SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Omdat voordochtig uit de mode is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:56 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
Pringels waarom zo achterdochtig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag op mijn werk verkiezingen voor de PVT (soort OR), indien ik verkozen wordt dan ben ik weer een stapje dichter bij mijn ultieme doel.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag op mijn werk verkiezingen voor de PVT (soort OR), indien ik verkozen wordt dan ben ik weer een stapje dichter bij mijn ultieme doel.
[ afbeelding ]NASA wordt van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Oh nee, is het al.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
NASA: Niels' Awesome Space Association.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
NASA wordt van jou?
Edit: Oh nee, is het al.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
NASA: Niels' Awesome Space Association.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
NASA: Niels' Awesome Space Association.
Ah jammerquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Met twee stemmen verschil verloren
[ afbeelding ]
quote:Een Apple-product is eigenlijk niks meer dan een glazen potje met de tranen van kapot geslagen Chinese kindertjes, maar dan met coolere apps.
Ik voorspel nieuwe aanslagenquote:Populaire merken als Coca Cola en Pepsi bevatten tien milligram alcohol per liter.
Dat is met name slecht nieuws voor moslims,Zij drinken uit geloofsovertuiging geen alcohol en nemen daarom vaak een colaatje.
ach je lichaam maakt uit zichzelf ook alcohol aan, dus ik denk dat ze zichzelf maar preventief moeten ruimenquote:
Vroeger ja. Maargoed er schijnt ook cocaïne op vrijwel alle amerikaanse dollarbiljetten te zittenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Er zou toch ook cocaïne inzitten?
Vroeger was coca cola ook nog groenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vroeger ja. Maargoed er schijnt ook cocaïne op vrijwel alle amerikaanse dollarbiljetten te zitten
Gerum.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Met twee stemmen verschil verloren
[ afbeelding ]
OR van de Rabo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gerum.
Mijn ma was het bij de OR van de rabobank ook net niet geworden, maar toen viel er iemand weg en toen is ze het wel geworden.
Jup.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
OR van de Rabo?
Flink geld binnenharken dan, shit.
Had je ze moeten vertellen dat je nog geld voor de kapper van je mams kreeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jup.![]()
Ik heb 2 jaar terug nog met die lui staan borrelen. Allerlei Rabobank mastodonten op die borrel in dure pakken. Had ik toen maar door gehad hoe belangrijk netwerken is.
Denk je dat die hun kinderen geen geld geven als ze gaan studeren?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had je ze moeten vertellen dat je nog geld voor de kapper van je mams kreeg.
Connection lost.
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denk je dat die hun kinderen geen geld geven als ze gaan studeren?Naïeve jongen.
Als je daar contacten aan over houdt zit je echt gebakken man, die lui hebben zo fucking veel macht binnen bedrijven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jup.![]()
Ik heb 2 jaar terug nog met die lui staan borrelen. Allerlei Rabobank mastodonten op die borrel in dure pakken. Had ik toen maar door gehad hoe belangrijk netwerken is.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je daar contacten aan over houdt zit je echt gebakken man, die lui hebben zo fucking veel macht binnen bedrijven.
1500 pleuro jonguh! Rijke stinkerd!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef Frankii het volgende:
Laatste stagedag
105 dagen voor 1,79 per uur geploeterd
haha frankii rolt nu met de rijke niggers, die rijke tata'squote:Op donderdag 28 juni 2012 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
1500 pleuro jonguh! Rijke stinkerd!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha frankii rolt nu met de rijke niggers, die rijke tata's
Awesome de pawesome.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef Frankii het volgende:
Laatste stagedag
105 dagen voor 1,79 per uur geploeterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat ik dat niet weet? gelukkig zit ik via via dus wel erg goed mocht ik daar iets mee willen doen. Mijn moeder kent al die lui op voornaam basis.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je daar contacten aan over houdt zit je echt gebakken man, die lui hebben zo fucking veel macht binnen bedrijven.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:29 schreef Bozz187 het volgende:
Skyrim dawnguard vlug uitgelegtCount.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
jij gaat naar olie zoeken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet weet? gelukkig zit ik via via dus wel erg goed mocht ik daar iets mee willen doen. Mijn moeder kent al die lui op voornaam basis.
Maargoed, ik ga die richting helemaal niet uit. Ik wil denk ik offshore gaan doen een aantal jaar. Al heeft Rabobank wel een hoop aandelen in offshore zitten geloof ik.
Maargoed, eerst maar eens mijn studie afronden.
Zoiets. Even flink cashen en dan weer terug naar NL.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij gaat naar olie zoeken?
[ afbeelding ]
daar denk ik aan bij offshore gaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zoiets. Even flink cashen en dan weer terug naar NL.
OUWE OLIEZOEKER XDquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zoiets. Even flink cashen en dan weer terug naar NL.
truequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:57 schreef Michhas het volgende:
Nog maar een keer:
Mensen met witte broeken![]()
![]()
_________!
Lekker zomers toch.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:57 schreef Michhas het volgende:
Nog maar een keer:
Mensen met witte broeken![]()
![]()
_________!
Wtf is een OR?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gerum.
Mijn ma was het bij de OR van de rabobank ook net niet geworden, maar toen viel er iemand weg en toen is ze het wel geworden.
Ondernemingsraad?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wtf is een OR?
En netwerken is belangrijk maar je moet ook een mooie cv hebben. Zonder wat aangekleedde dingen komen je niet ver.
Ondernemingsraad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wtf is een OR?
En netwerken is belangrijk maar je moet ook een mooie cv hebben. Zonder wat aangekleedde dingen komen je niet ver.
Ondernemingsraad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wtf is een OR?
Is ondernemingsraad al gezegd?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wtf is een OR?
Nee, gelukkig kan je me verder helpen ouwe Ross.quote:
Van die vallende mensen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)latie_juni_2012.html
Sheeiit best ever. Zware buikpijn van het lachen.![]()
![]()
Graag gedaan jonkiequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee, gelukkig kan je me verder helpen ouwe Ross.
Min 4 cijfers.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:11 schreef dreamzk het volgende:
Volgend jaar ook sollciteren voor werkstudentschap, binnenkort zit ik op zelfde salaris als ome Ross. Dan koop ik voor iedereen een biertje.
Zit ik nog steeds boven Balkenende norm.quote:
Jep, paar maanden lang 16 uur per dag werken zodat je je vrienden nooit ziet, om daarna paar maanden vrij te hebben terwijl al je vrienden wel gewoon moeten werken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Leuk man, offshore werken. Daar zit je dan, een paar maanden op een fucking boorplatform, en de rest van het jaar thuis. Lijkt me geen zak aan. En als het je alleen maar om het geld gaat zijn er genoeg andere en meer uitdagende manieren om je bankrekening te spekken.
Precies, ik denk niet dat veel mensen daar nog trek in zouden hebben als het hen slechts een modaal salaris zou opleveren. En geld maakt niet gelukkig, dus voor het geld zou ik het al sowieso niet doen als ik daar zoveel voor op moet geven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, paar maanden lang 16 uur per dag werken zodat je je vrienden nooit ziet, om daarna paar maanden vrij te hebben terwijl al je vrienden wel gewoon moeten werken.
Het is niet voor niets zo goedbetaald, je hele sociale leven wordt de nek omgedraaidVriend van me werkt op een cruiseschip en die zien we helaas ook bijna nooit meer...
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil eigenlijk wel erg graag NBA Jam voor de Xbox willen hebben....
[ afbeelding ]
BOOM SHAKALAKA
quote:
sekswoordenboek.nl aan het doorspitten ja?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een nogal rare ''fetisj''. Fetisj is een groot woord, maar ik vind het heel fijn om alledaagse dingen (vooral etenswaren) in de koelkast te stoppen, en ze vervolgens de consumeren. Vooral dingen die er niet thuishoren, vind ik het spannendst. Denk aan; kauwgom, of theezakjes. Soms ook boeken, brieven of sjalen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Leuk man, offshore werken. Daar zit je dan, een paar maanden op een fucking boorplatform, en de rest van het jaar thuis. Lijkt me geen zak aan. En als het je alleen maar om het geld gaat zijn er genoeg andere en meer uitdagende manieren om je bankrekening te spekken.
Daarom ook tijdelijk. Ik was absoluut niet van plan om dat langer dan 1.5/2 jaar te doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Precies, ik denk niet dat veel mensen daar nog trek in zouden hebben als het hen slechts een modaal salaris zou opleveren. En geld maakt niet gelukkig, dus voor het geld zou ik het al sowieso niet doen als ik daar zoveel voor op moet geven.
Nee, ik kwam die quote tegen en moest lachenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
sekswoordenboek.nl aan het doorspitten ja?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, ik kwam die quote tegen en moest lachen
Leedvermaakquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)latie_juni_2012.html
Sheeiit best ever. Zware buikpijn van het lachen.![]()
![]()
Epic.quote:
Dewat?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:48 schreef Frankii het volgende:
Een router gewoon op de facebook van Informatique. Wat leuk.
Lekker! Hier schieten ze verdomme maar niet op met nakijkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:20 schreef Pixell het volgende:
Hop Hop Hop, weer 4 studiepunten voor Bob!
Voelt goed om 2 assesments in 2 dagen tijd te halen en daarmee projecten/vakken af te sluiten
Had ik van de week... dinsdag ochtend en middag was het enige moment om me aan te melden voor herkansingen, had ik maandagavond van bepaalde vakken nog geen cijfers terug. Erg slechte zaak, en ik maar denken dat ze een bepaalde tijdlimiet hadden voor dat soort dingen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lekker! Hier schieten ze verdomme maar niet op met nakijken
Sweatpants Bob.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Had ik van de week... dinsdag ochtend en middag was het enige moment om me aan te melden voor herkansingen, had ik maandagavond van bepaalde vakken nog geen cijfers terug. Erg slechte zaak, en ik maar denken dat ze een bepaalde tijdlimiet hadden voor dat soort dingen!
3 werkweken normaal gezien. Maar hier op de UvA ook een groot drama. 2 dagen de tijd om voor de herkansing te studeren van een vak dat 15 weken duurtquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Had ik van de week... dinsdag ochtend en middag was het enige moment om me aan te melden voor herkansingen, had ik maandagavond van bepaalde vakken nog geen cijfers terug. Erg slechte zaak, en ik maar denken dat ze een bepaalde tijdlimiet hadden voor dat soort dingen!
En dan? Terug naar de gulden? Of de N-euro?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:16 schreef Kutstudent het volgende:
Die Euro is geprobeerd, gefaald, en dus weg ermee. Waarom snappen ze het niet gewoon.
Extended cut?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef Rossdale het volgende:
En ME3 uitgespeeld. Dayem wat een game weer
Mooi einde ook! Die muziek, brok in mijn keel
Si.quote:
We zullen zien Stefquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wacht maar tot een bepaald stuk bij gears 3 Rossie dat is het mooiste wat ik heb gezien in een game tot nu toe
Klopt Dat gezeik kwam ook vooral van mierenneukers. Toch is die extended cut wel het minimale wat je moet hebben als afsluiter van een trilogie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Si.Heb de korte versie op YT gekeken, maar ook die vond ik niet echt slecht. Hoop gezeur om niets als je het mij vraagt. Semi-open eindes hebben ook wel wat
Mja op zich wel, maargoed met het normale einde was ik ook tevreden geweestquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Klopt Dat gezeik kwam ook vooral van mierenneukers. Toch is die extended cut wel het minimale wat je moet hebben als afsluiter van een trilogie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja op zich wel, maargoed met het normale einde was ik ook tevreden geweest
oh trouwens,Klopt, hij is dan neergestort op aarde en hij ademt dan nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, hij is dan neergestort op aarde en hij ademt dan nog.
Ik weet welk stuk je bedoeld, erg mooi. Maar dat stuk kan écht niet tippen aan het stuk in Mass Effect dat Rossdale bedoeld, dat zie je zelfs in films niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wacht maar tot een bepaald stuk bij gears 3 Rossie dat is het mooiste wat ik heb gezien in een game tot nu toe
De euro is juist geslaagd. Het doel is vanaf moment 1 de vorming van één Europa geweest. Een superstaat met een ondemocratisch gekozen president en regering en volledig verdwenen soevereiniteit van de lidstaten. De eerste stap was een muntunie, nu zijn we aanbeland bij de tweede: het creëren van een politieke unie. Hoe verwerf je als Brussel meer macht? Juist, door een crisis. Orde ontstaat namelijk uit chaos. En om het zooitje bij elkaar te houden worden ons nu regels door de strot geduwd die ervoor zorgen dat wij en onze oosterburen onze Zuid-Europese vrienden financieel kunnen gaan ondersteunen. Om een voorbeeld te noemen: ons pensioenstelsel, dat na decennia sparen zo'n 800 miljard euro heeft opgeleverd, wil men nu gaan onderbrengen in een gezamenlijk Europees stelsel. Een soort herverdeling van de welvaart. En wie heeft daar dan baat bij? Nee, niet de middenklasse, maar de graaiers aan de top van de piramide. Een bevolking zonder homogene samenstelling en die weinig te zeggen heeft over politieke beslissingen brengt veel meer in het laatje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:16 schreef Kutstudent het volgende:
Die Euro is geprobeerd, gefaald, en dus weg ermee. Waarom snappen ze het niet gewoon.
Welk stuk?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben gisteren ook opnieuw begonnen met ME1, hete FemShep gemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]Zij!
Ik ga toch niet vrijwillig 30 uur naar de achterkant van een ventje kijken, als je ook met een vrouwtje kunt spelen?
Dat heb ik al zo vaak gezegd, maar niemand luistert naar mij.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:12 schreef Rossdale het volgende:
Mass Effect zouden ze moeten verfilmenDat zou eens een goede gameverfilming zijn ipv een Mortal Kombat ofSTreet Fighter boutfilm
Orde ontstaat namelijk uit chaos.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De euro is juist geslaagd. Het doel is vanaf moment 1 de vorming van één Europa geweest. Een superstaat met een ondemocratisch gekozen president en regering en volledig verdwenen soevereiniteit van de lidstaten. De eerste stap was een muntunie, nu zijn we aanbeland bij de tweede: het creëren van een politieke unie. Hoe verwerf je als Brussel meer macht? Juist, door een crisis. Orde ontstaat namelijk uit chaos. En om het zooitje bij elkaar te houden worden ons nu regels door de strot geduwd die ervoor zorgen dat wij en onze oosterburen onze Zuid-Europese vrienden financieel kunnen gaan ondersteunen. Om een voorbeeld te noemen: ons pensioenstelsel, dat na decennia sparen zo'n 800 miljard euro heeft opgeleverd, wil men nu gaan onderbrengen in een gezamenlijk Europees stelsel. Een soort herverdeling van de welvaart. En wie heeft daar dan baat bij? Nee, niet de middenklasse, maar de graaiers aan de top van de piramide. Een bevolking zonder homogene samenstelling en die weinig te zeggen heeft over politieke beslissingen brengt veel meer in het laatje.
Het is allemaal zo doorzichtig. Onze politici handelen al lang niet meer in het belang van het volk. Het wordt tijd dat we als burgers onze bek eens opentrekken, maar daar hebben we het 'helaas' nog veel te goed voor.
Van een film.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Orde ontstaat namelijk uit chaos.
Hmm, waar ken ik dat van?
Analyse van mijn vader over het rapport van Wilders waarom wij uit de euro moeten, misschien zie je het licht dan:quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:16 schreef Kutstudent het volgende:
Mooi hoe hij vierde bij zijn 2e goal.quote:
Ok, jou 3 brie voor mijn jonge kaas?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:02 schreef Kutstudent het volgende:
Gewoon het geld afschaffen en terug gaan naar directe ruilhandel.
Sounds dirtyyy.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ok, jou 3 brie voor mijn jonge kaas?
Ik heb wel wat dopkaas in de aanbieding.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ok, jou 3 brie voor mijn jonge kaas?
Ik kan je verzekeren dat dat aan de velden ligtquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Di Natale. Wanneer glijdt die gast niet uit?
Dat zeker, maar pass de bal dan als je de eerste keer al uit glijdt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dat aan de velden ligt
True that.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zeker, maar pass de bal dan als je de eerste keer al uit glijdt.2 kansen gemist omdat hij even ego deed.
Vat het wel mooi samen, maar er is natuurlijk genoeg aan te merken op de euro. Vanwaar deze analyse?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Analyse van mijn vader over het rapport van Wilders waarom wij uit de euro moeten, misschien zie je het licht dan:
...
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mooi hoe hij vierde bij zijn 2e goal.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:25 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga altijd squashen met een bestuursgenoot van me, en dan uurtje zwemmen en dan nog ff sauna, en raad eens, ik ben een keer niet mee, en 1 van de lekkerste chicks van de toko komt die sauna binnenlopen en onthult haar blijkbaar prachtige tetten.
Godmiljaar.
adobe fucked FFquote:
idd flash.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Flash? Bij mij is het denk ik AVG die FF fucked.
Inderdaad, random freezes en shit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
idd flash.
Flash is na de laatste update, net een dronken vent die in een Ferrari probeert te rijden CRASH.
Hier ook, crasht non-stop.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
idd flash.
Flash is na de laatste update, net een dronken vent die in een Ferrari probeert te rijden CRASH.
FUCK PHOTOSHOP, hoe kan er nou gefapt worden als FF 10 keer voor een 10 sec fragment opnieuw gestart moet wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad, random freezes en shit.
Ongelofelijk hoe snel Photoshop opstart.
Of noquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dikke lijnen uit je oog halen blijft leuk.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)adType=Game#LiveZone
Not bad, deze week voor 200msp. Misschien vandaag even kopen..?
Chille deal gemaakt net.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij nog vijf dagen, kan niet wachtenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:38 schreef Kutstudent het volgende:
Vanavond voor de eerste keer in 3 weken weer zuipen, ik heb er zo'n zin in.
En het is nog icm een bbq ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor mij nog vijf dagen, kan niet wachten
Dit niet snappen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dat ook wel eens, maar dat komt dan vanzelf altijd wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in een week of 6 weer eens echt normaal in de stad uit, dankzij alle verjaardagen, housewarmings en andere feesten. En eigenlijk ben ik er helemaal niet voor in de stemming
Whats the problem dushi?quote:
Pak een blik bier, knal een sleutel door de zijkant. Zet mond op de zijkant en begin met zuigen. Trek het biertje open en drink die bitch leeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat alleen in de VS deden
Ik hoef jou niet meer te zien, ik heb die foto allang opgeslagen. Binnenkort op bushokjeformaat afgeleverd hier thuis voor aan de muurquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laatste voyeur(s) PierreTT
Hij is al weg hoor.
Achtergrond op mijn telefoon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet meer te zien, ik heb die foto allang opgeslagen. Binnenkort op bushokjeformaat afgeleverd hier thuis voor aan de muur
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet meer te zien, ik heb die foto allang opgeslagen. Binnenkort op bushokjeformaat afgeleverd hier thuis voor aan de muur
http://www.bobex.nl/bobex(...)ferteaanvraag-114075quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Binnenkort als behang de muren mee beplakken
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.bobex.nl/bobex(...)ferteaanvraag-114075
Om even een hele slechte, foute, flauwe, voordehandliggende en niet bepaald esthetisch verantwoorde grap te maken:quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:45 schreef dreamzk het volgende:
Nieuwe Hard With Style zo meteen, fuck yea. Slechter dan de vorige kan hij niet zijn
Shoot me, shoot me nowquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geordie shore is toch wel zo belachelijk grappig
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om even een hele slechte, foute, flauwe, voordehandliggende en niet bepaald esthetisch verantwoorde grap te maken:
Ach joh, je bent toch al bruinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om even een hele slechte, foute, flauwe, voordehandliggende en niet bepaald esthetisch verantwoorde grap te maken:
Ach joh, je bent toch al bruinBoycot Gears voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Whehe, heb je al die tijd voor niets gewachtquote:
Denk je? Ben al begonnen met Arcade.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Whehe, heb je al die tijd voor niets gewachtAch vanaf morgen heb ik Forza ook binnen
En ik heb Enslaved ook nog liggen, en sniper v2 en en en joh zo veel nog
Je hebt toch al een paar foto's bekeken van Stef? Nou, dan kan je het wel.quote:
Not cool man, not cool.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt toch al een paar foto's bekeken van Stef? Nou, dan kan je het wel.
Kom 1 tegen 1 mw3 dan zet ik je weer even op je plek Rohit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt toch al een paar foto's bekeken van Stef? Nou, dan kan je het wel.
En wel lachen om Rossdale's z'n grap? Ratsist!quote:
Jij achter de BBQ en ik op de bank biertje alles?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom 1 tegen 1 mw3 dan zet ik je weer even op je plek Rohit.
Alleen fitness.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij sport ook veel of niet pringles? Heb je ooit die battleropes gedaan dat is kapot gaan jonge
Hebben ze hier sinds vorige week dus ik dacht dat vanmorgen eens te proberen maar dat is goed kapot gaan. Shit is beter dan een uur fitness en je bent met een kwartier klaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen fitness.
Dit?
Ziet er niet blij uit. Heavy shit.
Inderdaad wel goed eigenlijk, kracht en cardio.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben ze hier sinds vorige week dus ik dacht dat vanmorgen eens te proberen maar dat is goed kapot gaan. Shit is beter dan een uur fitness en je bent met een kwartier klaar
Kettle bells zijn ook zwaar vermoeiend om te doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad wel goed eigenlijk, kracht en cardio.
Het ziet er alleen een beetje gay uitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben ze hier sinds vorige week dus ik dacht dat vanmorgen eens te proberen maar dat is goed kapot gaan. Shit is beter dan een uur fitness en je bent met een kwartier klaar
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Krijg vandaag mijn shroomtech supplementen binnen Shit schijnt goed te werken
Van 100% zuurstof kan je ook flink trippen, been there.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja was het maar zo'n feest dit is voor de zuurstof opname in je bloed tijdens het sporten
Klinkt luguberquote:
Wat is den deze?quote:Poeptransplantatie
Want wat gebeurt er als je je darminhoud verwisselt voor die van een ander? Dan verdwijnt je suikerziekte. De techniek voor de poeptransplantatie werd in de jaren vijftig al ontwikkeld om diarree te bestrijden na behandeling met antibiotica. Behalve de onverteerde etensresten transplanteer je namelijk ook de darmflora van de proefpersoon, zodat de ontregelde bacteriehuishouding zich kan herstellen. Lastig onderzoek, al was het maar omdat de feces met een sonde via de neus in de darmen moeten worden ingebracht.
Hoe gaat het met die vriendin van jou?quote:
Goed,hoezo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die vriendin van jou?
Bedoel diegene die in het ziekenhuis lag.quote:
Oh sorryquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bedoel diegene die in het ziekenhuis lag.
Ik voel je broederquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:59 schreef Michhas het volgende:
Ik durf niet te ontbijten omdat ik bang ben dat ik dan alles weer uitkots
Tot 5u in de pussy club staan, om half 9 wakker worden door je ritmequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:59 schreef Michhas het volgende:
Ik durf niet te ontbijten omdat ik bang ben dat ik dan alles weer uitkots
Hoe was die?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:54 schreef SoldMayor het volgende:
Vannacht om 3 uur nog een kapsalon weggewerkt.![]()
![]()
![]()
Voor zover ik nog weet was het een van de beste ooit.quote:
Of wil je liever muntjes in je aars?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Bozz187 het volgende:
fijn... vrienden die je tel jatten en foto's op fb zetten
ja toch de muntjes, foto is fucked up. ask nickquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of wil je liever muntjes in je aars?
Nudepic van jou zeker?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja toch de muntjes, foto is fucked up. ask nick
Is ook gewoon vette seriequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom je Game of thrones moet kijken. Waarom kijk ik dit nog niet?
http://www.worldstaruncut.com/uncut/47731
Problem?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Bozz187 het volgende:
fijn... vrienden die je tel jatten en foto's op fb zetten
Dat tweede seizoen had echt een dipje. Ik hoop dat er wat meer tempo in het 3e seizoen zit.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Game of thrones gaat net als walking dead. Het bloed langzaam dood.
duurt alleen veel te lang voordat het weer uitkomtquote:Op zondag 1 juli 2012 12:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat tweede seizoen had echt een dipje. Ik hoop dat er wat meer tempo in het 3e seizoen zit.
Is dat al geweest?quote:
Ik ben ook al een paar dagen als een malle aan het snotteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |