Het probleem is dat ik zeer zelden bewust merk dat ik droomquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan het jezelf aanleren he. Geen idee hoe, geloof dat het begint met een dromennachtboek bijhouden ofzo
Dit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:53 schreef twi het volgende:
Als je vaker over dezelfde dingen droomt schijn je jezelf aan te kunnen leren om op zo'n bepaalde trigger voorbereid te zijn en vanaf dat punt te kunnen realiseren dat je droomt. Maarja, ik droom nooit over dezelfde dingen
Bwehe, Jumi wat doe jij hierquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik zeer zelden bewust merk dat ik droomIk onthoud ze dan ook nooit.
Ik lig in bed en was even aan het lurken uit vervelingquote:
En, welke meisjes heb je hierdoor al in je dromen hard kunnen nemen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb heel vaak een droom dat ik een boogschutter ben, alles raak schieten met zieke snelheid. Zodra dat gebeurd beland ik dus zelf in mijn droom en stuur ik alles
[..]
Bwehe, Jumi wat doe jij hier
ja toen even later wist ik het alweer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hierdoor deed ik net spytoolen, en wtf is deze
[..]![]()
Nee fluffygast, dat was ik niet.
tamashii was het.quote:
nee dat niet, maar jullie hadden allebei grote tieten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, hoe komt hij er ook bij.
Ik weet trouwens wel wie het wél was maar die username lijkt in de verste verte niet op de mijne.
Klopt, zodra je wakker wordt opschrijven wat je gedroomd hebt, niet 5 minuten wachten, nee bij t wakker worden meteen opschrijven..quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan het jezelf aanleren he. Geen idee hoe, geloof dat het begint met een dromennachtboek bijhouden ofzo
Succes vandaag Steef.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Zelfs als ik wakker word weet ik het niet meer
Bij mij zelden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
fijn! ja nachtmerries verraden alles wat je overdag probeert te verdringen qua angst (letterlijk of metaforisch)
ik kan ze sturenquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, zodra je wakker wordt opschrijven wat je gedroomd hebt, niet 5 minuten wachten, nee bij t wakker worden meteen opschrijven..
Dit moet je niet willenquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, zodra je wakker wordt opschrijven wat je gedroomd hebt, niet 5 minuten wachten, nee bij t wakker worden meteen opschrijven..
quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan me wel 1 uit mn jeugd hoed herinneren waarin ik van een touwbrug afviel en een haai mn been eraf at. Ik kon toen niet staan op mn been toen ik net uit bed kwam en er lag niks op
Lucide dromen dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan ze sturen
vorige week nog meegemaakt toen ze mij ontvoerd hadden
Op jou? Nooitquote:
Ik heb dat nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |