wa salaam.quote:Op donderdag 28 juni 2012 02:00 schreef De_Ilias het volgende:
Slapen, wel wakker worden met fajr.
سلام عليكم

Praat eens normaalquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:03 schreef De_Ilias het volgende:
Rare gezichten trekken?
Ik zie echt een groot verschil tussen de Turken in nederland met de Marokkanen, sorry hoor. Het kan misschien kloppen dat de Turken in Nederland rustig zijn, in Duitsland zijn ze het weer niet dus ik vind het minstens opvallend dat de Turken in Nederland kaas trekjes hebben.

De naam Berber is afgeleid van barbaar. Waarom zou je een barbaarse cultuur in stand willen houden? Op dit punt steun ik de Marokkaanse koning volkomen, Erdogan mag hier een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 02:01 schreef Triggershot het volgende:
Goeds voor zijn volk? Pas de laatste jaren zijn er meer vrijheden gekomen voor mijn Berberse broeders op cultureel en taalkundig-gebied.

quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:30 schreef Ayca het volgende:
Zeiden jullie vroeger ook 'arap lik m'n corap'?
 ,
 ,  .
.

Neuh, maar de kaasjes zeiden wel "Turkie Turkie, onderjurkie".quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:30 schreef Ayca het volgende:
Zeiden jullie vroeger ook 'arap lik m'n corap'?

quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef yvonne het volgende:
Dit is nou waarom ik zo van TR houd, dit is ubercute
[ afbeelding ]

Turkie turkie is niet dom, turkie turkie luier om.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Neuh, maar de kaasjes zeiden wel "Turkie Turkie, onderjurkie".

Red Dragon? Is dit wel Turkije?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef yvonne het volgende:
Dit is nou waarom ik zo van TR houd, dit is ubercute
[ afbeelding ]

Meestal alleen Izmir, wil ook zelf niet meer rijden in Turkije ivm de gevaarlijke wegen en de aansprakelijkheid als niet Turks staatsburger.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:43 schreef Ayca het volgende:
Ga je ook wel eens naar andere plaatsen in TR? Of alleen Izmir

Chinezen zitten overal hè, net Turkenquote:

Pfffffffffffrt , Turken trouwens ook, zijn enorm verspreid over de hele wereld.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Chinezen zijn ook net mieren... Heb je echt overal.

In Mexico geen Turk gezienquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pfffffffffffrt , Turken trouwens ook, zijn enorm verspreid over de hele wereld.

Engrish in een land dat sowieso al stikt van de Turklish.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Chinezen zitten overal hè, net Turken

Tunglishquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Engrish in een land dat sowieso al stikt van de Turklish.

quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pfffffffffffrt , Turken trouwens ook, zijn enorm verspreid over de hele wereld.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |