Maar het is vandaag echt heel ergquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet aanstellen, Missb. Ik heb nooit zin om te werken...
Dagje vrij nemen een optie?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar het is vandaag echt heel erg
Hahaha nee, dat kan niet. Maar goed, ik hoef ook nog maar 3 uurquote:
Ik ben blij dat ik eindelijk wat kan werken na 3 dagen cursus en 1 dag alleen maar overleggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, nu is vrijdag sowieso niet mijn meest productieve dag, maar ik heb vandaag helemaal geen zin om te werken. Wil weekend!
Ik weet het ook niet meer van als mijn klonenquote:
weet je al wat je gaat doen met al dat geld?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:11 schreef Ripley het volgende:
vanmorgen de overdracht van mijn huis gedaan: nu ben ik officieel geen huiseigenaar meer! Scheelt me een hoop geld
Lekker geregeld!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:11 schreef Ripley het volgende:
vanmorgen de overdracht van mijn huis gedaan: nu ben ik officieel geen huiseigenaar meer! Scheelt me een hoop geld
En nu ben je dakloos?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:11 schreef Ripley het volgende:
Alleen maar beter!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik woon daar al een jaar niet meer
Sorry, heb wat te doen op mijn werk, en het is geen werkquote:
Vrimibo?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, heb wat te doen op mijn werk, en het is geen werk.
Overleg?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, heb wat te doen op mijn werk, en het is geen werk.
quote:
quote:
quote:
Dat je daar nog verbaasd over bent.quote:
quote:
Echt supergoed!quote:
Wat heb je ondernomen dat het supergoed was?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef Evie het volgende:
Echt supergoed!Is alleen zo jammer dat het weer voorbij is en morgen alle sleur weer begint
Hoe was jouw weekend?
Uit geweest, naar festival geweest .. Dus mega fijn!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je ondernomen dat het supergoed was?
Van mij was prima. Zaterdag naar Awakefest geweest, vandaag lekker uitgebrakt. Morgen en overmorgen werken en dan vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Uitgaan is meestal wel goed ja,quote:Op zondag 1 juli 2012 23:28 schreef Evie het volgende:
Uit geweest, naar festival geweest .. Dus mega fijn!
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:28 schreef Evie het volgende:
Je mag wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dan ben ik alweer aan het werk en ga ik bijna weer op vakantie.quote:
Werkend tuig.. en maar zeuren over die luie studentenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik alweer aan het werk en ga ik bijna weer op vakantie.
Werk is slechts een middel om leuke dingen te kunnen doen. Vakantie is daar één van.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef Evie het volgende:
Werkend tuig.. en maar zeuren over die luie studenten![]()
haha
![]()
Geniet van je vakantie in dat gevalquote:Op zondag 1 juli 2012 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werk is slechts een middel om leuke dingen te kunnen doen. Vakantie is daar één van.
Dat komt wel goed. Zeker met de wetenschap in mijn achterhoofd dat jij lijdt onder de sleur van alledag.quote:
Sadistquote:Op zondag 1 juli 2012 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Zeker met de wetenschap in mijn achterhoofd dat jij lijdt onder de sleur van alledag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |