In het boek ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee pheno valt hier even door de mand
in de musical met diana ross zijn ze zilver
dan neem ik jou fok taken over?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar vrolijk van wordt.
Nee, dat is de Eftelingquote:
I knowquote:
Die mij dan weer niet opvallenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
I know
naja ik maak er vast nog meer vandaag
Weet ik het, jij roept dat ze rood zijn, vraag het jezelfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar komen de rode schoentjes dan vandaan? Judy Garland
Het kan altijd erger, de Carnaval!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu heb ik dat deuntje zeker de hele dag in m'n hoofd.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wizard_of_Oz_%281939_film%29quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:31 schreef CherryLips het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ruby_slippers
Opgelostquote:To take advantage of the new vivid Technicolor process, Dorothy's silver shoes were changed to ruby slippers for the movie.
Ja, zelf zoeken. Geef dan meteen de link!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
Weetje welke leuk is? monsieur kanibal
je moet de vertaling maar eens zoeken
Ja ik las hetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wizard_of_Oz_%281939_film%29
[..]
Opgelost
Omdat ik het gelezen heb? Mja, kan. Later was er ook een tekenfilm, wat waren het daar? Rood of zilver. En volgens mij een gouden pad in de tekenfilmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik las het
Toch verontrustend dat je dat weet.
Ik kijk straks even op mijn smartphone, werk blokkeert YouTubequote:
quote:
Ik voel me een vet varken omdat ik gewoon te dik benquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
ik had gisteren kaasbitterballen
daarom voel ik me nu een vette koe
veelzijdig hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef Tegan het volgende:
Boh, zal ik ook gaan snacken.
Ik heb kipnuggets.
Dat zou mij dan weer helpen met afvallen.quote:
Vannacht met ramen open gaan slapen omdat het niet te harden was zo warm, vanochtend om 6 uur half onderkoeld wakker wordenquote:
Mij ook. Kaasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou mij dan weer helpen met afvallen.
Oh, ik heb ook alles open gehad maar toen ik wakker werd was het nog steeds gewoon lekker.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vannacht met ramen open gaan slapen omdat het niet te harden was zo warm, vanochtend om 6 uur half onderkoeld wakker worden
Ik heb daar alleen Herman voor nodig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou mij dan weer helpen met afvallen.
je kunt niet alles hebben heh. maar wel kipnuggets dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, slechte grap. Daarom snapte ik hem niet.
Ze liggen nog wel in de vriezer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt niet alles hebben heh. maar wel kipnuggets dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |