hahaha, coolquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:55 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben echt fout, ik gebruik dit plaatje in mijn presentatie![]()
![]()
[ afbeelding ]
cool!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:55 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben echt fout, ik gebruik dit plaatje in mijn presentatie![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 06:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Om de dag goed te beginnen :
Mijn heupomvang lijkt 1 cm geslonken te zijn!![]()
Meestal wel redelijk ja, en dan kom ik toch rond de 6/7 uur slaap per nacht. Vannacht echter tussen de voeding van 22 en 2 uur nauwelijks geslapen, maar dat was niet de schuld van de mini. Ik vermoed een schimmel op een vervelende plekquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:33 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen,
Phaidra, slaap je een beetje tussen de voedingen door?
En hoera voor slinkende heupen!
Keine Ahnung. Hormoonschommelingen en verminderde weerstand zullen niet echt helpen denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:18 schreef Novem het volgende:
Yay voor kleinere heupen!
Oeh Phaidra, klinkt niet fijn. Is dat normaal na een bevalling?
Lijst:
O - 0% Griekse yoghurt met een peer, rozijnen, kaneel, veel amandelen
L - salade van linzen, cherrytoms, paprika, radijs, dressing, 2 gekookte eitjes. Tosti van 1 meergr. bth. ketchup.
D - pizza bij Vapiano
S - hardlopen als het niet te warm is
Vapianoquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:18 schreef Novem het volgende:
Yay voor kleinere heupen!
Oeh Phaidra, klinkt niet fijn. Is dat normaal na een bevalling?
Lijst:
O - 0% Griekse yoghurt met een peer, rozijnen, kaneel, veel amandelen
L - salade van linzen, cherrytoms, paprika, radijs, dressing, 2 gekookte eitjes. Tosti van 1 meergr. bth. ketchup.
D - pizza bij Vapiano
S - hardlopen als het niet te warm is
Die ziet er idd lekker uitquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vapianoik adviseer de brushetta pizza!!
Goed bezig Henk
Ja en klein zijn ze zeker niet! Kon m wel opquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:09 schreef Novem het volgende:
[..]
Die ziet er idd lekker uitik zal hem poberen!
Supergoedkoop daar trouwens!
Dat klinkt logischer idd. Vind ook plaatjes waarop staat dat het 310 gram is. Dat klinkt ook al logischer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:18 schreef Novem het volgende:
Volgens mij zit er in zo'n bonduelle blik iets van 250 gram, na het uitlekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje vreemd, maar wel lekker
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:40 schreef beefcake het volgende:
HenkPietKlaasWim ik jompel even mee voor je heupen hoor, iedere cm is er toch maar weer een
Phaidra dat is toch lekker, om die uurtjes slaap mee te pakken! De schimmel is minder, gewoon zsm mee naar de huisarts. Succes!
Ik kreeg gisteravond laat klotenieuws, mijn oma heeft aangetaste klieren en zal chemo nodig hebben. Of ze die ook gaat nemen is de vraag. Ze is bijna 83 en heeft al niet zo'n sterk gestel.
Wat wel weer fijn is:Hoe kan jij nou 31% vet hebben dan? Ziet er toch prima uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Heb ik ook volgens mijn weegschaal. Behalve als ik lieg over m'n leeftijd, dan is het opeens 27%.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou 31% vet hebben dan? Ziet er toch prima uit!
Dat is helemaal vaagquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik ook volgens mijn weegschaal. Behalve als ik lieg over m'n leeftijd, dan is het opeens 27%.
Of ik slaap nog, of jij ziet iemand anders voor coco aan. Wel eens met de rest (behalve dat vet per se op billen en borsten zit).quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:52 schreef Perruche het volgende:
Ziet er goed uit BF, leuk jurkje ook!
En wat coco zegt.Vet is niet alleen wat op je billen zit, maar ook borsten, organen, in je hersenen... dus dat zou zomaar kunnen!
Alles boven 15% is onacceptabel, man, vrouw of hond. Dan verdien je het ook gewoon om naar Ethiopië gestuurd te worden, overgoten met mayonaise, gesmolten kaas en fijngehakte basilicum. Westerse veelvraten, daar weten ze wel raad mee daar. De oplossing voor wereldhonger ben je zelf.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:55 schreef beefcake het volgende:
Ik heb wel hele grote hersenen ja![]()
Ik vond dit, normale vetpercentages voor vrouwen. Ik ben 29 dus zit ik eigenlijk maar een procentje te hoog, valt me alleszins mee!
20-24
22-29%
25-29
23-30%
30-34
24-31%
35-39
25-32%
40-44
26-33%
45-49
27-34%
50-59
29-36%
60 ">>60
31-38%
Ik zie nu steeds die (verschrikkelijke) reclame op tv, dat je nu "medicijnen" er voor gewoon bij de apotheek/drogist kan halen. Scheelt weer een tripje huisarts.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Meestal wel redelijk ja, en dan kom ik toch rond de 6/7 uur slaap per nacht. Vannacht echter tussen de voeding van 22 en 2 uur nauwelijks geslapen, maar dat was niet de schuld van de mini. Ik vermoed een schimmel op een vervelende plek
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ziet er goed uit Beef.
O. 3 bruine boterhammen, 1 croissant, 2 pistolet , krentenbol, beschuit, ei, ham, kaas, pastei en jam.
2 bekets melk, cappuccino, appel, mandarijn.
L gekookt ei, appel, nectarine
D. Grieks, bier
T softijs, bier
Hou eens op jij dunnert! Als er iets is wat jij heul niet bent is het wel "fors"quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:29 schreef anna82 het volgende:
Eten ze basilicum in Ethiopië? Leerzaam topic is dit toch!
Ik zou je dat gewicht niet geven Beefcake, ik ben wat langer en wat lichter echter in mijn optiek ook wat forser.
Kuu Ef Tee!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hou eens op jij dunnert! Als er iets is wat jij heul niet bent is het wel "fors"![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:29 schreef anna82 het volgende:
Eten ze basilicum in Ethiopië? Leerzaam topic is dit toch!
Ik zou je dat gewicht niet geven Beefcake, ik ben wat langer en wat lichter echter in mijn optiek ook wat forser.
Ik heb ook dikkere kuiten! En best brede schouders, vind ik zelf dan hè. Binnenkort in modder te bewonderenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:36 schreef Novem het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik zoveel van je gezien heb, maar volgens mij ben je echt heel slank!!
Ik heb hetzelfde BMI als Beefcake, maar ik vind mezelf wel wat dikker, heb dikkere kuiten en armen enzo. Grappig wat een verschil bouw kan maken.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, ik "win" daar vast meequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik en mijn lijstjes....Ik was de couscous vergeten.
Totaal 2200 calorieen dus.
Ik versla jullie allemaal als het gaat om een dikke kont overigens.![]()
En dikke kuiten. Die er vooral dik uit zien als ik ze vanaf de achterkant bekijk.
Fixed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga mijn dikke reet, kuiten en buik verschrikkelijk sexy rondingen richting Spoorwegmuseum slepen. Informatie/netwerkmiddag, joepie.
Ja hoi, dat wil ik nog wel eens zien met je dik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga mijn dikke reet, kuiten en buik richting Spoorwegmuseum slepen. Informatie/netwerkmiddag, joepie.
quote:
Ik weet het niet van die kuiten hoor, daar durf ik wel statements over te maken, ze zijn heeeel dikquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik en mijn lijstjes....Ik was de couscous vergeten.
Totaal 2200 calorieen dus.
Ik versla jullie allemaal als het gaat om een dikke kont overigens.![]()
En dikke kuiten. Die er vooral dik uit zien als ik ze vanaf de achterkant bekijk.
als het hier net zo zonnig en warm zou zijn als in Ethiopie, zou ik ook een stuk minder eten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles boven 15% is onacceptabel, man, vrouw of hond. Dan verdien je het ook gewoon om naar Ethiopië gestuurd te worden, overgoten met mayonaise, gesmolten kaas en fijngehakte basilicum. Westerse veelvraten, daar weten ze wel raad mee daar. De oplossing voor wereldhonger ben je zelf.
Oh ik ga dus? Ah shit ok, dan doe ik het maarquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb ook dikkere kuiten! En best brede schouders, vind ik zelf dan hè. Binnenkort in modder te bewonderen
Fixedquote:[..]
Ik weet het niet van die kuiten hoor, daar durf ik wel statements over te maken, ze zijn heeeel dik gespierd, beter dan van die spillekuitjes!![]()
Als je iedere dag 3 keer injera zou moeten eten, dan val je echt als een idioot af.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
als het hier net zo zonnig en warm zou zijn als in Ethiopie, zou ik ook een stuk minder eten.
Lijstje
O: smoothie sinaasappel, banaan, yoghurt, kaneel
T: gekookt ei
L: carpaccio met sla, pijnboompitten, oude kaas en stokbrood met roomboter
S: uur wandelen, half uur hardlopen
T: gekookt ei, amandelen
D: zalm, haricots verts, wortels
T: solero
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef V1z0R het volgende:
Meten dan maar niet?! Ik heb kuiten van 56cm omtrek...
die injera moest ik even googelen. Heb je daar lekker gegeten?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als je iedere dag 3 keer injera zou moeten eten, dan val je echt als een idioot af.
Vooral injera bij je ontbijt is een instant succesnummer om van je eetlust af te komen.
Zelf uitgetest.
Net lijstje Xennia, gaat het weet wat beter met je?
ik ben blij dat je kuiten je van een skinnyjeans hebben weerhouden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:05 schreef V1z0R het volgende:
toen ik ook makkelijk 160kg op standing-calf-press kon ben ik maar opgehouden...
Ik kreeg m'n kuiten bij het proberen van een 34/36 skinnyjeans dan ook niet eens bij de knieën
Ze passen wel bij de rest trouwens, ben gewoon huge en daar moet ik maar mee leven.
Verkeerd zelfbeeld Viz. Zoals bijna iedereen hier. De meerderheid ziet zichzelf als dikker en minder mooi dan de werkelijkheid en een paar uitzonderingen - waaronder ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:05 schreef V1z0R het volgende:Om toch even goed beeld weer te krijgen van de Slankies even de foto's gekeken van de meet...
Zou zowaar zeggen dat Phaidra's man een dikkere buik heeft dan ikWaarom vond ik mijzelf dan zoveel dikker dan hem
Compleet andere bouw, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstjesdump (als ik ze post blijven ze netter merk ik):
gisteren:
O: 2 bth pindakaas
L: pastasalade (met veel groente), pompoenpitbroodje
T: appel
D: salade met linzen, paprika, olijven, tomaat, komkommer en gemengde sla
vandaag:
O: hv yoghurt met muesli
T: perzik
L: 3 bth houmous, misschien een bakje salade of wat soep
T: appel
S: intervaltraining hardlopen
D: ? geen idee nog
[ Bericht 1% gewijzigd door Quinazoline op 28-06-2012 11:29:16 ]Everything which is not impossible, will eventually happen
Dat dus ja. Voor de spiegel is het best ok, maar in de echte wereld kan het dan toch een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi ik heb vaak dat ik foto's terug zie en dan denk "Oei, echt waaaar!"
Laatst op werk-event, leunde ietwat onderuitgezakt tegen een tafeltje aan, BWAP, opblaasbuik en de rest hing er ook niet al te florissant bij
Keek ook met open mond naar hetgeen er gebeurde, de charme
![]()
![]()
Hoe je dat omschrijftquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
en de rest hing er ook niet al te florissant bij![]()
![]()
[/sub]
Moet natuurlijk wel zorgen dat jullie een passend mentaal beeld hebben he!quote:
Ik heb er vooral tijdens de trekking met Tesfa Tours ontzettend lekker gegeten. Maar daar kregen we een normaal ontbijt, injera voor lunch en een diner met rijst of pasta.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
die injera moest ik even googelen. Heb je daar lekker gegeten?
Nouja, minder buikpijn is iig positief.quote:Het gaat niet zo zeer beter, maar ik heb een stuk minder buikpijn dus meer eetlust.
kan hij je wel optillen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:22 schreef Novem het volgende:
Mijnes zijn 40+ denk ik, vanavond even metenIk heb korte beentjes, daardoor lijken ze misschien extra dik
Vriendje heeft ook echt dunne kuiten, minstens 10 cm kleiner dan de mijne! Hij is dan ook lichter dan ik
Had een fout roze t-shirt gekocht, denk daar moeten dan ook maar skinnyjeans bijquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik ben blij dat je kuiten je van een skinnyjeans hebben weerhouden.
SPOILER: foute t-shirtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.29?quote:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja, hij is verbazingwekkend sterk voor iemand van zijn postuurquote:
^^ ik zie alleen een leuk shirtquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef Xennia het volgende:
V1z, kun je die buik misschien even aanwijzen?
En naar wat voor feestje ging je met dat shirt?
Ik zou nog wat yoghurt/kwark toevoegen en ik vind je ontbijt wat 'klein', maar het is wat laat om dat aan te passen gok ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Mixende_match het volgende:
Ik zou niet weten hoeveel cm kuit ik hebik heb wel dikke bovenbenen.
Lijstje dan maar:
O: volk. Bth pindakaas
S: jillian 1
T: kiwi
L: 3 geroosterde Bth met omelet?
T: fruit
D: groentesoep, aardappels, wokgroente, kipfilet met spek.
Volgens mij niet echt een topliistje, iemand tips/ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |