SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, niet echt. De een is 185 euro en de ander is 210 euro.quote:
Lees even de voorgaande topics, humor gegarandeerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef MiljonairsDream het volgende:
Wat is nou echt turken humor dan ?
Aan niemand doorvertellen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Ayca het volgende:
Gefeliciteerdwat studeer je?
Heerlijk is dat ja
Omar Khayyam, is dat niet de favoriete filosoof van de dronkaards?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef OmarKhayyam het volgende:
Hosbulduk canim.
Is het nog een beetje gezellig hierzo, of wat? Nooit gedacht dat er Turken op FOK! zouden zijn.
Ah nee dat maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. De een is 185 euro en de ander is 210 euro.
Goed voor een zonnebril zelf is dat wel veel geld, maar zo een kwalitatieve bril kan echt tientallen jaren meegaan.
Ik vind 200 euro voor iets dat om mijn voet gaat en waarmee ik in drollen ga trappen ook veel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah nee dat maakt niet zoveel uit.
Kloptwaarom bv wel zoveel geld uitgeven voor schoenen maar als het om zonnebrillen vindt iedereen het opeens veel geld
zonnebrillen gaan nog langer mee ook.
Vind ik lekker voelen, als je zool met enige weerstand in die zachte, warme materie glijdt.quote:
Deze zomer weer naar Dalyan, in het modderbad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vind ik lekker voelen, als je zool met enige weerstand in die zachte, warme materie glijdt.
Dalyanquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Deze zomer weer naar Dalyan, in het modderbad.
Moest er opeens aan denken door je post
Wat verwacht je van een ex-modder.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je slaat een modderfiguur bij me door deze post.
Spuit elf geeft ook modder.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:03 schreef De_Ilias het volgende:
Rare gezichten trekken?
Ik zie echt een groot verschil tussen de Turken in nederland met de Marokkanen, sorry hoor. Het kan misschien kloppen dat de Turken in Nederland rustig zijn, in Duitsland zijn ze het weer niet dus ik vind het minstens opvallend dat de Turken in Nederland kaas trekjes hebben.
Ja en in Frankrijk en Belgie zijn de Marokkanen weer etters dus, overigens ook niet zo vreemd met 4+ miljoen Turken in Duitsland. Verder is Ali B de verkaasde allochtoon in Nederland, dus ik zou het maar een beetje koest houdenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:03 schreef De_Ilias het volgende:
Rare gezichten trekken?
Ik zie echt een groot verschil tussen de Turken in nederland met de Marokkanen, sorry hoor. Het kan misschien kloppen dat de Turken in Nederland rustig zijn, in Duitsland zijn ze het weer niet dus ik vind het minstens opvallend dat de Turken in Nederland kaas trekjes hebben.
Oké dan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:08 schreef De_Ilias het volgende:
Triggershot ik heb nergens kenbaar gemaakt dat ik het een slechte ontwikkeling vind.
En wat wordt bedoelt met huizen van modder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |