Vast niet in het echte levenquote:
Wel als het ervoor zorg dat je goed slaapt en dus uitgerust bent zodat je jezelf niet te pletter rijdt tegen een kamelenpoot.quote:
Mjah mijn dromen houden mij niet wakkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als het ervoor zorg dat je goed slaapt en dus uitgerust bent zodat je jezelf niet te pletter rijdt tegen een kamelenpoot.
Daarom kun je nog wel onrustig slapen en niet uitgerust zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah mijn dromen houden mij niet wakker
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben jij wel eens tegen een kamelenpoot aangereden?
Als ik slaap dan slaap ik gelukkig ook wel echt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kun je nog wel onrustig slapen en niet uitgerust zijn.
Lopen bij jou de kamelenpoten niet in het wild dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben jij wel eens tegen een kamelenpoot aangereden?
Enkel de hele wilde kamelenpoten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lopen bij jou de kamelenpoten niet in het wild dan?
Ben je niet in de war met een kamelen teen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lopen bij jou de kamelenpoten niet in het wild dan?
Serieus? In de gym? Met de oefeningen die ik aanraadde?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Brah gister workout, gewichten dit dat.
Niet in de gym, heb zelf gewichten, wel oefeningen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serieus? In de gym? Met de oefeningen die ik aanraadde?
Heb je geen trap? Daar deed ik het altijd aan. Verder als je dan toch halters hebt kan je ook shoulder press, hammer curls en triceps gaan doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet in de gym, heb zelf gewichten, wel oefeningen.
Heb alleen geen optrekstang, dus in plaats van dat touwtjespringen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je geen trap? Daar deed ik het altijd aan. Verder als je dan toch halters hebt kan je ook shoulder press, hammer curls en triceps gaan doen![]()
Kom op Tc, ik doe ze wel even voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |