SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dat is de arm van TM....quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:06 schreef shifto het volgende:
Waarom is er een hap uit mijn afro in de op?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:19 schreef bijdehand het volgende:
Vanavond begint volgens mij die Steam Summer Sale
En Empel? Veel nieuwbouw daar staat nu weer leegquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heusden zou ik inderdaad ook niet zo snel gaan wonen. Beetje einde van de wereld idee.
Maar DB is redelijk duur qua huizenprijzen, en ik wil het niveau Graafsewijk ook wel eens ontstijgen. Paar leuke nieuwbouwdingetjes in Vught gezien, maar daarvan is de verkoop al gestart. Eer dat wij alles rond hebben is dat allang verkocht
Klopt, en daar is het goed wonenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:26 schreef shifto het volgende:
[..]
En Empel? Veel nieuwbouw daar staat nu weer leeg
Ben je er uberhaupt wel eens geweest?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar woont wel een chick
[..]
Ja leuk wonen maar beetje afgelegen. Daarbij is een deel van het dorp nogal zwart
Je hebt heusden en oud heusden hè. Het 1e is een vervallen gat, het 2e staat redelijk veel nieuwbouw hoor!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ben je er uberhaupt wel eens geweest?Leuk wonen zegt ie. Alleen maar rijtjeshuizen uit de jaren 50/60.
En de ene helft daar is Turks en de andere helft kampers.
Boh, 3 ton voor een rijtjeshuis in rosmalen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Empel nog niet gekeken eigenlijk, goeie!
Rosmalen al wel even kort gekeken, maar dat is nog vervelend duur. Nou hoef ik ook niet meteen een half vrijstaande villa, maar 300.000+ voor een relatief klein rijtjeshuis vind ik ook weer een beetje te. (Plus dat ik dat uberhaupt niet kan betalen)
Ja, als er genoeg werk was en het was er zowaar leuk, had ik het ook gedaan!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zie je op facebook iemand trots een huis kopen, inderdaad dus halfvrijstaand met een laaaaap grond erbij, voor net aan 2 ton. Weliswaar einde van de wereld (friesland), maar toch.. quite unfair
Nee. Het 1e is een prachtige vestingstad met alleen maar prachtige, statige panden, een jachthaven, en uitgaansmogelijkheden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt heusden en oud heusden hè. Het 1e is een vervallen gat, het 2e staat redelijk veel nieuwbouw hoor!
Ja vind de vestingstad geen kut aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Het 1e is een prachtige vestingstad met alleen maar prachtige, statige panden, een jachthaven, en uitgaansmogelijkheden.
Het 2e is een paupergat met nieuwbouw.
Geloof me nou maar, mijn ouders wonen er praktisch naast, ik ben daar ontzettend vaak geweest. Ook daar gewerkt.
Al die oude meuk platgooien en new new york bouwenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
Oudheusden mooier dan Heusden.
Knettergek deze man.
Het zit je dwars he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
Heusden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oudheusden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ga fietsen, dat is hetzelfde als zeuren dat een kilo poep goedkoper is dan een kilo biefstukquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zie je op facebook iemand trots een huis kopen, inderdaad dus halfvrijstaand met een laaaaap grond erbij, voor net aan 2 ton. Weliswaar einde van de wereld (friesland), maar toch.. quite unfair
Nou het is ook wel mooier maar ik vind O-H echt wel meevallen hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:44 schreef Kutstudent het volgende:
Het zit me dwars hoe ze het ooit in hun botte kop hebben gehaald om zo'n paupergat naast zo'n mooie plaats te bouwen.
Vanavond terminus, kom batten dan!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die in de stad willen wonen zijn dan ook idioten.
In de stad wonen is het meest chille wat je kan doen als je nog uitgaat, een leven hebt en eventueel vrijgezel bentquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die in de stad willen wonen zijn dan ook idioten.
qftquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de stad wonen is het meest chille wat je kan doen als je nog uitgaat, een leven hebt en eventueel vrijgezel bent
En dan woon jij nog best ver buiten het centrumquote:
Hey, sinds ik mijn roze fiets heb is dat nog maar 5minquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan woon jij nog best ver buiten het centrum
Ik weet niet wat me het meest verbaast: dat je er echt op fietst of dat dat ding nog heel isquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Hey, sinds ik mijn roze fiets heb is dat nog maar 5min
Het 2e vooral door gebrek aan het 1equote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet wat me het meest verbaast: dat je er echt op fietst of dat dat ding nog heel is
In het centrum huur je, lijkt mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef DeJori het volgende:
Je bent wel achterlijk als je echt ín het centrum gaat wonen. Daar betaal je voor een studio hetzelfde als voor een woonhuis net buiten het centrum
Staat iets van precies 1 ton op funda, in het centrum.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In het centrum huur je, lijkt mij
Echt hè. Of idd een studio van 18m2quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Staat iets van precies 1 ton op funda, in het centrum.
Een parkeerplaats
In de dode nieuwstraat. Over mijn lijk dat ik dat zou kopenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:56 schreef DeJori het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)37-dode-nieuwstraat/
Daarom huren. Dan heb je een prachtlocatie en op het moment dat je weg wil, zeg je de huur op, pak je je biezen en koop je iets moois buiten de stadquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Staat iets van precies 1 ton op funda, in het centrum.
Een parkeerplaats
Ik hou niet van huren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de dode nieuwstraat. Over mijn lijk dat ik dat zou kopen
[..]
Daarom huren. Dan heb je een prachtlocatie en op het moment dat je weg wil, zeg je de huur op, pak je je biezen en koop je iets moois buiten de stad
Ik ook niet. Maar als ik dan zie waar die vriendin van mij woont dan snap ik wel waarom je zoiets huurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Bij haar valt het mee. Ze heeft gewoon een huisgenoot hequote:Op donderdag 28 juni 2012 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
(Particulier) huren in de binnenstad is echt belachelijk duur hoor
Niet om lullig te doen TFMquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ja dit gebeurt zo vaak xD
wat weet ik?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen TFM![]()
Maar hoe weet jij dat?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen TFM![]()
Maar hoe weet jij dat?
Ik had het over je plaatje, waarbij je zei dat het zo vaak voorkwamquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wat weet ik?
t was meer een bash naar mezelfik loop t topic niet echt te volgen
100% sarcasmequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had het over je plaatje, waarbij je zei dat het zo vaak voorkwam
meet 'n greet met bijdehand bij terminus om half 9quote:
you won't regret it young grasshoppahquote:
/fixedquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
you won't regret it young grasssmokah
/fixedquote:
/fixedquote:
De 2e was al leuk, een flater tussen al superioriteit door moet kunnenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef bijdehand het volgende:
Sorry shifto maar het is te warm en dan verander ik
Toen Hitler een foutje maakte was dat het begin van het einde. Dus het moet NIET kunnen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef shifto het volgende:
[..]
De 2e was al leuk, een flater tussen al superioriteit door moet kunnen
Hij maakte meer dan 1 foutje na dat initiele foutje!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen Hitler een foutje maakte was dat het begin van het einde. Dus het moet NIET kunnen.
Een kettingreactie ja. Een foutje kan dus het begin van het einde zijn en dat is iets waarvoor ik bang en en waardoor ik 's avonds niet kan slapenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij maakte meer dan 1 foutje na dat initiele foutje!
Weet je wat pas skeer is? Het woord skeer gebruiken als Nederlander.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja maar ik ben altijd zo belachelijk skeer
skeerquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je wat pas skeer is? Het woord skeer gebruiken als Nederlander.
WTF?!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef bijdehand het volgende:
Sorry shifto maar het is te warm en dan verander ik
Ja zo benauwd enzo dan kan ik niet meer helder en scherp denkenquote:
Dankzij jouw rijkunstenquote:
Avond-uren tellen voor 150% en zondag voor 200%.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je neemt vakantie op maar toch scoor je er uren bij, doe je goed.
Doe mij ook zo'n functie
Goed smoesje braquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:09 schreef DeJori het volgende:
Moggel. Ik heb echt koppijn man...
Kan niet komen van een kater ofzo, zal wel met het weer te maken hebben
Ik heb er tijdje over na zitten denken voordat ik postte. Waar was jij gisterenavond?quote:
Bioscoop. Die kerel was allemaal van "Ooh ik ben dan bij jou" en dan uur later pas komen enzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb er tijdje over na zitten denken voordat ik postte. Waar was jij gisterenavond?
Dan kon ook niet, want om 0:45 vertrokken daarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Bioscoop. Die kerel was allemaal van "Ooh ik ben dan bij jou" en dan uur later pas komen enzoToen moesten we gelijk door naar de bios en zocht het niet om om half 1 daar nog heen te fietsen
quote:Iedereen goed opgelet want dit is je grote kans
Luister goed naar wat ik zeg, want hier komt de kabouterdans
Elke jongen kiest nu eerst een kaboutermeisje uit
Neem haar vast, bijdehand, en doe een stap vooruit
Mijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En welk kaboutermeisje heb je uitgekozen bijdehand?
Wat DJ zegt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En welk kaboutermeisje heb je uitgekozen bijdehand?
Lol, vrouwquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef Muisraket het volgende:
Nouja, dan niet, dan ga ik wel gezellig doen met mijn chicklit (ja echt, cadeautje van mijn moeder, lol).
Voor het geval het nog niet duidelijk was: zelf zou ik het nooit gekocht hebben of zelfs maar uit de bieb gehaald hebben. Maar deze valt tot nu toe alles mee.quote:
Chick literature, aka mierzoete boeken in de trant van Bridget Jones's Diary, alleen dan vaak van (nog) iets mindere kwaliteit.quote:
Zo rol ik.quote:
'Ben je erg ambitieus?'quote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit altijd zeggen
Serieus? Waarom zou hij dat zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik doe iets fout. Mijn pa parra morgen alles
Die kop.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit altijd zeggen
Omdat ik zei thuis te slapen en nu er nog niet ben.quote:
Ben je bij een vent wezen slapen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik zei thuis te slapen en nu er nog niet ben.
...quote:
Bij die manwijf zeker?quote:
Er zijn er drie bij mij blijven slapenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
...
Zoiets als bij een vent blijven slapen.. Je bent er of blijven slapen, of niet, lijkt me
Ai-ai, kapitein!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohja mensen binnenkort fokmeet bij barrie? Nu kan het dus daar moet van geprofiteerd worden
Ik was erquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:09 schreef DeJori het volgende:
Goedemorgen.
Barrie, kom ik een keer in de lalalaa ben je er niet
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
HeY iK gA sTaR wArS kYkE zE zEgE dA dIe FiLm GoEd iS kLopT dIt?
En begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:24 schreef SiIk het volgende:
M'n kamer zoektocht verloopt nog niet al te spoedig...
Het lijkt wel alsof iedereen in Den Bosch wil gaan wonen nu!
De originele trilogie wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
HeY iK gA sTaR wArS kYkE zE zEgE dA dIe FiLm GoEd iS kLopT dIt?
Zo druk was het niet. Hoe de fuck hebben we elkaar dan niet gezienquote:
Alleen zo jammer voor mijquote:
Den Bosch staat wel bekend om het moeilijk vinden van woonruimte...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:24 schreef SiIk het volgende:
Ik ken wel iemand die binnenkort nog een huisgenoot zoekt. Maar de huur is redelijk hoogquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:24 schreef SiIk het volgende:
Die anderen zijn ook wel gaaf maar ik vond die 3 oude het leukstquote:
Hoelaat was je er ongeveer?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zo druk was het niet. Hoe de fuck hebben we elkaar dan niet gezien
Ja, 4 tot en met 6 dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
u bedoeld deel 1 tot en met 3? (IV V en VI)
ongeveer van 2 tot sluitquote:
Ah begrijpelijk dan. Want vanaf 1:45 stond ik daar een tijdje buiten.quote:
Laat ze a.u.b. ook die posters meenemen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef DeJori het volgende:
Waarom zit de SP godverdomme met hun congres in Den Bosch? Kunnen ze dat niet ergens anders doen, in de plaats van deze mooi stad te vervuilen met hun marxistische ideeën?
Sluit die boel af, laat de uitzendbureaus's komen en mensen mogen gaan als ze een baan hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef DeJori het volgende:
Waarom zit de SP godverdomme met hun congres in Den Bosch? Kunnen ze dat niet ergens anders doen, in de plaats van deze mooi stad te vervuilen met hun marxistische ideeën?
Serieus he? Elke ochtend dat gigantische, lelijke hoofd van Adolf Roemer op station Tilburg.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat ze a.u.b. ook die posters meenemen.
Zou wel een toffe actie zijn, als die uitzendbureau's daar gewoon gaan flyerenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sluit die boel af, laat de uitzendbureaus's komen en mensen mogen gaan als ze een baan hebben
Ze zijn overalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Serieus he? Elke ochtend dat gigantische, lelijke hoofd van Adolf Roemer op station Tilburg.
Bij 300p/m houdt mijn budget wel op helaasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die binnenkort nog een huisgenoot zoekt. Maar de huur is redelijk hoog
Ze hadden inderdaad gewoon in Oss moeten blijven, dat gehucht waar ze vandaan komen..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef DeJori het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Vannacht trouwens een of ander dronken wijf
_! Ze lag voor coma in de hal van het station. Ik dus een foto maken en doorlopen, krijg ik ineens een klap tegen mijn bakkes en een daarop volgend gezellig gesprek.
Lol, had ze door dat je een foto maakte.. Of sloeg iemand anders je?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Vannacht trouwens een of ander dronken wijf
_! Ze lag voor coma in de hal van het station. Ik dus een foto maken en doorlopen, krijg ik ineens een klap tegen mijn bakkes en een daarop volgend gezellig gesprek.
Bijkbaar had ze het door de flitser ineens door.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, had ze door dat je een foto maakte.. Of sloeg iemand anders je?
Ja die huur ligt ietsje hogerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bij 300p/m houdt mijn budget wel op helaas
Ik baal er wel van, als het zo door gaat toch maar overwegen ergens anders te gaan wonen.
Het probleem is dat Oss geen gehucht is. Gehucht zou positief zijn: dan zouden er weinig Ossenaren zijn. Het zijn er best veel helaasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad gewoon in Oss moeten blijven, dat gehucht waar ze vandaan komen..
Ossenarenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het probleem is dat Oss geen gehucht is. Gehucht zou positief zijn: dan zouden er weinig Ossenaren zijn. Het zijn er best veel helaas
Het is nooit te vroeg voor soep. Dan pak je je echte diner wat laterquote:
Goed want soepquote:
Tomatensoepquote:
Ik wil nog een kom maar ik heb er maar een, en die is nu opquote:
De winkel is nog openquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wil nog een kom maar ik heb er maar een, en die is nu op
Ik ben op mijn werkquote:
Film kijken en whatsappenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Slapen, al word ik steeds wakker. En jij?
Ohquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:50 schreef bijdehand het volgende:
Diewas meer voor de combinatie tussen die twee. Ik ken amper leuke meisjes met whatsapp
Achja minder blauwtjesssssssssquote:
Weet ik niet. Vast iets episch.quote:
Jawel.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel.
Geen blauwtjes, geen chicks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Jawel. Ik verricht altijd heel goed en nauwkeurig vooronderzoekquote:
Klinkt ernstigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel. Ik verricht altijd heel goed en nauwkeurig vooronderzoek
Is het ook.quote:
Liever 100 blauwtjes en 1 chick dan geen blauwtjes en geen chick.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Liever 100 blauwtjes en 1 chick dan geen blauwtjes en geen chick.Op zich heb je wel gelijk, maar dat is een discussie die ik liever via DM of irl wil voerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Fair enough.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op zich heb je wel gelijk, maar dat is een discussie die ik liever via DM of irl wil voeren
Is ook geen discussie trouwens want ben het er gewoon mee eens. Maar wil niet te persoonlijk wordenquote:
Da's prima hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is ook geen discussie trouwens want ben het er gewoon mee eens. Maar wil niet te persoonlijk worden_!
quote:
Volgens mij stellen ze allemaal geen zak voorquote:Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oh, maar die 2 stellen niet bijzonder veel voor
True that, hoewel jij wel veel mensen (bevolkingsgroepen) ehm, minder aardig lijkt te vinden volgens je aantekeningenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij stellen ze allemaal geen zak voor
Nee, ik liet me nogal vaak meeslepen in discussies waarbij iemand als Bansheeboy mij een beetje boos kreeg. En als ik boos ben ken ik geen nuancequote:Op zondag 1 juli 2012 00:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True that, hoewel jij wel veel mensen (bevolkingsgroepen) ehm, minder aardig lijkt te vinden volgens je aantekeningen
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Liever 100 blauwtjes en 1 chick dan geen blauwtjes en geen chick.Respect?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
Touché.quote:
Dat zal vast wel, als ik sommige dingen teruglees (en dan alleen de note, zonder dus de rest van het betreffende topic), krijg ik wel het idee dat je eigenlijk een wit pak in je kast moet hebben hangenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik liet me nogal vaak meeslepen in discussies waarbij iemand als Bansheeboy mij een beetje boos kreeg. En als ik boos ben ken ik geen nuance
Oh maar op fok is dat niet veranderd hoor. Wat ik nu heb zijn een paar mods/admins die mijn posts gewoon veranderenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal vast wel, als ik sommige dingen teruglees (en dan alleen de note, zonder dus de rest van het betreffende topic), krijg ik wel het idee dat je eigenlijk een wit pak in je kast moet hebben hangen![]()
. Dus nuance is misschien een verbeterpuntje geweest in de voorgaande jaren
. Dit jaar heb je verrassend weinig notes gekregen.
Wat een service, gewoon je posts veranderen zonder dat je erom vraagtquote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh maar op fok is dat niet veranderd hoor. Wat ik nu heb zijn een paar mods/admins die mijn posts gewoon veranderenEn ik reageer nog amper in die topics aangezien er teveel extremisten hier rondlopen
Dat is afgesproken met ze. Maar dat hebben ze al een hele tijd niet hoeven te doen aangezien ik uit die discussies blijf. Maarja.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat een service, gewoon je posts veranderen zonder dat je erom vraagt
Zal ik dat voortaan ook doen?
Haha, spreek je die nog wel eens?quote:
Alleen via Paultje en Roger eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 10:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen via Paultje en Roger eigenlijk.
Ga wel vragen of ze een lekker blikje cola wil, of liever 3
Is dat je bijnaam voor DJ?quote:
Nee, zijn visitekaartje nadat hij donderdag bij mij wasquote:
Ieuw.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, zijn visitekaartje nadat hij donderdag bij mij was
Doe jij dat met een grasmaaier dan? Met je damned edits.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ieuw.
Wat tevens zou impliceren dat jullie niet van scheren gehoord hebben, bah.
quote:Op zondag 1 juli 2012 10:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doe jij dat met een grasmaaier dan? Met je damned edits.
Kriebelgevoel? Ook van het gevoel van haren in je neus/mond en/of tussen je tanden?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:50 schreef DeJori het volgende:
Maar, BDH houden van het kriebelgevoel dus laten we het staan
Oh man die is wel heel hard.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:51 schreef DeJori het volgende:
Tsja, toch jammer dat het tegenwoordig populairder is om AIDS te hebben...
Nee, de platjes.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kriebelgevoel? Ook van het gevoel van haren in je neus/mond en/of tussen je tanden?
That's what she said.quote:
quote:
Ba-dum TSS.quote:
Kale piemels en kutjesquote:Op zondag 1 juli 2012 10:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ieuw.
Wat tevens zou impliceren dat jullie niet van scheren gehoord hebben, bah.
Haren in je neus/mond en/of tussen je tanden.quote:
Ja want er is alleen kaal en oerwoud zeker... Hoe het er bij mij bij staat komt niet op FOK!.quote:
Ik zeg toch niet dat ik het lang wil?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haren in je neus/mond en/of tussen je tanden.![]()
![]()
![]()
Nee jij hebt het over scherenquote:Op zondag 1 juli 2012 10:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja want er is alleen kaal en oerwoud zeker... Hoe het er bij mij bij staat komt niet op FOK!.
En mijn anus.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het lang wil?
[..]
Nee jij hebt het over scherenEn ik wil het ook niet weten
Vind het al erg genoeg dat DJ zei dat hij zijn ballen scheert
Jij begint over platjes.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het lang wil?
[..]
Nee jij hebt het over scherenEn ik wil het ook niet weten
Vind het al erg genoeg dat DJ zei dat hij zijn ballen scheert
Het is maar wat je op internet wil zetten over jezelf...quote:
Ja maar niet veel vrouwen deepthroatenquote:Op zondag 1 juli 2012 11:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij begint over platjes.
En lengte is niet zo relevant bij een bepaalde actie, dan is het altijd een invasie van je mond/neus tenzij de man in kwestie glad geschoren is.
Daar heb ik een hard hoofd in.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar niet veel vrouwen deepthroaten
Dit is een algemeen bekend feit.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is maar wat je op internet wil zetten over jezelf...
Ik ook, ik moest alleen iets terugzeggenquote:
Haha, och gerum.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook, ik moest alleen iets terugzeggenEn ik vind dit geen fijn gesprek dus ga weer van fok af. Zie je vanavond
Tsja vandaar dat ik 'm maar effe peerdequote:Op zondag 1 juli 2012 11:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lolwhut gaat dit hierboven nou weer over![]()
Nicequote:
Topic report gemaaktquote:Op zondag 1 juli 2012 20:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Is het weekend verdorie alweer bijna voorbij
Sterkte ermee.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:38 schreef shifto het volgende:
Ik begin de dag met een geïnfecteerd netwerkNet wanneer ik vrijdag mijn hele logging heb disabled om die te finetunen
Kanker hackers...
Yo handje, hoe ben je nou thuisgekomen? 'Bijna lol' is immers geen vervoersmiddel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |