quote:Beste fokkers,
Ik ben nu de enige echte KLB-mascotte (ik weet het, het is uniek, is nog nooit eerder voorgekomen) en ik ben best wel blij met deze titel, want ik heb ook nog een apart kleurtje (+ het is een unieke status). Dus daarvoor wel bedankt. Maar ik wil mijn modstatus weer terug, want die vond ik leuker. Die viezerikken (kutmodjes en kutadmins) hebben mij gewoon uit het moderatorschap gezet.
Klacht: de kutmodjes en de kutadmins die mij uit het moderatorschap hebben gezet.
Anti-klacht: ik heb een aparte kleur en een aparte status (de mascotte van het grootste deel van het forum, namelijk de KLB).
xkus knaagbeest
Crewbashquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:46 schreef .Masturbatron. het volgende:
kutmods fuck jullie allemAAAAAAL
Denken dat er 'iets' is buiten FOK! Agnost!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef .Masturbatron. het volgende:
hebben mods een leven buiten fok?
CREWBASH CREWBASH CREWBASH !!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
Nou als het zo moet ben ik weg hier hoor
gewoon aardig tegen elkaar doen is er tegenwoordig niet meer bij
Een leven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef .Masturbatron. het volgende:
Jullie gaan wel daten toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hij is de groupie van de KLB-mascotte
Buiten?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef .Masturbatron. het volgende:
Het liefje zelfsquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hij is de blonde groupie van de KLB-mascotte
FOK!nost!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Denken dat er 'iets' is buiten FOK! Agnost!
Diarreerood eerder.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben geen poep
en KB is ook geen poep
we zijn lichtrood
Hij was toch kaal?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hij is de blonde groupie van de KLB-mascotte
Leeftijds/uiterlijk discriminatie!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als je niet grijs was geweest misschien wel.
Van die arm en beenharen is waarquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hij heeft nog blonde wenkbrauwen, wimpers, armharen en beenharen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Denken dat dairree rood is.
Blijkbaar nog nooit diarree hebben gehad
Je hebt hem ontbloot gezien?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hij heeft nog blonde wenkbrauwen, wimpers, armharen en beenharen
Als je (een liefje van) een mascotte wilt worden, moet je naam verwijzen naar een dier. Net als bij mij en bij Wietparkiet. Ik zou het doen, je hebt dan veel voorrechten enzo. Lekker kleurtje, blonde groupie, haters, status enz.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:51 schreef .Masturbatron. het volgende:
iedereen heeft een kleurtje behalve ik
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van die arm en beenharen is waaren snor en baardje is ook blond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef .Masturbatron. het volgende:
fok is corrupt wisten jullie dat?Nee, echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
NeonaziKaal op het hoofd, blond in het hart.
![]()
![]()
Hoe?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga even ontbijtenof lunchen
of hoe je het wilt noemen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)p_EK_atletiek__.html``
Leukquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar wietparkiet wel rustig aan he, die kilootjes moeten er wel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |