Vis stinkt en is niet lekker. Eet het al 15 jaar ofzo niet... Vroeger at ik het alleen als ik er iets voor terugkreeg zoals geld ofzoquote:Op zondag 1 juli 2012 18:15 schreef Bilge het volgende:
Houd je niet van vis?!!
Ik mag geen vis maken wanneer mijn ouders thuis zijn omdat zij het vinden stinken. Omdat ze vandaag niet thuis zijn heb ik gelijk kibbeling gemaakt.
 maar op een gegeven moment accepteerde ik dat zelfs niet meer.
  maar op een gegeven moment accepteerde ik dat zelfs niet meer. 

quote:Op zondag 1 juli 2012 18:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Vis stinkt en is niet lekker. Eet het al 15 jaar ofzo niet... Vroeger at ik het alleen als ik er iets voor terugkreeg zoals geld ofzomaar op een gegeven moment accepteerde ik dat zelfs niet meer.

. Als ze terug zijn ruik je dat meteen toch.
 . Als ze terug zijn ruik je dat meteen toch.

) en zeytin.
 ) en zeytin.

Dan mag het wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:23 schreef xminator het volgende:
Je bent wel een badboy hoor, ouders even weg meteen kibbeling bakken. Als ze terug zijn ruik je dat meteen toch.

Als ik het ruik moet ik al kotsen. Gad-ver-damme!quote:

bwahahha, dat van mij was een lucratieve business. Toen ik jong was moest 1 tand eruitgetrokken worden, ik wilde dat niet. Kreeg als aanbod: een playstation 1. Niet geaccepteerd, een jaar later werd mijn tand er alsnog uitgetrokkenquote:Op zondag 1 juli 2012 18:26 schreef Bilge het volgende:
Wanneer ik eten weigerde boden mijn ouders 'wat anders' dan geld. Het werd er min of meer ingeramd.

Overigens wel effectief, enkele gerechten die ik vroeger niet lustte vind ik nu wel lekker, zoals rijst () en zeytin.

quote:Op zondag 1 juli 2012 18:27 schreef xminator het volgende:
[..]
bwahahha, dat van mij was een lucratieve business. Toen ik jong was moest 1 tand eruitgetrokken worden, ik wilde dat niet. Kreeg als aanbod: een playstation 1. Niet geaccepteerd, een jaar later werd mijn tand er alsnog uitgetrokken

Dat is echt sadistisch.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:29 schreef Ayca het volgende:
Ik moest sowieso alles eten, wilde ik het niet? kreeg ik er een schep bovenop.
Maar nu lust ik wel vrijwel alles.

Ik studeer accountancy, wereld van verschil. Ik wist niet anders als 7-jarig kind..quote:Op zondag 1 juli 2012 18:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
Studeer je daarom economie, om je kansen beter in te schatten?
[..]
Dat is echt sadistisch.
Ik zou ze terugpakken wanneer ze bejaard en afhankelijk zijn.

Zou je het wel eten/proberen?quote:

Nope, nooit geslagen. Heb wel is een paar keer sambal in mn mond gekregen, maar dat is op 1 hand te tellen.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:36 schreef Bilge het volgende:
X werd je dan nooit geslagen?
Peper in je mond?

Toch wel met THY?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe was Beverwijk Ayca? Gemaakt?
Straks vliegen naar Toerkai, eerst voetbal kieken en dan vannacht weg

Kwam iets tussenquote:Op zondag 1 juli 2012 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe was Beverwijk Ayca? Gemaakt?
Straks vliegen naar Toerkai, eerst voetbal kieken en dan vannacht weg
 ga volgende week.
 ga volgende week. 

Word je dan geen verwende nietsnut?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, nooit geslagen. Heb wel is een paar keer sambal in mn mond gekregen, maar dat is op 1 hand te tellen.
Eet smakelijk dan ayca:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |