Ik zou mijn toekomstige kinderen ook niet slaan (zeg ik nu ten minste), maar ouders die hun kinderen slaan doen dat meestal uit vrees dat zij ontsporen... Yanlis anlama yani.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee. Klaarblijkelijk niet hé. Its all about yourself!
Daarmee sponsoren ze Manu en Barça.quote:

Gisteren praatte ik ook over hoe ik mijn kinderen zou opvoeden. Ik zou ze nooit meenemen naar mcdonalds meselaquote:Op zondag 1 juli 2012 18:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik zou mijn toekomstige kinderen ook niet slaan (zeg ik nu ten minste), maar ouders die hun kinderen slaan doen dat meestal uit vrees dat zij ontsporen... Yanlis anlama yani.
[..]
Daarmee sponsoren ze Manu en Barça.

Fml:quote:Op zondag 1 juli 2012 18:13 schreef xminator het volgende:
Fml mn moeder maakt alweer vis... Moet weer honger lijden dus.

Heuy, mijn broertje heeft zich voor accountancy ingeschreven. Volgens mij is dat een typische Fenerbahçe-opleidingquote:Op zondag 1 juli 2012 18:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik studeer accountancy, wereld van verschil. Ik wist niet anders als 7-jarig kind..
 .
 .quote:Op zondag 1 juli 2012 18:27 schreef xminator het volgende:
[..]
bwahahha, dat van mij was een lucratieve business. Toen ik jong was moest 1 tand eruitgetrokken worden, ik wilde dat niet. Kreeg als aanbod: een playstation 1. Niet geaccepteerd, een jaar later werd mijn tand er alsnog uitgetrokken
 .
.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:29 schreef Ayca het volgende:
Ik moest sowieso alles eten, wilde ik het niet? kreeg ik er een schep bovenop.
Maar nu lust ik wel vrijwel alles.
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:26 schreef Bilge het volgende:
Wanneer ik eten weigerde boden mijn ouders 'wat anders' dan geld. Het werd er min of meer ingeramd.

Overigens wel effectief, enkele gerechten die ik vroeger niet lustte vind ik nu wel lekker, zoals rijst () en zeytin.
 .
.

quote:Kadınlar 3 bin engellide Gülcan Mıngır 9:32.36’lık derecesiyle; erkekler 10 bin metrede de Polat Kemboi Arıkan, 28:22.27 ile finiş çizgisini en önde geçti. Kadınlar 100 engellide de Nevin Yanıt 12.81’le altın alırken, Avrupa Şampiyonu unvanını korudu.
http://www.stargazete.com/spor/altin-yagmuru/haber-625809
 .
.

Voor Jaleesa heb ik afgesproken: 2500,- en een avondje natura..quote:

Terbiyesiz! Ben senin bildigin kizlardan deyilim.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Voor Jaleesa heb ik afgesproken: 2500,- en een avondje natura..
Omdat jij het bent 25,- en tot januari 2013 natura..

Voortaan; Dropboxquote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Verloren USB 2 GB naam erop gegraveerd, zilver

Waarom backup je dan ook niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Verloren USB 2 GB naam erop gegraveerd, zilver

Bilmediklerimi kesfetmek istiyorum bende..quote:Op zondag 1 juli 2012 21:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Terbiyesiz! Ben senin bildigin kizlardan deyilim.

Eerst huwelijk, dan fan fini fon. Anders laat mijn broer geen van ons beiden in leven. Met een botte zaag sneed hij zijn laatste lijk door midden...quote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bilmediklerimi kesfetmek istiyorum bende..

Lekker slim om jezelf te filmen terwijl je iemand mishandelt en een ander aanzet tot mishandelen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:10 schreef Arcadia het volgende:
http://www.skoften.net/index/uploaded/stelen_van_je_vrienden
Deze Turken

Roestbakken.. Hoe durf jequote:Op maandag 2 juli 2012 22:43 schreef Bilge het volgende:
[..]
Eerst huwelijk, dan fan fini fon. Anders laat mijn broer geen van ons beiden in leven. Met een botte zaag sneed hij zijn laatste lijk door midden...
De bruidsschat! Als jij nou eens doorspaart in plaats van auto's te kopen. Soms denk ik dat je meer van die roestbakken houdt dan van mij...

Ik hoop ook dat ik er gelukkig mee word, en ik geef ze elke dag een kleine beurt en eens in de maand of 2 een grote beurt..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie gelukkig worden. Geef je auto's iedere dag een grote beurt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |