Immeasurablyquote:
quote:
hij is bezig, as we speak!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:57 schreef mstx het volgende:
Hoelang zal het duren voordat de proppert hier een remuxxxx van gaat maken?
ik denk vrij lang..die onderhandelingen over het gebruik maken van haar vocals etc gaan natuurlijk 100 jaar duren, want ze stostostostotteren allebei een bebebebebeetje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:57 schreef mstx het volgende:
Mental Theo heeft haar al uitgenodigd voor een live performance op een of ander feest, zag ik laatst op Twittahquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:57 schreef mstx het volgende:
NC's en ?quote:
Ben je nu serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Die gasten maken zulke bagger denk je dan echt dat ik hun koppen dan ga onthouden??quote:
Alsof ze nooit goede platen hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Die gasten maken zulke bagger denk je dan echt dat ik hun koppen dan ga onthouden??
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Arboza Top 10 - May 2012
01. Arboza - We Arise (New Version)
02. Arboza & Asylum - We Burn
03. Solutio & The I's - Necromancy
04. Phuture Noize - Fire In The Hole EP
05. Prefix & Density - Loudness Tool
06. Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence (Arboza Bootleg)
07. Phrantic & Blackburn - In Your What?
08. Max Enforcer ft. The Rush - Fade To Black
09. Hard Driver & B-Front - State Of Perfection
10. Submotion - Like A Pro / Start Beholding
Mooi speurwerk jongen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:23 schreef 16meter het volgende:
Paar jaar geleden:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
in b4 "kwestie van smaak"
[ afbeelding ]
in b4 ReMcOrEquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:13 schreef eQuaL het volgende:
Zat een beetje te googlen op Arboza (voor morgen), kom ik deze top 10 van mei tegen:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
Niet dat je ooit het origineel kan overtreffen:
Over lyrics gesproken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |