quote:Beste fokkers,
Ik ben nu de enige echte KLB-mascotte (ik weet het, het is uniek, is nog nooit eerder voorgekomen) en ik ben best wel blij met deze titel, want ik heb ook nog een apart kleurtje (+ het is een unieke status). Dus daarvoor wel bedankt. Maar ik wil mijn modstatus weer terug, want die vond ik leuker. Die viezerikken (kutmodjes en kutadmins) hebben mij gewoon uit het moderatorschap gezet.
Klacht: de kutmodjes en de kutadmins die mij uit het moderatorschap hebben gezet.
Anti-klacht: ik heb een aparte kleur en een aparte status (de mascotte van het grootste deel van het forum, namelijk de KLB).
xkus knaagbeest
Crewbashquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:46 schreef .Masturbatron. het volgende:
kutmods fuck jullie allemAAAAAAL
Denken dat er 'iets' is buiten FOK! Agnost!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef .Masturbatron. het volgende:
hebben mods een leven buiten fok?
CREWBASH CREWBASH CREWBASH !!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
Nou als het zo moet ben ik weg hier hoor
gewoon aardig tegen elkaar doen is er tegenwoordig niet meer bij
Een leven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef .Masturbatron. het volgende:
Jullie gaan wel daten toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hij is de groupie van de KLB-mascotte
Buiten?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef .Masturbatron. het volgende:
Het liefje zelfsquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hij is de blonde groupie van de KLB-mascotte
FOK!nost!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Denken dat er 'iets' is buiten FOK! Agnost!
Diarreerood eerder.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben geen poep
en KB is ook geen poep
we zijn lichtrood
Hij was toch kaal?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hij is de blonde groupie van de KLB-mascotte
Leeftijds/uiterlijk discriminatie!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als je niet grijs was geweest misschien wel.
Van die arm en beenharen is waarquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hij heeft nog blonde wenkbrauwen, wimpers, armharen en beenharen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Denken dat dairree rood is.
Blijkbaar nog nooit diarree hebben gehad
Je hebt hem ontbloot gezien?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hij heeft nog blonde wenkbrauwen, wimpers, armharen en beenharen
Als je (een liefje van) een mascotte wilt worden, moet je naam verwijzen naar een dier. Net als bij mij en bij Wietparkiet. Ik zou het doen, je hebt dan veel voorrechten enzo. Lekker kleurtje, blonde groupie, haters, status enz.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:51 schreef .Masturbatron. het volgende:
iedereen heeft een kleurtje behalve ik
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van die arm en beenharen is waaren snor en baardje is ook blond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef .Masturbatron. het volgende:
fok is corrupt wisten jullie dat?Nee, echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
NeonaziKaal op het hoofd, blond in het hart.
![]()
![]()
Hoe?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga even ontbijtenof lunchen
of hoe je het wilt noemen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)p_EK_atletiek__.html``
Leukquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar wietparkiet wel rustig aan he, die kilootjes moeten er wel af
Vage foto'squote:Op donderdag 28 juni 2012 14:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mwah nouja ik heb wel wat vage foto's gezien, maarja voordeel van de twijfel
Ohquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zal eens even kijken hoe het met mijn stokbrood gaat ja
Zet er 3 nullen achter en we hebben een deal.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik maak 2 euro over op jullie rekening als ik goud mag zijn
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zet er 3 nullen achter en we hebben een deal.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef .Masturbatron. het volgende:
fok is corrupt wisten jullie dat?Hoe kun je corrupt zijn als je nooit hebt beweerd een democratie te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking noobs hier.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Jij bent fking n00b bezemquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe kun je corrupt zijn als je nooit hebt beweerd een democratie te zijn.Fucking noobs hier.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zijn er bruine users en vanwaar hebben die topicreeksen? is daar een speciale reden voor? snap er niks van.
Knaagbeest is de mascotte van KLB en ik ben het "liefje"quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Aangezien ik in FB geen antworod krijg:
[..]
Is omdat zei gekke dingetjes doen met yvonne en die anderequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Aangezien ik in FB geen antworod krijg:
[..]
Maar waarom? dat heb ik nu nog niet gehoord?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Knaagbeest is de mascotte van KLB en ik ben het "liefje"
Knaagbeest was eerst mod en nu mascotte ( waarom weet ik niet) en ik had een gesprek met KB en ik was yvonne steeds aan het vragen om een tagje (quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarom? dat heb ik nu nog niet gehoord?
Lekker fucking boeiend waarom. Ze zijn je toch geen uitleg verschuldigd? Als die kinders blij zijn met hun kleurtje prima, kunnen wij makkelijk de mongooltjes identificerenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarom? dat heb ik nu nog niet gehoord?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker fucking boeiend waarom. Ze zijn je toch geen uitleg verschuldigd? Als die kinders blij zijn met hun kleurtje prima, kunnen wij makkelijk de mongooltjes identificeren
Ohzo oke. Nog steeds best wazig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Knaagbeest was eerst mod en nu mascotte ( waarom weet ik niet) en ik had een gesprek met KB en ik was yvonne steeds aan het vragen om een tagje () toen heeft ze er dit van gemaakt
Sorry dat ik nieuwsgierig was manquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker fucking boeiend waarom. Ze zijn je toch geen uitleg verschuldigd? Als die kinders blij zijn met hun kleurtje prima, kunnen wij makkelijk de mongooltjes identificeren
Die roze lul had ook een kleurtje (roze dus) en was ook geen crew.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
Zou dat eigenlijk onder crewbash vallen, we hebben niet voor niets een kleurtje
het was te proberenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die roze lul had ook een kleurtje (roze dus) en was ook geen crew.
Was ook niet lullig naar jou bedoelt hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo oke. Nog steeds best wazig.
[..]
Sorry dat ik nieuwsgierig was manverkeerde been uit bed?
Wou het ff weten... ben nu iets wijzer... prima toch.
en van mij ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was ook niet lullig naar jou bedoelt hoor
Ik word gewoon een beetje schijtziek van die knaagmongo.
ke kequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was ook niet lullig naar jou bedoelt hoor
Ik word gewoon een beetje schijtziek van die knaagmongo.
Zie jij dat als een beloning? Die poepkleur? Zo'n tag?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ke ke
Terecht wel. Raar dat je daarvoor word beloond eigenlijkmaar goed...
Nou als ban een straf is dan is dit een beloning toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zie jij dat als een beloning? Die poepkleur? Zo'n tag?
Meh
Wat dacht je van poepbruin. Super homo??quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou als ban een straf is dan is dit een beloning toch?
Alle roze users zijn hommo hoorde ik.
Zie je wel dat het werkt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
IK STA HELEMAAAAAL STRAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKK
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat dacht je van poepbruin. Super homo??
Bruinrood meer, bebloede anusrood zeg maar.quote:
he bahquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bruinrood meer, bebloede anusrood zeg maar.
Ja, er is autisme geconstateerd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:01 schreef Blester het volgende:
Pas net weer thuis, weer veel topics erbij zo te zien en WP met een tag
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
leuk hoor
dat autisme
errug grappig hihaho
Niet je liefje?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
Idd
ik laat summer2bird jullie klappen
ik weet nog steeds niet of KB een vrouwtje of mannetje isquote:
quote:
Ik heb ook geen idee, ik vermoed een mannetje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet of KB een vrouwtje of mannetje is
Ik zal het het eens vragenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook geen idee, ik vermoed een mannetje.
Vrouwen op FOK!(Sommige uitzonderingen daargelaten)
Heb je een fetish of fantasie over mij ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ownee komt lompehork hier weer posten
En waarom eist autisme alle aandacht op?
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je een fetish of fantasie over mij ofzo?
Haten op LHquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ownee komt lompehork hier weer posten
En waarom eist autisme alle aandacht op?
3 hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
Met ze tweën tegen een. En ook nog blauw ook
Valt wel mee toch?quote:
En een bruinequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
3 hoor
2 blauwen en 1 lichtrode
Knopjes?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
En wat is precies "crew"? Ik zie mezelf meer als user met wat knopjes die ik kan indrukken als ik zin heb.
Momenteel ben ik ict'er/concierge op een basisschoolquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij? Ik kan wel dingen bedenken maar weet niet zeker.
Mensen die werken voor geldquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Momenteel ben ik ict'er/concierge op een basisschool
Maar jij was/bent 17?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Momenteel ben ik ict'er/concierge op een basisschool
Ik krijg er niks voorquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die werken voor geld
Ga jij eens HEEL snel je Wajong aanvragen!
Nah, Ik doe een opleiding ICT, en ik heb nu vakantie. in plaats van dat ik de hele dag op mn luie donder zit ga ik werken. ik werk nu dus op een school waar ze geen ict'er hebben en iemand moeten inhuren voor dat soort zaken. nou heb ik redelijk wat kennis over ict en ik heb daar genoeg te doen om mijn dag te vullen. simple as thatquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Is dat dan een stage? Ik begrijp er niet zo veel van.
Ik doe het vrijwillig, verdien er niks mee maar het geeft wel voldoening en zij hebben het geld meer nodig dan ikquote:
Ahh ik snap het oke.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nah, Ik doe een opleiding ICT, en ik heb nu vakantie. in plaats van dat ik de hele dag op mn luie donder zit ga ik werken. ik werk nu dus op een school waar ze geen ict'er hebben en iemand moeten inhuren voor dat soort zaken. nou heb ik redelijk wat kennis over ict en ik heb daar genoeg te doen om mijn dag te vullen. simple as that
Ah, last het net, mooi dan. Leer je misschien ook nog wat van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik doe het vrijwillig, verdien er niks mee maar het geeft wel voldoening en zij hebben het geld meer nodig dan ik
En ik word in luxe vervoerdquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, last het net, mooi dan. Leer je misschien ook nog wat van.
Ja, dat kan ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd.
[..]
Deed ik ook een tijdje hoor, beter dan niets.
Mwah, bij (basis)scholen, stichtingen of verenigingen snap ik het ook prima hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:53 schreef Blester het volgende:
Alleen voor familie of voor minder bedeelde ja, dan snap ik het.
Scholen krijgen subsidie dus die kunnen ook wat uitbesteden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, bij (basis)scholen, stichtingen of verenigingen snap ik het ook prima hoor.
Arme leerlingenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ach, ik mag wel strafwerk geven als ik een grote bek tegen me krijg
Openbare scholen ja, dit is particulierquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:55 schreef Blester het volgende:
[..]
Scholen krijgen subsidie dus die kunnen ook wat uitbesteden.
Stichtingen snap ik ook wel, maar ik bedoel meer voor mensen vrijwillig werken die zat geld hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:55 schreef Blester het volgende:
[..]
Scholen krijgen subsidie dus die kunnen ook wat uitbesteden.
Particuliere krijgen toch ook subsidie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Openbare scholen ja, dit is particulier
Tuurlijk,quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Particuliere krijgen toch ook subsidie?
Dan kunnen ze toch ook besteden? Met de andere ben ik hetquote:
Ik weet ook niet precies hoe dat helemaal zitquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:04 schreef Blester het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch ook besteden? Met de andere ben ik het
wel eens maar scholen krijgen subsidie.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
Bij ons nog altijd Peter de congierge. Met een bierbuik natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |