel veel, maar sowieso kan Disney er wat vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
Alles wordt nasty als je er "BRAZZERS" bij zet
Snij een cola blikje door de helft, plaats het stukje alluminium richting je PS3 ding, en je versterkt je signal dwars door beton.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan geen verbinding maken met het internet, terwijl ie daar 2 minuten voor nog verbinding had
WTKKF
OF OF OF je koopt een fatsoenlijke routerquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:11 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Snij een cola blikje door de helft, plaats het stukje alluminium richting je PS3 ding, en je versterkt je signal dwars door beton.
of je legt gewoon een degelijke draad aan...quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OF OF OF je koopt een fatsoenlijke router
Das inderdaad wel het beste, maar als dat echt niet kan koop je gewoon een wdnr3700 ofzo, dan heb je nooit meer draadloze problemen, ik heb die zelf, en als ik hem op 100% zet kan ik aan het einde van de straat nog ontvangenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
of je legt gewoon een degelijke draad aan...
Ja want dat geld heb ik natuurlijk over voor een modem!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das inderdaad wel het beste, maar als dat echt niet kan koop je gewoon een wdnr3700 ofzo, dan heb je nooit meer draadloze problemen, ik heb die zelf, en als ik hem op 100% zet kan ik aan het einde van de straat nog ontvangen
Lol, ik vond het al heel wat dat ik een keer bij de buren kon ontvangenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das inderdaad wel het beste, maar als dat echt niet kan koop je gewoon een wdnr3700 ofzo, dan heb je nooit meer draadloze problemen, ik heb die zelf, en als ik hem op 100% zet kan ik aan het einde van de straat nog ontvangen
Sorry, soms vergeet ik dat niet iedereen hier 20+ isquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja want dat geld heb ik natuurlijk over voor een modem!
oh nee, niet.
Sorry maar die vind ik beide niet heel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ahahaha doe als wifi naam
pretty fly for a wifi
i suck cock for a penny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |