abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:38:19 #251
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_113612016
quote:
Dat klinkt weinig hoopvol
Tja, op zich is het wel een gelikte site enzo. En de profielen zien er zeker niet nep uit. Dus ik wacht het eerst maar eventjes rustig af :)
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_113616490
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:19 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Eetsmakelijk! (ook al ben ik aan de late kant)

Ben zelf sinds 3 dagen actief op Badoo. Behoorlijk duur gebeuren nog. Voor alsnog kom ik zowat niet verder dan dat mijn populariteit "erg hoog" is. Maar lijkt me meer valse motivatie om nog meer geld te betalen. :')
ThanX

Ik betaal niet voor Badoo, dus dat scheelt. En mijn populariteit is erg laag sinds ik er al een tijdje op sta...toch haal ik er best leuke dates uit.

Vanavond was ook weer erg gezellig. En toch mis ik iets, net als bij de eerste date. Ik hoopte toch op wat meer spanning, wat meer chemie, wat meer aantrekkingskracht. Misschien verwacht ik gewoon teveel, Ik weet het gewoon niet...
Lastig want ip is het een zeer geschikte vent.
  zondag 1 juli 2012 @ 03:07:42 #253
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113619149
Hier juist wel wat chemie en leuke gesprekken maar andere dingen, oa flink leeftijdsverschil. Ik vermoed dat het scharrelen wordt, maar daar is voorlopig ook niks mis mee. Alleen als mijn vermoeden klopt dat hij wel meer zou willen dan stop ik er meteen mee want dat vind ik niet eerlijk.
  zondag 1 juli 2012 @ 04:39:38 #254
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113619819
Pepper heeft 2011 behoorlijk wat klanten kwijtgeraakt toen 53.000 klantgegevens (daters) op straat kwamen te liggen. (Bron)

quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 01:14 schreef Sekhmet het volgende:
Ik betaal niet voor Badoo, dus dat scheelt. En mijn populariteit is erg laag sinds ik er al een tijdje op sta...toch haal ik er best leuke dates uit.
Dat is wel nice. Heb zelf moeite om leuke profielen te vinden. Moet bij kennismakings-spel nog een eerste "Ja" hebben, en dan ben ik naar mijn mening niet veeleisend met uiterlijk en zo.

quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 01:14 schreef Sekhmet het volgende:
Vanavond was ook weer erg gezellig. En toch mis ik iets, net als bij de eerste date. Ik hoopte toch op wat meer spanning, wat meer chemie, wat meer aantrekkingskracht. Misschien verwacht ik gewoon teveel, Ik weet het gewoon niet...
Lastig want ip is het een zeer geschikte vent.
Mwa lijkt me geen geval van teveel verwachten. Maar misschien moet je het wel even de tijd geven, maar ondertussen hem ook geen (mogelijk) valse hoop geven.

quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 03:07 schreef eefje801 het volgende:
Hier juist wel wat chemie en leuke gesprekken maar andere dingen, oa flink leeftijdsverschil. Ik vermoed dat het scharrelen wordt, maar daar is voorlopig ook niks mis mee. Alleen als mijn vermoeden klopt dat hij wel meer zou willen dan stop ik er meteen mee want dat vind ik niet eerlijk.
Hoeveel jaar verschillen jullie?
  zondag 1 juli 2012 @ 13:36:50 #255
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113626230
@KapiteinHaakloos
Ik ben zes jaar ouder
pi_113626654
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:05 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Ik heb me net bij pepper aangemeld en daarvoor had ik me ongeveer een jaar geleden een keertje ingeschreven als tijdverdrijf in de vakantie. Het valt me wel heel erg op dat het precies dezelfde meisjes zijn die nu weer naar voren komen. Of ze zijn mijn perfect match ( vast niet :P ) of er komen gewoon bar weinig profielen bij. Heeft iemand hier ervaringen mee? Überhaupt met die site? O-)
Yep...heb mijn huidige date (3 dates en we vinden elkaar erg leuk) via Pepper
  zondag 1 juli 2012 @ 13:52:38 #257
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113626764
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:50 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Yep...heb mijn huidige date (3 dates en we vinden elkaar erg leuk) via Pepper
Leuk! :)
Ik vond Pepper ook wel ok maar had me aan het begin aangemeld toen net die lutsers van Anonymous alles op internet hadden gepleurd. Dus maar snel weer opgezegd :P
  zondag 1 juli 2012 @ 14:21:34 #258
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113627855
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:36 schreef eefje801 het volgende:
@KapiteinHaakloos
Ik ben zes jaar ouder
Ja dan is het ietwat lastig. Gewoon kijken waar het schip strandt? :)
  zondag 1 juli 2012 @ 14:25:00 #259
12621 tcr
*nix 4ever
pi_113627982
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Leuk! :)
Ik vond Pepper ook wel ok maar had me aan het begin aangemeld toen net die lutsers van Anonymous alles op internet hadden gepleurd. Dus maar snel weer opgezegd :P
Mijn gegevens stonden gelukkig toen niet in de paste-bin, bij mij was meer de druppel dat Pepper ineens het berichten beperkt had voor gratis leden. Dit was in het begin gratis, er stond wel bij dat dit in de toekomst een betaalde functie werd, maar dat je daar van te voren over geïnformeerd zou worden. Nou niks gezien, maar wel ineens in het midden van een leuke chat afgekapt door Pepper.nl. Toen was het dag profiel...
  zondag 1 juli 2012 @ 14:27:01 #260
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113628063
quote:
18s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:21 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Ja dan is het ietwat lastig. Gewoon kijken waar het schip strandt? :)
Juistem :) Leeftijd is ook maar een nummer. We zullen het wel zien.
  zondag 1 juli 2012 @ 14:29:33 #261
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113628181
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:25 schreef tcr het volgende:

[..]

Mijn gegevens stonden gelukkig toen niet in de paste-bin, bij mij was meer de druppel dat Pepper ineens het berichten beperkt had voor gratis leden. Dit was in het begin gratis, er stond wel bij dat dit in de toekomst een betaalde functie werd, maar dat je daar van te voren over geïnformeerd zou worden. Nou niks gezien, maar wel ineens in het midden van een leuke chat afgekapt door Pepper.nl. Toen was het dag profiel...
Dat is dan een geluk inderdaad :)
Ja klopt, ik wilde later nog eens kijken en toen zag ik dat. Dat is inderdaad wel heel lullig dat je dan gewoon middenin een chat die functie verliest..
Moet ook zeggen dat er in het begin wel erg weinig mensen op stonden.

Een vriendin van me had ook wel wat grappigs (ik vond het grappig, zij minder) Ze werd op Pepper heel vaak gematcht aan; hoe zeg je dat netjes? Mannen die zeg maar werkten bij de sociale werkplaats. Hierover had ze gemaild en als antwoord van Pepper kreeg ze dat dat dan waarschijnlijk toch kwam omdat ze veel met die mannen gemeen had ;) Ha ha, steek maar in je zak die opmerking.
  zondag 1 juli 2012 @ 14:44:00 #262
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113628693
Haha, heeft ze goed voor elkaar dan.

Waarop matched Pepper eigenlijk? Moet je zo'n persoonlijkheidstest invullen of iets dergelijks?
  zondag 1 juli 2012 @ 15:35:25 #263
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113630327
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:44 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Haha, heeft ze goed voor elkaar dan.

Waarop matched Pepper eigenlijk? Moet je zo'n persoonlijkheidstest invullen of iets dergelijks?
Ha ha, misschien matchen ze wel gewoon op muzieksmaak ofzo ;) Ik zou het eerlijk gezegd niet weten..
pi_113630420
Mja, Pepper komt bij mij nog steeds over als een site met fake accounts.... Wel interesse berichten krijgen enzo, maar zodra je reageert hoor je die persoon niet meer....

Relatieplanet is de enige betrouwbare site in mijn ogen, maar daar ben je weer slechts 1 van de duizenden...
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 1 juli 2012 @ 15:44:37 #265
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113630690
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha, misschien matchen ze wel gewoon op muzieksmaak ofzo ;) Ik zou het eerlijk gezegd niet weten..
Nou dat zal dan niet lekker werken. Dan blijf ik wel lekker bij Badoo, wat ook drie keer niks is. :')

quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:38 schreef Spezza19 het volgende:
Relatieplanet is de enige betrouwbare site in mijn ogen, maar daar ben je weer slechts 1 van de duizenden...
Volgens mij zijn er relatief weinig hooggeschoolde mensen te vinden op RP. Alhoewel dat niet, afhankelijk van wat voor iemand je zoekt, een probleem hoeft te zijn.
pi_113630841
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:44 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

Volgens mij zijn er relatief weinig hooggeschoolde mensen te vinden op RP. Alhoewel dat niet, afhankelijk van wat voor iemand je zoekt, een probleem hoeft te zijn.
Dat ook.... Maar dat e-dating is daarentegen weer net een slag volk waar ik ook weinig mee heb....
  zondag 1 juli 2012 @ 15:54:47 #267
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113631084
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:48 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat ook.... Maar dat e-dating is daarentegen weer net een slag volk waar ik ook weinig mee heb....
Kan ik begrijpen ja. Je kan Lexa overwegen, daar heb je wel een goede mix volgens mij. Maar kost wel geld etc.
  zondag 1 juli 2012 @ 15:56:22 #268
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113631157
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:48 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dit dus.. ik vind het echt zo niet vooraf uitmaken wat voor opleiding iemand heeft gedaan. In praktijk heb je overal wel "domme types" tussen zitten. Ik vind soms bij hoger opgeleiden juist het probleem dat ze een soort tunnelvisie hebben. Ligt ook een beetje aan de opleiding natuurlijk en aan levenservaring.
Zelfde humor vind ik dan wel weer leuk maar daar heb je nog geen tests voor helaas :)

En die eisenlijstjes profielen..ik begin het wel een beetje meer te snappen als mensen al langer daten. Toch ga ik het niet doen. Liever openminded blijven.
  zondag 1 juli 2012 @ 16:00:16 #269
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113631314
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:56 schreef eefje801 het volgende:
En die eisenlijstjes profielen..ik begin het wel een beetje meer te snappen als mensen al langer daten. Toch ga ik het niet doen. Liever openminded blijven.
Zelfs dan nog. Je gaat, lijkt me, daten om elkaar beter te leren kennen en kijken of het klikt. Als het goed klikt dan zal je zien dat mensen ineens spontaan hun eisen laten vallen. Net zoals bij non-internet-dates.

Als je mensen van te voren al gaat uitsluiten (tenzij je echt weet dat het niks wordt, uiteraard) dan maakt diegene het zichzelf alleen maar lastig.
pi_113631410
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit dus.. ik vind het echt zo niet vooraf uitmaken wat voor opleiding iemand heeft gedaan. In praktijk heb je overal wel "domme types" tussen zitten. Ik vind soms bij hoger opgeleiden juist het probleem dat ze een soort tunnelvisie hebben. Ligt ook een beetje aan de opleiding natuurlijk en aan levenservaring.
Zelfde humor vind ik dan wel weer leuk maar daar heb je nog geen tests voor helaas :)

Eens. De "hoogopgeleide" die ik vroeger op RP tegenkwam, die hadden daar ook last van. Daarnaast een soort arrogantie van "ik ben beter dan jullie" enzo... Ik weet niet, gewoon een verkeerde attitude...

Eisenlijstjes doe ik ook niet aan. Ik heb wel een wensenlijstje en wel 2 dingen waar ik absoluut op afknap. Uit ervaring weet ik dat ik mij ga irriteren aan een persoon met die 2 "interesses". Dus die waarschuwing geef ik wel alvast.
  zondag 1 juli 2012 @ 16:18:27 #271
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113632071
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:00 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Zelfs dan nog. Je gaat, lijkt me, daten om elkaar beter te leren kennen en kijken of het klikt. Als het goed klikt dan zal je zien dat mensen ineens spontaan hun eisen laten vallen. Net zoals bij non-internet-dates.

Als je mensen van te voren al gaat uitsluiten (tenzij je echt weet dat het niks wordt, uiteraard) dan maakt diegene het zichzelf alleen maar lastig.
Klopt! Bij de een laat je spontaan alles vallen en bij de ander val je zelfs over een futiliteit. Dus het zegt helemaal niks :)
  zondag 1 juli 2012 @ 16:21:15 #272
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113632167
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Eens. De "hoogopgeleide" die ik vroeger op RP tegenkwam, die hadden daar ook last van. Daarnaast een soort arrogantie van "ik ben beter dan jullie" enzo... Ik weet niet, gewoon een verkeerde attitude...

Eisenlijstjes doe ik ook niet aan. Ik heb wel een wensenlijstje en wel 2 dingen waar ik absoluut op afknap. Uit ervaring weet ik dat ik mij ga irriteren aan een persoon met die 2 "interesses". Dus die waarschuwing geef ik wel alvast.
Ik denk dat sowieso het "slag mensen" dat nogal kijkt naar opleiding/status you name it een beetje last heeft van tunnelvisie. Ik merk bij een date dat ook al snel. Dan ga ik soms expres dingen zeggen om te kijken of het klopt ;)

Ik hou niet zo van mensen die overal een mening over hebben en dan vervolgens bijna nergens echt verstand van hebben. Liever boerenwijsheid dan oplepelen wat ze in de Quest of Elsevier of whatever hebben gelezen. Maar ja, zoveel mensen zoveel smaken :)
  zondag 1 juli 2012 @ 16:29:22 #273
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113632492
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik denk dat sowieso het "slag mensen" dat nogal kijkt naar opleiding/status you name it een beetje last heeft van tunnelvisie. Ik merk bij een date dat ook al snel. Dan ga ik soms expres dingen zeggen om te kijken of het klopt ;)

Ik hou niet zo van mensen die overal een mening over hebben en dan vervolgens bijna nergens echt verstand van hebben. Liever boerenwijsheid dan oplepelen wat ze in de Quest of Elsevier of whatever hebben gelezen. Maar ja, zoveel mensen zoveel smaken :)
Eens en eens.

Edit: Het ijs breken bij een chat met wederzijdse interesse is nog lastiger dan ik dacht. Maar lang leven creativiteit. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door KapiteinHaakloos op 01-07-2012 16:59:41 ]
pi_113635266
Dames :9~
Dekt iedereen.
pi_113649191
hoi ik had weekje terug weer paiqmatching aangezet.
en het is weer misgegaan. ze heeft me verwijdert. dus waar gaat het fout?

quote:
2012-06-26, 16:33
zomer of winter
ja tuurlijk zomer. zomer in enschede is wel leuk.dit is een test: chocola. Volgensmij heb ik ook chocola als do.
chocola
chocolade
Wat is je favoriete snel-klaar-recept?
ik weet niet wat snel klaar is. ik kan nog net aan genoeg koken om te overleven, dus ik denk alles wat ik eet is mijn favoriete snel-klaar-recept eten
Rijst met kip en een lkkr sausje
2012-06-26, 17:42
haha lol
2012-07-01, 21:55
Hallo
hey
zei je net hallo?
test
het bedrag van ad E 956,27 voor het neerzetten van openbare krapplanken voor katten wordt volgende maand automatisch afgeschreven van uw rekening.
*krabplanken
en krabpalen
ja ik zei hallo
en wat is dat voor tekst

het bedrag voor uw abbonement is dit jaar 15% hoger dan vorig jaar omdat we dit jaar alleen nog maar briologische krabpalen gaan plaatsen voor stadskatten
?
hoi. dat is grappige tekst
ik vind briologische krabpalen belangrijk en katten leuk. jij niet dan?
ok
seduco sum.en ben erg stout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')