Alle gekheid op een stokje:quote:
Wat is serieus tegenwoordig? Veel mensen daar zitten erop voor de gein en een kleiner deel zoekt serieus iets.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:45 schreef vanBoeschoten het volgende:
Nee nog niet, heb lang geleden wel eens op allebei gekeken dus ik ken ze wel een beetje..
Edit; ik had toen het idee dat RP het grootste was, maar e-darling (e-matching) wat serieuzer over het algemeen?
Ik heb geen maatje, meerquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
http://www.maatjemeer-match.nl/Dating/Dating.aspx zeikerd.
Ze hebben niet eens voorbeeld profielenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
http://www.maatjemeer-match.nl/Dating/Dating.aspx zeikerd.
1 2 3 | Dating voor volslanke mensen Mensen in Nederland worden steeds dikker. |
Maar is dik dan ook vadsig? Of duikt dat gelijk het "vieze nasmaak" -gedeelte in?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:26 schreef Silenus het volgende:
Eh nee, da's gewoon hetzelfde. Volslank wordt vooral door dikke mensen gebruikt omdat het dan wat minder dik in de oren klinkt.
hetzelfde is het geval met magere mensen die zich slank of 'heel slank' noemen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:26 schreef Silenus het volgende:
Eh nee, da's gewoon hetzelfde. Volslank wordt vooral door dikke mensen gebruikt omdat het dan wat minder dik in de oren klinkt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
HALLON GROETJENS VAN EEN VOLSLANK DIKKERDJE.
Waarom niet? Niet jouw smaak?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:36 schreef vanBoeschoten het volgende:
Wat mij betreft genoeg over maatjes meer hoor, dat gaat hem niet worden
Ik merk dat volslank juist aangeeft dat ze een maatjemeer hebben en zie het daarom als een soort 'voorzichtig vertellen dat'. Het klinkt inderdaad wat prettiger voor jezelf ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:24 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het eerste stukje tekst;
[ code verwijderd ]
Ik dacht dat dik en volslank verschillende dingen waren
Nee dat is is niet mijn smaak inderdaad!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:41 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet jouw smaak?
De mijne iig wel!
Maar dat is ook het wezelijke verschil tussen volslank en obese zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik merk dat volslank juist aangeeft dat ze een maatjemeer hebben en zie het daarom als een soort 'voorzichtig vertellen dat'. Het klinkt inderdaad wat prettiger voor jezelf ook.
Als mensen in Nederland steeds dikker worden dan moeten ze naar de sportclub gaan. Acceptatie is het ergste wat op dat moment kan gebeuren voor die mensen zelf (ivm risico's met de gezondheid).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ík zou me daar zeker niet voor schamen!
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Maar dat is ook het wezelijke verschil tussen volslank en obese zijn.
Bedoel, als ik google op volslank, kom ik haar tegen:Dat hoeft ze ook niet. Wat ze ervoor was is vele malen erger dan iets gevulder zijn. Maar op dating sites vervagen die termen nogal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ík zou me daar zeker niet voor schamen!Ik vind dat ook best begrijpelijk. Je wilt jezelf niet negatief in beeld brengen.
Zelf vind ik het niet erg als iemand iets zwaarder is, zolang ze maar niet de hele tijd zeurt over dat ze eigenlijk zou moeten sporten maar geen zin heeft (zoals een van mijn exen).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |