SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ya, dat ys hardstykke yn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:23 schreef Sjeen het volgende:
Prima zo, lijkt me
Net gezien op een belgisch forum, Ylian en Yerko... mja
quote:
Geslacht van de spruit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Help ons eens even.
We zoeken namen voor onze nieuwe uk!
Eisen:
- Niet met een B beginnen (raar met achternaam)
- Zonder y
- Passend bij de andere 2(gooi namen niet meer online, maar DM kan altijd
)
Pfff.... schiet niet op met jou.quote:
Emma voor een meisje?quote:
Oeh, ik dacht al even dat je de naam van m'n oudste zou kunnen kiezen, maar als het niet met een B mag beginnen dan gaat dat m niet wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Help ons eens even.
Eisen:
- Zonder y
)
Ik vind Bart of Boris of Babette best leuk met jullie achternaam.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Help ons eens even.
Eisen:
- Zonder y
)
Julius!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Help ons eens even.
Eisen:
- Zonder y
)
Ik kwam er maar niet achter hoe die broer nou heet... Ziggo uitgesproken als Sicko?????quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:42 schreef Taartje het volgende:
Net op SBS 6: een meisje van 9 met de naam Chemistry...
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kwam er maar niet achter hoe die broer nou heet... Ziggo uitgesproken als Sicko?????
Ja, inddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef -Spring het volgende:
Elias vind ik er idd erg goed bij passen.
Ben wel heel benieuwd hoe jouw kinderen heten danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:37 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat realiseerde ik me ook net, helemaal in combinatie met L.... want ook al een an-klank.
Waarschijnlijk krijg je bij iedere naam met an erin dat kwik kwek en kwak effect.
Mijn vraag aan N was trouwens wat er bij L en F paste, niet alleen bij F want dan zou hij zich zorgen gaan maken
Ik ken ook een Elian, maar het is weleens voorgekomen dat het er per ongeluk als 'Alien' uit kwamquote:Op zondag 1 juli 2012 09:42 schreef -Spring het volgende:
Elian kan trouwens ook. Ooit een stagiair gehad die zo heet.
ik ookquote:
En ik ken iemand wiens ouders de naam Aline liever als Alien spelden....quote:Op zondag 1 juli 2012 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ken ook een Elian, maar het is weleens voorgekomen dat het er per ongeluk als 'Alien' uit kwam
Jaaaa, en die neiging heb ik ookquote:
Dan vind ik Elias leuker... Dan heb je -r, -n en een 's ...quote:Op zondag 1 juli 2012 19:17 schreef freecell het volgende:
Tara veto't bijbelse namenHeel onhandig!
Ik vind Benjamin ook gaafEn Ruth! En Tabitha eigenlijk ook wel
(Ischa ook wel trouwens, zelfde betekenis, vrouw of meisje, vandaar de associatie)
En Thijmen inderdaad. Elian denk ik nog even over na... Is ook een beetje kwik, kwek en kwak misschienWel gaaf op zich *denk*
Maar wat dat betreft heb ik het beroerd, ik heb 5 broers en een zus en die habben allemaal al kinderen voor mij en dezelfde smaak qua namen. Dus Thijmen is al weg
Goed puntquote:Op zondag 1 juli 2012 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan vind ik Elias leuker... Dan heb je -r, -n en een 's ...
Merijn!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaaaa, en die neiging heb ik ook
Maar ikmoet wel enige rekening houden met Tara gok ik
Ik veto trouwens ook genoeg dingen af (Marius *ril* )
Marijn doet bij mij *mandarijn* rinkelen ergensquote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef -Spring het volgende:
Merijn is mooi! Marijn ook, daar ben ik nog niet over uit.
Zie je, ik heb evil broersquote:Op zondag 1 juli 2012 19:51 schreef Vlindur het volgende:
Jurjen, Thomas of Thijmen freecell!
En voor een meisje heb ik geen idee
Whahahaquote:Op zondag 1 juli 2012 19:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Zie je, ik heb evil broersDie hebben we dus allemaal al
En ik vind het inderdaad ook toffe namen!
Gelukkig is er nu ook nog een schoonzus zwanger, kan ik ook een keer het gras voor broers voeten wegmaaien
Ik ookquote:Op zondag 1 juli 2012 22:00 schreef Vlindur het volgende:
Marlijn vind ik ook mooi voor een meisje
En oh! MarjoleinOf Jolanda
Nou en als iets gedateerd is? Mooi is mooi toch. Ik kan mn kind wel Channel noemen omdat het hip is, maar dan vind ik Jolanda toch echt mooierquote:Op zondag 1 juli 2012 22:54 schreef Jore het volgende:
Jolanda? Dat vind ik een nogal gedateerde naam.
Jolijn noemde Poppedein, doen! Indien een meisje natuurlijk.
Hebben L & F ook nog tweede namen? ja toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:55 schreef freecell het volgende:
En wij dachten dat het erg erg moeilijk was om iets bijpassends te vinden
Boel goede ideeen hier!!!
Hoe denk je dat ik aan die naam komquote:
Alsof iedereen in Groningen op zn boers praatquote:Op zondag 1 juli 2012 23:03 schreef Jore het volgende:
O dat snap ik wel hoor, ik vind de naam naast gedateerd ook erg lelijkEvenals Chan(n)el. Sowieso lijkt Jolandaaaaaaa me in Groningen niet zo'n strak plan.
Hoewel ik regelmatig de vraag krijg waar ik vandaan kom (had bijna 'waar ik wegkom' getikt, hihi) en of ik uit Utrecht komquote:Op zondag 1 juli 2012 23:07 schreef Jore het volgende:
Niet boers, gewoon met een Groningse /a/. Ik ken juist weinig Groningers die accentloos Nederlands spreken. Mijzelf incluis![]()
Je praat ook helemaal niet plat ofzo. Ik ken platterenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoewel ik regelmatig de vraag krijg waar ik vandaan kom (had bijna 'waar ik wegkom' getikt, hihi) en of ik uit Utrecht komBen ik me redelijk bewust van mijn accent
Niks wat op aaaaa eindigt
Van dat rijtje vind ik alleen Jolanda leukquote:Op zondag 1 juli 2012 23:19 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik heb nog steeds een zwak voor namen als Maarten en Jeroen...
Maar de reeks Jolanda, Monique, Jaqueline, Yvonne enz. kan me gestolen worden.
Jasperquote:Op zondag 1 juli 2012 23:21 schreef Jore het volgende:
De meisjesnamen waren erger inderdaad, Maarten vind ik dan weer tijdlozer dan Jeroen.
Jasper vind ik ook leuk, ook wel een beetje uit die tijd denk ik?
Eensch!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:19 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik heb nog steeds een zwak voor namen als Maarten en Jeroen...
Maar de reeks Jolanda, Monique, Jaqueline, Yvonne enz. kan me gestolen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |