SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Omdat voordochtig uit de mode is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:56 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
Pringels waarom zo achterdochtig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag op mijn werk verkiezingen voor de PVT (soort OR), indien ik verkozen wordt dan ben ik weer een stapje dichter bij mijn ultieme doel.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag op mijn werk verkiezingen voor de PVT (soort OR), indien ik verkozen wordt dan ben ik weer een stapje dichter bij mijn ultieme doel.
[ afbeelding ]NASA wordt van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Oh nee, is het al.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
NASA: Niels' Awesome Space Association.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
NASA wordt van jou?
Edit: Oh nee, is het al.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
NASA: Niels' Awesome Space Association.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
NASA: Niels' Awesome Space Association.
Ah jammerquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Met twee stemmen verschil verloren
[ afbeelding ]
quote:Een Apple-product is eigenlijk niks meer dan een glazen potje met de tranen van kapot geslagen Chinese kindertjes, maar dan met coolere apps.
Ik voorspel nieuwe aanslagenquote:Populaire merken als Coca Cola en Pepsi bevatten tien milligram alcohol per liter.
Dat is met name slecht nieuws voor moslims,Zij drinken uit geloofsovertuiging geen alcohol en nemen daarom vaak een colaatje.
ach je lichaam maakt uit zichzelf ook alcohol aan, dus ik denk dat ze zichzelf maar preventief moeten ruimenquote:
Vroeger ja. Maargoed er schijnt ook cocaïne op vrijwel alle amerikaanse dollarbiljetten te zittenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Er zou toch ook cocaïne inzitten?
Vroeger was coca cola ook nog groenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vroeger ja. Maargoed er schijnt ook cocaïne op vrijwel alle amerikaanse dollarbiljetten te zitten
Gerum.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Met twee stemmen verschil verloren
[ afbeelding ]
OR van de Rabo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gerum.
Mijn ma was het bij de OR van de rabobank ook net niet geworden, maar toen viel er iemand weg en toen is ze het wel geworden.
Jup.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
OR van de Rabo?
Flink geld binnenharken dan, shit.
Had je ze moeten vertellen dat je nog geld voor de kapper van je mams kreeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jup.![]()
Ik heb 2 jaar terug nog met die lui staan borrelen. Allerlei Rabobank mastodonten op die borrel in dure pakken. Had ik toen maar door gehad hoe belangrijk netwerken is.
Denk je dat die hun kinderen geen geld geven als ze gaan studeren?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had je ze moeten vertellen dat je nog geld voor de kapper van je mams kreeg.
Connection lost.
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denk je dat die hun kinderen geen geld geven als ze gaan studeren?Naïeve jongen.
Als je daar contacten aan over houdt zit je echt gebakken man, die lui hebben zo fucking veel macht binnen bedrijven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jup.![]()
Ik heb 2 jaar terug nog met die lui staan borrelen. Allerlei Rabobank mastodonten op die borrel in dure pakken. Had ik toen maar door gehad hoe belangrijk netwerken is.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je daar contacten aan over houdt zit je echt gebakken man, die lui hebben zo fucking veel macht binnen bedrijven.
1500 pleuro jonguh! Rijke stinkerd!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef Frankii het volgende:
Laatste stagedag
105 dagen voor 1,79 per uur geploeterd
haha frankii rolt nu met de rijke niggers, die rijke tata'squote:Op donderdag 28 juni 2012 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
1500 pleuro jonguh! Rijke stinkerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |