Ik ben er serieus niet blij mee dat mijn naam in de titel staat, daar ga ik nog ff achteraan..quote:
een term die alleen hier gebruikt wordt, om het (voor sommige) fapmateriaal te maskerenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:14 schreef delano.888 het volgende:
Wat is eigenlijk TC, ik ben wel TS en OP, maar TC heb ik nog niet eerder gehoord..
Hoezo niet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben er serieus niet blij mee dat mijn naam in de titel staat, daar ga ik nog ff achteraan..
jep..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef Lorrelies het volgende:
Is het bij jullie ook hartstikke bewolkt maar wel echt warm? :/
Nou ja, ik heb ook een deel van mijn naam in mijn username...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik besef me trouwens net dat ik een van de weinige fokkers ben die zijn voornaam in de username heeft staan, misschien best dom
Wat is dat nou wat er op zit ipv nootjes, gewoon dikke suikerkorrels ofzo? Het smaakt in ieder geval goedquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:25 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook een deel van mijn naam in mijn username...
En ik heb ook nep cornetto's
Is inderdaad gewoon bruine suiker... Maar vind ik veel lekkerder dan die taaie nootjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is dat nou wat er op zit ipv nootjes, gewoon dikke suikerkorrels ofzo? Het smaakt in ieder geval goed
Idd, kut TC, vorige terug aub.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:25 schreef MineraalWater het volgende:
Inderdaad wat is er nou zo mooi aan haar?
Wist niet eens dat er nep magnums bestaan..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van magnums vind ik de originele trouwens wel lekkerder.
Magnum Almond [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |