SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, niet echt. De een is 185 euro en de ander is 210 euro.quote:
Lees even de voorgaande topics, humor gegarandeerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef MiljonairsDream het volgende:
Wat is nou echt turken humor dan ?
Aan niemand doorvertellen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Ayca het volgende:
Gefeliciteerdwat studeer je?
Heerlijk is dat ja
Omar Khayyam, is dat niet de favoriete filosoof van de dronkaards?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef OmarKhayyam het volgende:
Hosbulduk canim.
Is het nog een beetje gezellig hierzo, of wat? Nooit gedacht dat er Turken op FOK! zouden zijn.
Ah nee dat maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. De een is 185 euro en de ander is 210 euro.
Goed voor een zonnebril zelf is dat wel veel geld, maar zo een kwalitatieve bril kan echt tientallen jaren meegaan.
Ik vind 200 euro voor iets dat om mijn voet gaat en waarmee ik in drollen ga trappen ook veel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah nee dat maakt niet zoveel uit.
Kloptwaarom bv wel zoveel geld uitgeven voor schoenen maar als het om zonnebrillen vindt iedereen het opeens veel geld
zonnebrillen gaan nog langer mee ook.
Vind ik lekker voelen, als je zool met enige weerstand in die zachte, warme materie glijdt.quote:
Deze zomer weer naar Dalyan, in het modderbad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vind ik lekker voelen, als je zool met enige weerstand in die zachte, warme materie glijdt.
Dalyanquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Deze zomer weer naar Dalyan, in het modderbad.
Moest er opeens aan denken door je post
Wat verwacht je van een ex-modder.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je slaat een modderfiguur bij me door deze post.
Spuit elf geeft ook modder.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:03 schreef De_Ilias het volgende:
Rare gezichten trekken?
Ik zie echt een groot verschil tussen de Turken in nederland met de Marokkanen, sorry hoor. Het kan misschien kloppen dat de Turken in Nederland rustig zijn, in Duitsland zijn ze het weer niet dus ik vind het minstens opvallend dat de Turken in Nederland kaas trekjes hebben.
Ja en in Frankrijk en Belgie zijn de Marokkanen weer etters dus, overigens ook niet zo vreemd met 4+ miljoen Turken in Duitsland. Verder is Ali B de verkaasde allochtoon in Nederland, dus ik zou het maar een beetje koest houdenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:03 schreef De_Ilias het volgende:
Rare gezichten trekken?
Ik zie echt een groot verschil tussen de Turken in nederland met de Marokkanen, sorry hoor. Het kan misschien kloppen dat de Turken in Nederland rustig zijn, in Duitsland zijn ze het weer niet dus ik vind het minstens opvallend dat de Turken in Nederland kaas trekjes hebben.
Oké dan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:08 schreef De_Ilias het volgende:
Triggershot ik heb nergens kenbaar gemaakt dat ik het een slechte ontwikkeling vind.
En wat wordt bedoelt met huizen van modder?
Steden moeten nog uitgevonden worden in Marokko.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:12 schreef De_Ilias het volgende:
Wat is dat voor achterlijkheid? Dus elke huis in Marokko is van modder gemaakt? Sorry dat soort huizen kom je alleen bij de bergbewoners tegen, in de steden wordt er geen gebruik gemaakt van modder.
Jij bent Arabisch, nuff said.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zou ik ook doen ja als die marokkaans waren.
Ja oké, ik moet je wel toegeven dat je sinds 2010 kunt pinnen en in 2015 internet wordt aangelegd, dat is idd wel vooruitgang.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:19 schreef De_Ilias het volgende:
Hababam is een site van Marokko media laat dat duidelijk wezen.
En serieus ik sta met wijde ogen te kijken naar dit beeldscherm, ik heb het idee dat Turken gewoon niet tegen het feit kunnen dat Marokko ook steden heeft, sorry hoor al deze onzin die jullie uitkramen hier bewijzen gewoon hoe onwetend jullie in werkelijkheid zijn.
Nee dankje, ik heb de ware Marokko al gezien in Shouf Shouf Habibi, iedereen wil je omdat je papieren hebt, moet ik straks de Marokkaanse meisjes van me afslaan, aardig, maar nee dankje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:23 schreef De_Ilias het volgende:
Trigger, als je een keer naar Marokko komt (en dan vooral in het oosten) dan mag je bij mij komen slapen in het huis van mn ouders (genoeg plek) en dan kan jezelf je mening geven over Marokko. Ik denk dat je erg verkeerd geinformeerd bent over Marokko, helaas. Terwijl Marokko heel mooi en leuk is. (Beter dan Turkije)
Dat kan niet vriend. Wij zijn altijd #1quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:23 schreef De_Ilias het volgende:
Trigger, als je een keer naar Marokko komt (en dan vooral in het oosten) dan mag je bij mij komen slapen in het huis van mn ouders (genoeg plek) en dan kan jezelf je mening geven over Marokko. Ik denk dat je erg verkeerd geinformeerd bent over Marokko, helaas. Terwijl Marokko heel mooi en leuk is. (Beter dan Turkije)
Altijd nummer Bir lan, altijd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat kan niet vriend. Wij zijn altijd #1
In Marokko mag je niet eens een mening hebben van de koning.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:26 schreef De_Ilias het volgende:
LOL
Jij baseert jouw mening op een subsidie film, zegt meer over jou dan over Marokko.
@wammes
Tfoetfoe is geen naam, dikke onzin.
Waarom roepen jullie moeders dat dan aldoor?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:26 schreef De_Ilias het volgende:
@wammes
Tfoetfoe is geen naam, dikke onzin.
Turkije is niet seculier Sjakie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:29 schreef De_Ilias het volgende:
Triggershot, Laten we niet over die Extreem Seculaire regeltjes van Turkije praten, Marokko heeft meer vrijheid dan Turkije. dat is een feit
Ayca, je kan ook te ver gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:30 schreef Ayca het volgende:
Zeiden jullie vroeger ook 'arap lik m'n corap'?
Ga toch weg, de koning is maar een titel, de koning benoemt en ontslaat het kabinet, kan zelfs in het geheel het kabinet ontbinden wanneer het geen handtekening ergens onder wil plaatsen, niet ik, maar jij weet blijkbaar weinig over zowel Marokko's als Turks staatsbestuur.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:32 schreef De_Ilias het volgende:
Trigger, de koning is maar een titel meer niet, wij kijken naar de praktijk, in Marokko kan je gewoon vrijer leven dan in Turkije, zelfs vrijer dan in Nederland.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:34 schreef Triggershot het volgende:
Ja in de bergen tussen met de geiten mag je doen wat je wilt ja, dat is waar.
Zo voel ik mij beter over mijzelf, afgezant op fok van een volk zonder thuislandquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Abi, waarom zo denigrerend over Marokkanen?
De koning is zeker een salafist?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:36 schreef De_Ilias het volgende:
Z I E K
Die ATA TURK was zeker een salafist? Haha Turkije niet Seculier? Turkije moet je verplicht het leger in en andere bullshit.
Zouden ze hier ook moeten invoeren. Leren die marokkaantjes eens wat discipline.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:36 schreef De_Ilias het volgende:
Z I E K
Die ATA TURK was zeker een salafist? Haha Turkije niet Seculier? Turkije moet je verplicht het leger in en andere bullshit.
Dan is het goed, sorry nog daarvoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo voel ik mij beter over mijzelf, afgezant op fok van een volk zonder thuisland
Allah, Allah! Hafidahullah nog wel, La3anahu-Allah eerder zou ik zeggen, het is zelfs algemeen bekend dat koningen die claim maakten om eigen positie te rechtvaardigen, terwijl de profeet zelf tegen erfelijke leiding was, dus nogmaals waar heb je het over?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:44 schreef De_Ilias het volgende:
Het is door meerdere bronnen bevestigd dat de Koning Hafidahullaah een afstammeling is van de profeet Mohammed saws, en dit is niets nieuws gezien de History van de 3alawieen.
Weet je wel wat seculier betekent of niet? Daarnaast onderhoudt Erdogan en Gul ook het gebed, en vasten zij ook, dus?quote:De koning is een Moslim die het gebed onderhoudt, en hij wordt ook Amier al Muminien genoemd omdat hij de leider is van de moslims in Marokko. En hij is niet seculier, en als dat wel zo is vraag ik aan jou, waar heeft hij dat gezegd?
Nogmaals, Ataturk is al zo een 70 jaar dood, Turkije is nog steeds een land met ontwikkeling en actueel bestuur sindsdien.quote:AtaTurk was extreem seculier, lees alleen over zijn achterlijke acties betreft het verwijderen van de Arabische taal en andere onzin, die gast was alles behalve Islam, die gast is een voorbeeld van vele islamofoben. Het is maar dat die partij van Erdogan de laatse jaren de boel een beetje versoepelt.
Goeie onderbouwing echt, integenstelling tot jou hoef ik niet te 'horen' over beide landen. Ik ben in beide landen geweest, meer dan één x, dus ik spreek uit wat ik zelf zie en mee maak.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:55 schreef De_Ilias het volgende:
Whatever dude, 1 ding weet ik wel en dat was waar het allemaal om ging, Marokko is een vrij land, imo heeft het meer vrijheden dan Turkije en dit naarmate ikzelf dingen hebben gehoort van Turkse broeders (waarvan een aantal in istanbul studeren).
Mili Gorus was in het begin goed, maar heeft haar essentie verloren, het is nu meer een hoopje verdwaald rondom een verloren kreet. Goeds voor zijn volk? Pas de laatste jaren zijn er meer vrijheden gekomen voor mijn Berberse broeders op cultureel en taalkundig-gebied. De koning probeert Arabisch superioriteit op te leggen. Hoe eerder hij wordt afgezet en er daarvoor geschikte mensen komen ipv uit de juiste vagina voorttekomen, hoe beter het is voor Marokko. Zoek maar op wat de u3lema zeggen over erfelijk bestuur.quote:Wat vindt jij bijv van Mili gorus? En ik vindt het oneerlijk om de geliefde koning Mohammed asadis te vervloeken hafidahullaah terwijl ook veel goeds doet voor zijn volk. Wat betreft erfelijkheid etc. Die discussie is theologisch en ik heb daar geen kennis van, en zoals Imaam al Buhkarie rahimahullaah zei: العلم قبل القول و العمل.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |