Volgens mij ligt het er ook weer aan hoe die dingen eruitzien. Ik heb ¤20,- voor die van mij betaald bij de ICI. En moet er dalijk dus nog een halen voor mijn tante.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tweezerman is rond de 25 euro dacht ik
Voor mij welquote:
Beiden. Voor mijn part gooi je bikinilijn en benen er ook bij, maar het klinkt pijnlijk.quote:
je oksels scheren kost je ongeveer 6,4 seconde onder de douchequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het lijkt me superhandig, je hoeft er weken niks meer aan te doen. Maar die pijn
Dat zijn wel de hendigere kerstpakketten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het er ook weer aan hoe die dingen eruitzien. Ik heb ¤20,- voor die van mij betaald bij de ICI. En moet er dalijk dus nog een halen voor mijn tante.
Zelf heb ik hem gekocht van het kerstpakket van het werk, was een cadeaubon van de ICI Paris van ¤25,-
[..]
Voor mij welHeb er ontzettend moeite mee omdat mijn ogen niet goed kunnen accommoderen en dat ding pakt gewoon alles mee. Heb nog nooit zo goed mijn wenkbrauwen kunnen epileren
Per anderhalve week, want sneller groeit het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je oksels scheren kost je ongeveer 6,4 seconde onder de douche
Per anderhalve week wat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Per anderhalve week, want sneller groeit het niet.
HOE IS HARSEN DAN HANDIGER.
Dat. Onder douche. Klaar. Eitjequote:
Om de 2 dagen hieroquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Per anderhalve week wat.
Bijna elke dag als het warm is
Harig iz not my middle name.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Per anderhalve week wat.
Bijna elke dag als het warm is
Da's de enige die ik zou overwegen, want kutklus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou op zich wel laten harsen maar duur
Vooral bikinilijn
I know that feel broquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lichte huid en donkere haren ftwnot
Stuur fotoquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
AHMAGAD m'n thee is paars.
Wat is dit?
Dat ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lichte huid en donkere haren ftwnot
Mja 40 euro voor een Brazilian elke 3-4 wekenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's de enige die ik zou overwegen, want kutklus.
Harr, woordspelingen.
Ik gok dat ik wel met meer tijd wegkom.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja 40 euro voor een Brazilian elke 3-4 weken
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar het komt steeds dunner terug he. Op een gegeven moment is het niet meer nodig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhh ik ben nu toch getrouwd. Alles laten staan![]()
Als dat waar isquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar het komt steeds dunner terug he. Op een gegeven moment is het niet meer nodig.
Sadisten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Mirjam het volgende:
īk heb nog steeds geen belletje gehad, mijn linkerhand is al bijna op
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Mirjam het volgende:
Owjah !! Dat miste nog op de fotoquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Alles laten staan, metallica tanktop aan, pet op en shag roken
Skip de shag en de pet en ik ben je man.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Alles laten staan, metallica tanktop aan, pet op en shag roken
daar heb ik niet naar gevraagd met m'n apenhoofdquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Arme mir!
Hoe laat hadden ze het laatste gesprek vandaag?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Mirjam het volgende:
Ja zoiets geloof ik. Ook al is het 30 dan is het nog veelquote:
Kijkdoos.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja zoiets geloof ik. Ook al is het 30 dan is het nog veel
En dan het feit dat je daar in rare posities moet gaan zitten, ik weet niet of ik dat zou doen
Dat vooralquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja zoiets geloof ik. Ook al is het 30 dan is het nog veel
En dan het feit dat je daar in rare posities moet gaan zitten, ik weet niet of ik dat zou doen
Beetje jammer dat m'n legeroutfit van vorige week niet van mij was.quote:
Okidoquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kijk morgen ff wat ik mee en dan sleep ik het wel mee, kun je nog zien
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
OOOH IJS MAG IK EEN KAMPER VAN JE MAKEN
Kun je die niet lenen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat m'n legeroutfit van vorige week niet van mij was.
Blauwe oogschaduw, velroze lippenstift met zwarte band in pijpen en lelijke blush.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blauwe oogschaduw, velroze lippenstift met zwarte band in pijpen en lelijke blush.
Heb je een trainingspak?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf heeft vast wel grote gouden oorbellen want neger
Zie ik er sportief uit?quote:
Dat is hetzelfde tochquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Al zou ik nog wel een joggingbroek moeten hebben bedenk ik me.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf heeft vast wel grote gouden oorbellen want neger
Ik draag geen schoenen van anderen.quote:
Okayquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik draag geen schoenen van anderen.
Er zijn nog kaartjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou ook naar de foute party want vengaboys![]()
![]()
Ik moet tennissen morgen en dan mag ik heul niet drinken want moet dan met den auto en dan zaterdag weg en en en ene en....quote:
vengaboys komen ook op brabant open air!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou ook naar de foute party want vengaboys![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs kun je nog langs de coolcat? Ze hebben vast panterprint shit in de sale
Ja... en dan heeft paps zijn 'afscheidfeest' gepland ivm vutquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vengaboys komen ook op brabant open air!!
homoquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja... en dan heeft paps zijn 'afscheidfeest' gepland ivm vut![]()
Ies algemene kennisquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja hoi ik koop daar nooit kleren, dat weet ik toch heul Nie
Zaterdag. We worden 's morgens verwacht.. Da gaat heul niet als vengaboys pas om 4u optredenquote:
Nachtje doortrekken jonguh.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zaterdag. We worden 's morgens verwacht.. Da gaat heul niet als vengaboys pas om 4u optreden
homo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zaterdag. We worden 's morgens verwacht.. Da gaat heul niet als vengaboys pas om 4u optreden
Afgezien daarvan weet iedereen het toch.quote:
Tribals!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
kampers dragen ook gerne te korte shirtjes en ze hebben velen tattoes. Liefst ook in de nek ofzo
Ik zou zo goed als kamper kunnen, maar m'n eigenwaarde staat het niet toe.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
kampers dragen ook gerne te korte shirtjes en ze hebben velen tattoes. Liefst ook in de nek ofzo
Ik durf geen 2u te rijden als ik niks geslapen hebquote:
Dit kan ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
en een naamketting. En vele kauwgom. En ongeblende oogschaduw
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was in de coolcat voor de foute party
DIT KOSTTE 40 euro?! Voor plastic achtige shit?!?!!
[ afbeelding ]
Wel goed foutquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weiger dit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
En natuurlijk goudkleurige slippers boven je legging, of gouden pailletten uggs
In een quote klikken.quote:
En een buggy met een kleine Djayden er inquote:
DAN NOG NIE, ik ben toch geen aap jongequote:
Thehehejehhehe.... aapquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En een buggy met een kleine Djayden er in
[..]
DAN NOG NIE, ik ben toch geen aap jonge
Ja weet ik het, er lopen apen rond...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Nee dat had ik dus ook, maar met een rechtermuisklik doet de afbeelding het welquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
ik spuit het altijd op de rug van mijn hand en dip daar de kwast inquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:17 schreef megamandy het volgende:
Ok ik ga nog een poging ondernemen om de vloeibare foundation op te brengen. Is dus slimmer om kleine beetjes op mijn gezicht aan te brengen en dan verder met de kwast "uitsmeren"?
Ik gooi het op m'n hand en via daar met kwast op m'n gezicht.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:17 schreef megamandy het volgende:
Ok ik ga nog een poging ondernemen om de vloeibare foundation op te brengen. Is dus slimmer om kleine beetjes op mijn gezicht aan te brengen en dan verder met de kwast "uitsmeren"?
DAN NOG NIET AAARRGGGJJJquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat had ik dus ook, maar met een rechtermuisklik doet de afbeelding het wel
Dropbox
Het faalt bij je.quote:
Dat probeerde ik de vorige keer en had ik het veel te dikquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik spuit het altijd op de rug van mijn hand en dip daar de kwast in
Je moet ook maar een klein bietje op je kwast nemen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat probeerde ik de vorige keer en had ik het veel te dikwant het stond heel raar en het is wel een goede kleur want ze hebben het bij me opgebracht en ik heb er een dag mee rondgelopen om te testen
Ik vind em echt gaafquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap het spannende aan Floam niet echt eik.
je moet ook een stippelkwast gebruiken hequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat probeerde ik de vorige keer en had ik het veel te dikwant het stond heel raar en het is wel een goede kleur want ze hebben het bij me opgebracht en ik heb er een dag mee rondgelopen om te testen
Waar?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik dir wist bestelde ik er wel 3, maybe als je NU besteld dat ie nog niet op is
Ja maar ik ben een noobquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook maar een klein bietje op je kwast nemen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, wat is dit voor hoardgedrag. Ik vind 'm niet eens mooi en zit van "oeh, zal ik?"
Ik faal hard.
Niet dat ik bestel, maar mezelf betrappen op die gedachte is alquote:
2 ?quote:
OH NOOOOOOOOOquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
HIJ CHECKT NIET OUT PANIEK PANIEK PANIEKKKKK
Ja dat sowiesoquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die raak ik wel kwijt hoor, anders
misschien is die op verkansie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:26 schreef megamandy het volgende:
Ooh we hebben een nieuwe pakketman. De leuke jongen is weg
Ooooooquote:
HIJ DEED HET HIER NIET JONGEUHHquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij is het mij nu wel gelukt met de foundation
Nee laatst hadden we ook al deze. En toen had mijn ma een briefje opgehangen van zet maar buiten neer als er niemand open doet en dat was ik vergeten eraf te halen toen ik met de hond terugkwam van het wandelen.quote:
eerst maar es afwachten of ie arriveertquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HIJ DEED HET HIER NIET JONGEUHH
Maar skjoe is mijn redster in noodI bring joe many money saturday
Jammer wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee laatst hadden we ook al deze. En toen had mijn ma een briefje opgehangen van zet maar buiten neer als er niemand open doet en dat was ik vergeten eraf te halen toen ik met de hond terugkwam van het wandelen.
Dus ik maak de deur open en toen was hij heel boos want dat mocht hij niet doen en hij had altijd een krabbel nodig en blablablaEn dat was nu weer dezelfde meneer.
Ok okquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst maar es afwachten of ie arriveert
So much fail.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
bij ons worden de pakketjes nu bezorgd door 2 noordafrikanen. Als ze vier pakjes hebben in 1 straat, stapt de ene uit en belt achter elkaar bij alle adressen aan terwijl die ander de pakketjes pakt. Resultaat: iedereen doet gelijktijdig open en dan gaan ze roepen : Rustig mevrouw, even wachten!!!
Echt, optiefen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
bij ons worden de pakketjes nu bezorgd door 2 noordafrikanen. Als ze vier pakjes hebben in 1 straat, stapt de ene uit en belt achter elkaar bij alle adressen aan terwijl die ander de pakketjes pakt. Resultaat: iedereen doet gelijktijdig open en dan gaan ze roepen : Rustig mevrouw, even wachten!!!
Echt, optiefen
Lololol watquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, optiefen
jonge, catrice. Boeiendquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
Oooh nu moet ik het mooie gezichtje op mijn Catrice fixing powder aanbreken
Dit ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah, doet me eraan denken dat ik nodig m'n kwasten moet wassen.
Vanavond maar ofzo.quote:
freakquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd jammerNet zoals een nieuwe pot Nutella
Nah, als ik het aan het begin van de avond doe, moet dat lukken. Eerste is toch pas de kampersmoel wat erop gaat gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor tot zondag ivm drogen
Ja maar ik ben nu niet thuis, morgen middag pas dus mehquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, als ik het aan het begin van de avond doe, moet dat lukken. Eerste is toch pas de kampersmoel wat erop gaat gaan.
Nee, dat wordt 'm niet dan nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nu niet thuis, morgen middag pas dus meh
Like duh, maar je kan ze niet droogkijken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet ze ook uitknijpen met een handdoek
Verkansieeeeeequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ugh, nog duizend woorden en dan heb ik vakantie.
Ik heb ook al tijden geen make up meer opgehad, dat helpt ook.quote:
elke dag nieuwen make-upquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook al tijden geen make up meer opgehad, dat helpt ook.
Goed zo babequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Yay cursus gehaald...nu naar huis bedje in *0*
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Beterschap meidquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja maar dat jij vies bent wisten we al.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
elke dag nieuwen make-upVoor ik het opbreng; mijn kwas beetje uitvegen op een handdoek
![]()
Maar ja.. ik ben dan ook smerig
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dat jij vies bent wisten we al.
Naaaah.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Met de meet zit iedereen minstens 2 meter van me af
emoslinger plzquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:43 schreef Dwyn het volgende:
Ja sorry jongens. Ik kan niet naar de meet nu ik floam heb gefaald!
Ik word spontaan lesbisch!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
ZOMG IK HEB SJANS:
i saw your photo on facebook i think youre hot![]()
i'm 23/f/brunette with cam id love to get to know you better..
im ussually online on windows live messenger my screenname there is adriana19yard@hotmail.com
please add me to chat i'm logged in all thetime on my iphone or at home...
ill be wating .. i cant wait to chat with you baby
Adriana
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
ZOMG IK HEB SJANS:
im ussually online on windows live messenger my screenname there is adriana19yard@hotmail.com
Adriana
Oehhhh.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
ZOMG IK HEB SJANS:
Adriana
Goeien reply jonguh!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhh.
Antwoorden: You sound very interesting. Please send me a picture of your boobies to judge you better. Kthxbye
kwast uitvegen op handpalmquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
elke dag nieuwen make-upVoor ik het opbreng; mijn kwas beetje uitvegen op een handdoek
![]()
Maar ja.. ik ben dan ook smerig
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
ZOMG IK HEB SJANS:
Adriana
19yardquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
ZOMG IK HEB SJANS:
Adriana
Succesquote:
Thehehequote:
Jup!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of als de kleur donkerder is dan die op de kwast gewoon in de poeder
+1quote:
Dank.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
heb ik gelijk jenna marbles in mijn hoofd
quote:
met de aanrandnegers !quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:05 schreef Mss het volgende:
NOG ZWEI DAGEN EN DAN LIG IK HALFDRONKEN BIJ SKJOE IN DE TUIN!
OOK PIC ALLES PIC DIT DAT ALLESquote:
Oh hij is best leuk hoor, maar een beetje cheape kwaliteit voor die prijs. Maar ik ga hem niet terugsturenquote:
Straks komt ie niet aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh hij is best leuk hoor, maar een beetje cheape kwaliteit voor die prijs. Maar ik ga hem niet terugsturen.
Ja snap ik meissiequote:Op donderdag 28 juni 2012 17:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ikz it ook mandjes te vullen omdat ik mezelf zielig vind
Is dat van de summer neons? Dat is namelijk shimmer die naar de onderkant zakt, heb ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:17 schreef Mss het volgende:
Bubs, dit is wat ik laatst bedoelde met die verkleurde neon:
[ afbeelding ]
Dat is dus geen lichtinval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |