Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hij heeft ons gewoon getrolld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
10 corners achterelkaar en echt alles met de vuisten wegslaan![]()
![]()
![]()
Kud????quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst heeft trouwens ook een grappige stem. Doet me een beetje aan Kud denken..
Doe is een fullscreen van die FB pagina.quote:
steefiequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft ons gewoon getrolld.
@GELUID (heet je echt zo aldus de vraag van VDM) ja door zijn stem is Rijst wel grappig
quote:
Hahaha, ja wat een vraagquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft ons gewoon getrolld.
@GELUID (heet je echt zo aldus de vraag van VDM) ja door zijn stem is Rijst wel grappig
heb ik niet, komt van Holland in da hood #23 - Angelyrical is gonna make a fucking miraclequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe is een fullscreen van die FB pagina.
XP, jwz het eigen niveau aanpassen naar de anderen!quote:
Fifa spelen op het hoogste niveau doet rare dingen met je.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
omni is best raar de laatste tijd. Gaat het wel goed met je?
Oh, je snapt de grap nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heb ik niet, komt van Holland in da hood #23 - Angelyrical is gonna make a fucking miracle
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Fifa spelen op het hoogste niveau doet rare dingen met je.
Wat is de grap? Dat je "is" schrijft in plaats van "eens"?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, je snapt de grap niet [ afbeelding ]
quote:Mario Balotelli: 'Waarom ik niet juich als ik scoor? Omdat ik gewoon mijn werk doe. Je ziet de postbode toch ook niet juichen als hij zijn brieven heeft bezorgd?'
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Hopelijk worden het weer penalties en schieten Ronaldo en Ramos mis
Nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is de grap? Dat je "is" schrijft in plaats van "eens"?
Sommige filmpjes zijn best grappig, maar het ging er meer om dat Rijst z'n stem me daar aan liet denken..quote:
Helemaal niet creepyquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee.
Dat je naam dan zichtbaar is.[ afbeelding ]
Z'n broertje is aan het posten op zijn account, denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
omni is best raar de laatste tijd. Gaat het wel goed met je?
Die postte ik net nog joh, kutquote:
mn huis staat niet ineens op een berg... speel nog steeds op zelfde hoogtequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Fifa spelen op het hoogste niveau doet rare dingen met je.
Dan zeg je raad eens en vervolgens geef je het antwoord alquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Net verloren van, raad eens welke aanval?
Valencia - Hernandez - Gervinho
MOTM? Zijn keeper Cech natuurlijk.
Niet echt standaard om een RW op LW te zettenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Net verloren van, raad eens welke aanval?
Valencia - Hernandez - Gervinho
MOTM? Zijn keeper Cech natuurlijk.
quote:
Nee maar met die pace maakt het geen ene joop uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt standaard om een RW op LW te zetten![]()
Hadden we nooit geraden
ik weiger nog steeds te geloven dat dat programma echt wasquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:02 schreef OmniRocket het volgende:
lol eentje kramp met fut bij tegenstander
Deze post is veel te ontopic.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:03 schreef Toefjes het volgende:
In de pauze van een Duitser gewonnen
Meer heb ik niet te melden eigenlijk.
bronnnnnquote:
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee maar met die pace maakt het geen ene joop uit.
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Bert van Marwijk stopt als bondscoach van #Oranje. Persbericht KNVB komt net binnen reageer retweet
Ohja, ik heb toch meer te melden!quote:
Frank de Boer, Johan Cruijff en Louis van Gaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:05 schreef detennismaster het volgende:
Wie hopen jullie als opvolger te zien?
Hans de Koningquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:05 schreef detennismaster het volgende:
Wie hopen jullie als opvolger te zien?
Ik Koeman, maar hij wil zelf niet.
Met een linksback op rechts zeker. Toedeledokie.quote:
Echt, bij AZ denken we vaak aan hem terug, en aan zijn legendarische prestaties in Alkmaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
Koeman is sterk in het snel smeden van een hecht team.
Gewoon kaartje eropquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een linksback op rechts zeker. Toedeledokie.
Verbeek gaat niet werken. Dat is meer iemand voor jonge en gretige spelers. Bovendien is driekwart van zijn succes gebaseerd op fitness van zijn spelers en dat kan je met een nationaal team niet doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
Gertjan Verbeek zou ook wel tof zijn
Anders Pim Verbeek?
Van Persie op rechtsback. Ideale positie voor zo'n pure rechtspoot.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een linksback op rechts zeker. Toedeledokie.
Ik zie Sneijdertje wel paaseitjes zoekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, bij AZ denken we vaak aan hem terug, en aan zijn legendarische prestaties in Alkmaar.
Even serieus, Koning Co Adriaanse.
Ambieert aanvallend voetbal
Heeft een persoonlijkheid
Arrogant, maar hij komt er mee weg
Lak aan reputaties
Heeft veel clubs ver boven het niveau laten voetballen. Champions League halen met Willem II![]()
Internationale ervaring
Alleen weinig prijzen, in dat licht zou van Gaal het kunnen worden.
das handig man dan kan die naar binnen kappen en voorzetten geven op huntel.... oh wachtquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Persie op rechtsback. Ideale positie voor zo'n pure rechtspoot.
Of teruglopen vanuit Brazilië naar huis als het weer niks isquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie Sneijdertje wel paaseitjes zoeken
Koeman heeft 1x gefaald en daar reken je hem gelijk op afquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, bij AZ denken we vaak aan hem terug, en aan zijn legendarische prestaties in Alkmaar.
Even serieus, Koning Co Adriaanse.
Ambieert aanvallend voetbal
Heeft een persoonlijkheid
Arrogant, maar hij komt er mee weg
Lak aan reputaties
Heeft veel clubs ver boven het niveau laten voetballen. Champions League halen met Willem II![]()
Internationale ervaring
Alleen weinig prijzen, in dat licht zou van Gaal het kunnen worden.
Dat jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of teruglopen vanuit Brazilië naar huis als het weer niks is
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Koeman morgen afspraak in Zeist. #Oranje. Persbericht KNVB komt net binnen reageer retweet
En bij ajax, psv en valencia en benfica dan? Niet bepaald slechte resulaten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
Koeman nieuwe trainer... is alleen bij Feyenoord echt geslaagd.twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Koeman morgen afspraak in Zeist. #Oranje. Persbericht KNVB komt net binnen reageer retweet
Nee, De Vrij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
Serieuze vraag: Zien jullie Pieters als vervanger voor Mathijsen?
Alleen als hij daar bij PSV ook komt te spelen en dat goed doet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
Serieuze vraag: Zien jullie Pieters als vervanger voor Mathijsen?
voortgeborduurd op resultaten voorgangers. Copa del Rey was dan wel weer goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
En bij ajax, psv en valencia en benfica dan? Niet bepaald slechte resulaten.
Bij PSV had ie ook gewoon de zak gehad als AZ niet gefaald had in Rotterdam en Ajax in Tilburg. Valencia volgde. Een fiasco, bijna degradatie! FFS, met Valencia. Met Ajax 1 keer kampioen geworden door het elftal dat was samengesteld door... door....quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koeman heeft 1x gefaald en daar reken je hem gelijk op af
Ik reken Verbeek nergens op af ook al faalde hij harder bij Feyenoord dan Koeman bij AZ.
fakequote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
Koeman nieuwe trainer... is alleen bij Feyenoord echt geslaagd.twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Koeman morgen afspraak in Zeist. #Oranje. Persbericht KNVB komt net binnen reageer retweet
De reden waarom hij is weggegaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mooiii nu kunnen we onze club weer naar het Nederlands elftal doen
Wat loop je nou te kutten man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
Hij heeft de perfecte bouw ervoor iig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen als hij daar bij PSV ook komt te spelen en dat goed doet.
Ik trap in een trolquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat loop je nou te kutten man.
Lekker simpel gesteld vind ik dat altijd, want wanneer ze dan geen succes halen is het van je moet niet naar een club gaan die net veel succes heeft gehadquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
voortgeborduurd op resultaten voorgangers. Copa del Rey was dan wel weer goed.
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Rijst nieuwe trainer Nederlands elftal. #Oranje. Persbericht KNVB komt net binnen reageer retweet
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15R. van der Meer nieuwe bondscoach, staat bekend om het opstellen van een RB op LB. reageer retweet
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Bert van Marwijk stopt als bondscoach van #Oranje. Je moeder volgt hem op. Persbericht KNVB komt net binnen reageer retweet
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Wat kinderachtig, #godverdomme. reageer retweet
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Godverdomme wat kinderachtig reageer retweet
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15AHAHA GRAPJE HEEL NEDERLAND TRAPTE ERIN HAHAHA. Bert heeft zijn contract verlengd. Net als zijn pen0r. #twexit reageer retweet
twitter:GoofyNL twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:10:40Gompie! Het lijkt wel of Nederland tegen Nederland speelt... #porspa reageer retweet
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Wat kinderachtig, #godverdomme. reageer retweet
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Bert van Marwijk stopt als bondscoach van #Oranje. RoyPSV volgt hem op. Hij zag te veel kankerballen in het verloren EK, aldus de kersverse bondscoach. Persbericht KNVB komt net binnen reageer retweet
Je faalt toefquote:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Ronaldo is homo met zijn billentikker maatje Ramos. Kusjekroel Jack van Gelder, die dikke kale zingende vrouw reageer retweet
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Danny Koevermans nieuwe bondscoach #Oranje. Het persbericht van de KNVB komt net binnen. reageer retweet
Dan liegt Koeman vies hard. Bert terug zou prima zijn, zolang hij maar met een rechtspoot op rechts en een linkspoot op links gaat spelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Grote kans dat Koeman het wordt.... Zou kut zijn als hij na 1 jaar al weggaat
Rijden er treinen naar Zeist?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Grote kans dat Koeman het wordt.... Zou kut zijn als hij na 1 jaar al weggaat
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Oranje gaat op de technische weg. Via chips geimplanteerd in de spelers kunnen de spelers bestuurd worden met een PS3 controller. OmniRocket wordt de nieuwe 'any'. #Oranje. Persbericht KNVB komt net binnen reageer retweet
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Danny Koevermans nieuwe trainer Oranje, rest MLS reageer retweet
Zijn allemaal verraders. Clubliefde bestaat alleen bij supporters, niet bij spelers en/of trainers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan liegt Koeman vies hard. Bert terug zou prima zijn, zolang hij maar met een rechtspoot op rechts en een linkspoot op links gaat spelen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Oranje gaat op de technische weg. Via chips geimplanteerd in de spelers kunnen de spelers bestuurd worden met een PS3 controller. OmniRocket wordt de nieuwe 'any'. #Oranje. Persbericht KNVB komt net binnen reageer retweet
Wel bij Frank de Boerquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn allemaal verraders. Clubliefde bestaat alleen bij supporters, niet bij spelers en/of trainers.
Ach ja.. de Oranje verdediging is toch net zo slecht als de spelers die de ANY bestuurd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
Ja... of ben je dat vergeten van toen hij 20 jaar was met die mogelijke rechtszaak omdat hij weg wildequote:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Hallo. stop. Dit is een persbericht. stop. Telegraaf zal lang onderweg zijn. stop. Komen nu een ijsschots tegen stuurboord. stop. Groetjes de kapitein van de Titanic. stop. Macouma Kandji zal in 2012 de bondscoach worden van het Nederlands Elftal. stop. Persbericht KNVB komt net binnen. stop. reageer retweet
Vandaag had hij het nog ontkent ja. Maar hij staat bovenaan het lijstje van de KNVB en hij wilt zelf volgens mij ook nog eens bondscoach worden...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan liegt Koeman vies hard. Bert terug zou prima zijn, zolang hij maar met een rechtspoot op rechts en een linkspoot op links gaat spelen.
Hij heeft gezegd dat hij daar spijt van heeftquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja... of ben je dat vergeten van toen hij 20 jaar was met die mogelijke rechtszaak omdat hij weg wilde
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Hallo. stop. Dit is een persbericht. stop. Telegraaf zal lang onderweg zijn. stop. Komen nu een ijsschots tegen stuurboord. stop. Groetjes de kapitein van de Titanic. stop. Macouma Kandji zal in 2012 de bondscoach worden van het Nederlands Elftal. stop. Persbericht KNVB komt net binnen. stop. reageer retweet
Dan word ik dus écht voor Belgiëquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vandaag had hij het nog ontkent ja. Maar hij staat bovenaan het lijstje van de KNVB en hij wilt zelf volgens mij ook nog eens bondscoach worden...
Er moet sowieso geld betaald wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vandaag had hij het nog ontkent ja. Maar hij staat bovenaan het lijstje van de KNVB en hij wilt zelf volgens mij ook nog eens bondscoach worden...
293 tekens, dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ook alleen maar om de simpele zieltjes te winnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij daar spijt van heeft
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Er heeft zojuist een aardbeving plaatsgevonden in Afghanistan met 10 op de schaal van Richter. En ik lust geen spinazie. reageer retweet
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15De nieuwe bondscoach heeft besloten alleen maar bronzes en silvers te gebruiken om de andere teams te handicappen reageer retweet
nee, echt gewoon nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef Kerol het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Er heeft zojuist een aardbeving plaatsgevonden in Afghanistan met 10 op de schaal van Richter. reageer retweet
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15@Taas_Kloefjes wordt de nieuwe bondscoach. Of zijn broer @Gert_JanDuBestuuu. Twijfel heerst. Nu eerst een broodje kankerbal. reageer retweet
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15@Taas_Kloefjes wordt de nieuwe bondscoach. Of zijn broer @Gert-JanDuBestuuu. Twijfel heerst. Nu eerst een broodje kankerbal. reageer retweet
Wie ben jijquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef Kerol het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Er heeft zojuist een aardbeving plaatsgevonden in Afghanistan met 10 op de schaal van Richter. En ik lust geen spinazie. reageer retweet
Ik weet niet waarom ik lachquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15@Taas_Kloefjes wordt de nieuwe bondscoach. Of zijn broer @Gert_JanDuBestuuu. Twijfel heerst. Nu eerst een broodje kankerbal. reageer retweet
godverdommequote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Potje knikkeren met Klaas. Met kets. reageer retweet
Jij gaat echt keihard in je reet geneukt worden door de handicapquote:
Lindgrenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een broodje kankerbalHoe verzint ie het
Hij heeft een onzichtbare CDM, schijnt handicap tegen te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij gaat echt keihard in je reet geneukt worden door de handicap
Ik moest hier hardop om lachen terwijl het niet eens grappig isquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
Zag het..quote:
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:16:25V&D komt met een nieuwe zomercollectie. Casiel jas wordt dé nieuwe trend de komende tijd! #porspa reageer retweet
Kandji, Koevermans, Toefjes, roy 'kankerbal' psv, Koeman worden genoemd als opvolgers.quote:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Komt een man bij de bakker zegt hij zo van: hahahahahaha ik heb je moeder geneukt. Bakker: pa flikker op ik ben aan het werk
reageer retweet
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kandji, Koevermans, Toefjes, roy 'kankerbal' psv, Koeman worden genoemd als opvolgers.
Belachelijk..gewoon 0 speelminuten voor die gastquote:
Waarop GJE helemaal doordraait op skype, de wedstrijd sluit. En Roy uit de club gooitquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarop GJE helemaal doordraait op skype, de wedstrijd sluit. En Roy uit de club gooit
Lukaku. Kan je gewoon alles naar je linkervoet halen. Robben links, RVP links, Vaart links, Lukaku links en Elia is geenvanbeidebenigquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lukaku. Kan je gewoon alles naar je linkervoet halen. Robben links, RVP links, Vaart links, Lukaku links en Elia is geenvanbeidebenig
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Staat zo'n meisje bij de Albert Heijn in de rij van de kassa en er komt een knappe jongen achter haar staan, die haar lief aanlacht. Zij bloost verlegen en kijkt weg. Ondertussen controleert de jongen haar boodschappenkarretje: 1 klein flesje wijn, een macaronischotel voor 1 persoon en een klein eenpersoonstoetje.. "Hmm.." begint de jongen: "Jij bent zeker single?
" Het meisje kijkt hem verschrikt aan en begint nog meer te blozen: "Hihi ja!
Hoezo denk je dat?" Zegt die jongen: "Nouja, aangezien je teringlelijk bent..
![]()
![]()
" reageer retweet
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
Ronaldo gaat volgend seizoen American football spelen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
Ronaldo gaat volgend seizoen American football spelen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op woensdag 27-06-2012 om 22:02:15Staat zo'n meisje bij de Albert Heijn in de rij van de kassa en er komt een knappe jongen achter haar staan, die haar lief aanlacht. Zij bloost verlegen en kijkt weg. Ondertussen controleert de jongen haar boodschappenkarretje: 1 klein flesje wijn, een macaronischotel voor 1 persoon en een klein eenpersoonstoetje.. "Hmm.." begint de jongen: "Jij bent zeker single?
" Het meisje kijkt hem verschrikt aan en begint nog meer te blozen: "Hihi ja!
Hoezo denk je dat?" Zegt die jongen: "Nouja, aangezien je teringlelijk bent..
![]()
![]()
" reageer retweet
Die gaat ook mee, goede chem hebben zequote:
dubbele link in Madden 13.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die gaat ook mee, goede chem hebben ze [ afbeelding ]
quote:
Inieligquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe noem je Iniesta als hij zijn been breekt? [ afbeelding ]
Andrés Iniezit. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Zo wilde de Brigadier ze ook altijd nemenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
goede corner wel, helemaal terug naar Iker
Hopen op beide zilver, dan kan je een heerlijk zilver team maken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Reis enKalas
nog een jaar bij Vitesse. Hopen op toffe FUT kaarten.
Ik probeerde nog een grijns tevoorschijn te toveren maar helaasquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Dalek sjuriebeslising en dan windt spanje tog wel door balbesitquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
goede corner wel, helemaal terug naar Iker
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoewel tijdens het typen van dit krijg ik dit gezichtomdat ik hem nu pas snap lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Straks lekker pingels weer. Nani stift hem in de handen van de keeper
waarom wil je het preorderen? Haal 't gewoon in de winkelquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:38 schreef marcie216 het volgende:
Waar, als je hem pre-ordert, heb je hem ook daadwerkelijk op de mat?
Fifa 12 had ik ook gepre'ordert maar ik had hem pas 2 dagen later gehad. Ik annuleren en snel in de winkel gekocht.
oh dat was het lievelingseten van voldemort toch?quote:
Ik wil die 24 gold packsquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom wil je het preorderen? Haal 't gewoon in de winkel
Daarvoor hoef je niet te preorderen, alleen de duurdere editie te kopen.quote:
Meen je dit nou? smeren ze mij een duurdere editie aan. Wat is dan de actie als je pre- ordertquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet te preorderen, alleen de duurdere editie te kopen.
hihahoquote:
Hoe noem je oude komkommersla?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Racistische grappen. Stil eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hihaho
Wat is een turk in een suzuki?
Wacht nou gewoon rustig af en ga 2 weken van te voren bestellen johquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Meen je dit nou? smeren ze mij een duurdere editie aan. Wat is dan de actie als je pre- ordert
Hoe heet Busquets als 'ie met de trein reist?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Wat krijg je Buffon een stroomstoring krijgt?
Buffoff
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe noem je oude komkommersla?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debiteuren crediteuren
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RREEEEEEEPOSThallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:42 schreef Rijst het volgende:
Hoe noem je RvP als die niet met de pers wil praten?
VAN PERSNIE.![]()
![]()
Hmm, heb nog nergens gezien dat je met packs kan kopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.consoleshop.nl/product/200887/fifa-13-ps3.html
49,95.. geen packs alleen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.consoleshop.nl/product/200887/fifa-13-ps3.html
49,95.. geen packs alleen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:43 schreef Euroteller het volgende:
Het is blauw maar niey zwaar.Heb je typtyfus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Die komt met een FUT grapquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:43 schreef Thorb het volgende:
Waar blijft DarkSonic om het topic te redden
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:43 schreef Thorb het volgende:
Waar blijft DarkSonic om het topic te redden
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
Hoe noem je Lindgren als hij loopt?
Lindgloopt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:42 schreef Rijst het volgende:
Hoe noem je RvP als die niet met de pers wil praten?
VAN PERSNIE.![]()
![]()
Als een fucking batsignal werkt datquote:
Heb je nog wat uit packs? Mijn beste was Nelson (?) Portugeze rechtsback met 89 pace uit 2500 pakje, 1500 waard ofzoquote:
HHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe noem je Thorb als hij silvers gebruikt? Thors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHA niet grappig
Fabreijs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:45 schreef pascal08 het volgende:
Hoe noem je Fabregas als het heel koud is?
Hou je bek eens dichtquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef marcie216 het volgende:
Er komt een papegaai bij de kapper. Vraagt de kapper wil je het kort, of lang. Waarop de papegaai antwoord : Maakt niet, ik heb toch al wc papier gekocht hihihihihii
wie is ricardo oliveira danquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
Portugese medewerker bij BP?
Ricardo Olie vera.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |