Volgens mij ligt het er ook weer aan hoe die dingen eruitzien. Ik heb ¤20,- voor die van mij betaald bij de ICI. En moet er dalijk dus nog een halen voor mijn tante.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tweezerman is rond de 25 euro dacht ik
Voor mij welquote:
Beiden. Voor mijn part gooi je bikinilijn en benen er ook bij, maar het klinkt pijnlijk.quote:
je oksels scheren kost je ongeveer 6,4 seconde onder de douchequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het lijkt me superhandig, je hoeft er weken niks meer aan te doen. Maar die pijn
Dat zijn wel de hendigere kerstpakketten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het er ook weer aan hoe die dingen eruitzien. Ik heb ¤20,- voor die van mij betaald bij de ICI. En moet er dalijk dus nog een halen voor mijn tante.
Zelf heb ik hem gekocht van het kerstpakket van het werk, was een cadeaubon van de ICI Paris van ¤25,-
[..]
Voor mij welHeb er ontzettend moeite mee omdat mijn ogen niet goed kunnen accommoderen en dat ding pakt gewoon alles mee. Heb nog nooit zo goed mijn wenkbrauwen kunnen epileren
Per anderhalve week, want sneller groeit het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je oksels scheren kost je ongeveer 6,4 seconde onder de douche
Per anderhalve week wat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Per anderhalve week, want sneller groeit het niet.
HOE IS HARSEN DAN HANDIGER.
Dat. Onder douche. Klaar. Eitjequote:
Om de 2 dagen hieroquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Per anderhalve week wat.
Bijna elke dag als het warm is
Harig iz not my middle name.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Per anderhalve week wat.
Bijna elke dag als het warm is
Da's de enige die ik zou overwegen, want kutklus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou op zich wel laten harsen maar duur
Vooral bikinilijn
I know that feel broquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lichte huid en donkere haren ftwnot
Stuur fotoquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
AHMAGAD m'n thee is paars.
Wat is dit?
Dat ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lichte huid en donkere haren ftwnot
Mja 40 euro voor een Brazilian elke 3-4 wekenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's de enige die ik zou overwegen, want kutklus.
Harr, woordspelingen.
Ik gok dat ik wel met meer tijd wegkom.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja 40 euro voor een Brazilian elke 3-4 weken
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar het komt steeds dunner terug he. Op een gegeven moment is het niet meer nodig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhh ik ben nu toch getrouwd. Alles laten staan![]()
Als dat waar isquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar het komt steeds dunner terug he. Op een gegeven moment is het niet meer nodig.
Sadisten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Mirjam het volgende:
īk heb nog steeds geen belletje gehad, mijn linkerhand is al bijna op
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Mirjam het volgende:
Owjah !! Dat miste nog op de fotoquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Alles laten staan, metallica tanktop aan, pet op en shag roken
Skip de shag en de pet en ik ben je man.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Alles laten staan, metallica tanktop aan, pet op en shag roken
daar heb ik niet naar gevraagd met m'n apenhoofdquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Arme mir!
Hoe laat hadden ze het laatste gesprek vandaag?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Mirjam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |